کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عوارض جانبی

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵ ب.ظ

رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت گرفتم.
تو عوارض جانبیش نوشته:
سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب، دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی!

  آ.ن: فکر کنم اگه سیانور می گرفتم، عوارضش کمتر بود!  

  • ۹۱/۱۲/۰۳
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۷)

  • اهریمن جدید
  • من اگه جای تو بودم  پمادو خالی میکردم روی فروشنده!
    بماند که بعضی از داروها بیشتر مواد تشکیل دهندهشون آبه!
    پاسخ:
    منظورت اینه کـ دارو ها رو تقلبی میزنن؟ /:)
    :دی
    +همین دیگه! سخنی نیس!!
    پاسخ:
    :))
    اااا شیشش جا افتاده بود! نه خطش!!!
    پاسخ:
    میدونم!
    6 «خط» عوارض! جا افتاد!
    اینا که خوبن که!
    رفتم دکتر، بهم 6 مدل پماد داده، برای هر کدومشون خط عوارض نوشته!
    میگم چطوره نگیری اونو:))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی