کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عصب

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ب.ظ

در بدن انسان بیشتر از 7 تریلیون عصب وجود دارد.

بعضی از آدمها توانایی اینو دارن

که روی تک تک این عصب های لعنتی قدم بزنن!

  • ۹۲/۰۴/۰۹
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۷)

اره واقعا 
تو هم که از این کارا نمیکی
پاسخ:
:دی!
قبول دارم شدید.
خودم یکی از افرادیم که اینجوریم شدید.
(از وقتی که تو بلاگ شروع کردم نوشتن فهمیدم.:D)
پاسخ:
همین که خودت اعتراف میکنی خوبه!

و منم انسان هایی رو میشناسم که کلا انگار اثری از عصب تو بدنشون نیست.

هیچ اتفاقی نمیتونه حرصشون رو دربیاره، دوست دارم این آدما رو خفه کنم.

پاسخ:
:-))
واقعا داریم ازین آدما؟! واقعا داریم دوستان؟!؟!؟
دیگه کاریه که ا دسشون برمیاد...هرکه را بهر کاری ساختند...
پاسخ:
بـــه بـــه!
تا حدی موافقم!!

:| جا موند


نمیدونم تازگیا چرا همش اینا جا میمونه!:دی!

پاسخ:
تمرکزت کمه احتمالا! زیادش کن خوب میشه!

اووووووووووووووه

من بعضیا رو میشناسم که قدم نمیزن، خیلی خوشگل یورتمه میرن!!!

پاسخ:
اینا رو باید از خودتون دور کنید!
انسان های توانمندی هستن ایشون! خیلی کار سختیه!!
پاسخ:
واسه بعضیا مث آب خوردنه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی