کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عایا اینجوریین؟!

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ

یه سوال دارم ازتون :
 
مامانم ازتون خیلی تعریف میکنه

میگه بچه های مردم تو خونه نمیذارن ماماناشون دست به سیاه سفید بزنه

و همه کارا رو انجام میدن !

شما به عنوان یه بچه مردم عایا اینجوریین؟!

  • ۹۲/۰۲/۱۴
  • محمدرضا اکبری

عایا

سوال هفته

مامان بزرگ

دیدگاه‌ها (۵)

  • دختربختیاری
  • نه من مامانم قر میزنه میگه کار کن من میگم من حوصله ندارم دست به سیاه و سفید نمی زنم
    پاسخ:
    آفرین به تو!
    کار درست همینه اصن
    ممکنه ینی آخه؟!

    خب مام ک از اون دسته نیستیم ...

    پس سکوت مینمائیم ...

    پاسخ:
    ما هم :|
    نه والا ...
    اما از این سخنان آشنا به گوش ما فراوان میرسد ...
    شفاف سازی بفرمایند لطفا اهالی آن دسته اش ...
    پاسخ:
    خواهشا سریع تر شفاف سازی کنین!
    خداییش میخوام ببینم اصن همچین کسی داریم؟!؟ :-؟

    اتفاقا منم همین سوالو از شما داشتم!

    خوب شد مطرح کردین!

    پاسخ:
    من که اینجوری نیستم!
    کسایی که اینکارو انجام میدن بیان شفاف سازی کنن خواهشا!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی