کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عکاس - دوربین

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

اونقدر که ایران عکاس داره

ژاپن دوربین تولید نکرده ... !

  • ۹۱/۱۲/۰۷
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۹)

هع!

یه قول معروفی هس که میگه: آدم با آفتابه شیرموز بخوره اینطوری ضایع نشه!

خب fb چ شباهتی به پرشین بلاگ داره!

چه فرقی داره حالا؟!

 

وای نکنین این کارو توروخدا!

آدم میچسبه به سقف با این پاسخ های شما!

پاسخ:
چشم
سعیمو میکنم.

چون یه بار قول دادم این شکلک ها رو درست کنم.
کلی نشستم شکلک اختصاصی طراحی کردم. اومدم بذارمش تو وب دیدم کلاً عکس نمیشه تو دیدگاه ها گذاشت :|
زحمت یه هفتم بر باد رفت!
بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله اینگونه است
این پرشین بلاگ چ شباهت عجیبی به fb داره اصن!
چ جلب!
برم اونجا وب بزنم!

این قسمت آخرو جدی بگفتی؟؟
پاسخ:
به fb!؟
پرشین بلاگ از فیسبوک خیلی قدیمی تره ها!!!

+ [گفتم شاید!]
خدا نگه داره آخرین دیدگاه ها رو!
فک کنم فک میکنی ایمیل میاد نه؟؟؟
پاسخ:
آهااااااااااااااااااااا
نه!
آخه پرشین بلاگ میومد.
اینجا تست کردم نشد، فک کردم شاید میشه!!

شاید آخرین پاسخ ها رو هم اضافه کردیم.

به راحتی!

گفتم که ما دخترا همه ی هنرها رو به طور اصولی در بر داریم

حس ششم ما رو از وقوع هر واقعه ای مطلع میکنه

پاسخ:
نه، جدی میگم
مهمه

بعله!

من البته بهتره بگم ما دخترا همه ی هنرا رو به طور اصولی در بر داریم

پاسخ:
یه سوال
شما چطوری متوجه میشین واسه دیدگاهتون پاسخ اومده!؟

توهین به جامعه عکاسان؟!

خیلی ممنون واقعا!

پاسخ:
شما علاوه بر وکیل، عکاس هم بعله!؟
یه نوع از مردم  اونایین که خیلی عکساشون خوشگل میشه یه نوع  دیگه اونایین که خیلی خوشگل عکس میگیرن فقط کافیه این دو نوع به هم برسن!
پاسخ:
آخ گفتی!
هنر نزد ایرانیان است و بس!!
+خیلیییی هم ربط داشت!
پاسخ:
انقدر ربط دااااااااااااااااااااااشت!

یاد سیم LAN افتادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی