کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

له شد.

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۲ ق.ظ

له شد ... بعدی!

  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • آیدین

انتخابات

دیدگاه‌ها (۱۰)

ولی این آمار واسه کل کشورسات کلا دوستان ایران در سوریه ونزوئلا لبنان بخشی از عراق و روسیه و چند کشور آفریقایی خلاصه می شه.
این طوری کل دنیا منفورن که!!
پاسخ:
نه!
من دارم درمورد اون 3 ، 4تا کشوری کـ رو بقیه ی دنیا تاثیر گذاشتن صحبت میکنم!
همینه که ایران جزو منفور ترین کشور های دنیاسست
پاسخ:
نه عزیزم!
منفورترین کشورهای دنیا ایران رو منفور میدونن!
وگرنه انتخابات ما به خودمون ربط داره
اقتصادمونم به خودمون ربط داره

اگه غنی سازی اورانیوم جرمه
واسه همه جرمه!!!
اوه !!
من دیشب به این گفتم آخـــِــــی!؟

هه :دی!

  • زهرا زهرایی
  • =)) . . .
    بعدی داره میاد تو راهه 
    پاسخ:
    :))
    انگلیس کـ فعلاً آدم شده
    ولی این گروهه هستا ، اومدن اشغال کردن ، چی بود!!؟ ... آها ! ... اسرائیل!
    اینا روشون هنوز زیاده!
    لحنشو خودت حدس بزن
    پاسخ:
    عاشق این لحنم دیگه!

    شما هم « به درک که قبول ندارین! »
    پوففففففف!!!
    از وقتی همین دیدگاه پایینیمو ارسال کردم دارم همینجور بهش میخندم =))
    پاسخ:
    منم!!!
    ما خوشحالیم :دی
    امیدواریم این روند ادامه پیدا کنه...

    پاسخ:
    =))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی