کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

قهرمان

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

قهرمان بچگی های ما بروسلی بود شدیم این

نمی دونم این جدیدیا با امثال جاستین بیبر به کجا میخوان برسن؟!

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۲۴)

منظورت خونم بود دیگه؟ O_o
پاسخ:
نه!!! اتفاقا خیــلی هم دقیق و درست نوشتم!
وای وای اصن درباره ی این بشر صحبتی می شه من دنبال ی کاسه ماستی کوفتی می گردم تا تخلیه کنم!
آریانا من بمیرمم حاضر نیستم ک چیزی از اون منگل شاسگولِ عقب افتاده یاد بگیرم!
ناراحت نشینا اما کسی ک فاقِ شلوارش رو زانو هاشِ اصن آدمِ؟نه واقعا آدمِ؟حالا این حریم سلطان ک اصن بحثش جداس
اگهِ صدای اون خوبِ ک من سلطانِ همه ی خواننده های جهانم!اگه اون خوشتیپِ ک... اصن اون آدمِ دربارش بحث کنیم؟ >:(
پاسخ:
خودتو کثیف نکن!  :|
منظورم خودته!!!!
همچین میگی انگار چهل سالته!!!
شما چند سالتونه دقــــــــیقـــــــــا؟؟!!!
پاسخ:
شما یعنی کیا دقیقا؟! :-؟
خدایا به این هیترا یه چیز بده که اینقدر حسودی نکن گناه دارن...والاااا...
امیدوارم خدا شفا بده!
پاسخ:
هیترا ؟! چه جور جونوری هستن اینایی که میگی؟!
خدا به داد دنیایی که میخواد بدست اینا ساخته شه برسه:|
پاسخ:
واقعا!
بعد میگن نسل جدید چرا دایی ناصر شدن:|
پاسخ:
دایی ناصر هم خوبه باز، به یه روایتی میگن گودزیلا شدن اصن!
  • جاستین بیبر
  • چاکری آیدین ؟
    وظیقته
    من جاستینم 
    من خیلی منگل تشریف دارم :-+)
    آریانا نمیدونستم از این حرفا هم بلدی کچل :-@
  • آریانا برامکه
  • قهرمان شما بروسلی از اول قرهرمان بود ولی جاستین از اول نبود از اول شیک و پولدار نبود اون یه بچه ی فقیر بود که کم کم مشهور شد و تمام چیزایی که آرزوشو داشت رو الان داره اون به ما یاد داد که میتونیم به یجایی برسیم میتونیم حتی از کم ترین جاها به جاهای بزرگ برسیم اون بهترین کسیه که میتونه قهرمان زندگی باشه اون به ما درس زندگی رو یاد میده اون استعداد زاتیش رو پرورش داده و به اینجا رسیده
    پاسخ:
    ذات*
    مگه بروسلی وقتی بدنیا اومد یهو کونگ فو دمیده شد تو روحش؟! :|
    ما که میتی کمان و پسر شجاع رو نیگا می کردیم شدیم این!
    وای به حال اینایی که دارن با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ میشن!!!!
  • جاستین بیبر
  • سلام من جاستینم
    من خیلی احمقم =)))
    پاسخ:
    علک سلام  :|
    آ.ن: چاکر آقا جاستین!
    سلنا رو هم در کنار جناب جاستین بگنجونید لیطفا!
    پاسخ:
    اونم بهله!
    باشه عزیزم خودتوخالی کن بهش فوش بده دیگه حاله منم ازجاستین بهم زدین جاستین دیگه بروگم شو
    =))
    ستاره بیخیال!!من آخه یه روز به جاستین فوش ندم روزم شب نمیشه!
    هرکسی نظری داره یک نفرنیست که خوشش میادیه نفرازجاستین خوشش میادیه نفرم ازامیرمحمدتوپورنگ!!یعنی پس نه صدات قشنگه نه قیافت نه خوش تیپی خودت گفتیا
    هم خیلی خوشگله خیلی هم خوشتیپ صداشم عالی؟؟؟!!!!
    یکی پیدا شد از اون بز خوشش بیاد بالاخره!
    پاسخ:
    من که باورم نمیشه همچین شخصی هم وجود داره!
    سلام خواب معلومه که بایدمتنفرباشین چون خیلی خوشگله خیلی هم خوشتیپ صداشم که عالی به خاطرهمین شماپسرابهش حسودی می کنین
    پاسخ:
    :|
    من که روزی هزار بار خداروشکر میکنم هیچ شباهتی به اون ندارم! بقیه رو نمیدونم...
    روی دیوار کلاس زبانمون نوشته بودن "ما پسریم هممون شبیه جاستین عاشقمون بشین!"
    ما داشتیم فقط 2ساعت به اون نوشته می خندیدیم!آخر هم نفهمیدیم آخه یه پسر چجوری میتونه بیاد کانون دختران! :-\
    پاسخ:
    :|
    دقیقا :|
    کیانا حرف دل منم زدی :|
    پاسخ:
    حرف دل یه جماعتو زد!
    In justi  berebemire behtare!
    پاسخ:
    تا شوهرشو نکشه نمیمیره!  :|
    آره بخدا ای بدم میاد ازش
    پاسخ:
    بشدت دنبال اینم کی از "جاستین" خوشش میاد!
    حرف دلمونو زدی
    جاستین :|
    پاسخ:
    اصن از اسمشم متنفرم...
    واقعا :|
    حالا جاستین به کنار!
    ما اون موقع در آغوش گرم خانواده پاورچین نگا میکردیم شدیم این! من موندم اینایی که الآن میشینن حریم سلطان و امثال اینا رو نگا میکنن چی میشن!!
    پاسخ:
    واقعا خدا رحم کند!  :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی