کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

لیسانس ریاضی

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۲۷ ب.ظ

یکی از بچه ها روایت میکرد:

رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین…

جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!!

منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!!

گفت : پاشو اینا رو بشمار!!

 

✔ توجه : امتحانات از آنچه در برنامه امتحانی می بینید به شما نزدیکترند !

  • ۹۲/۰۱/۲۰
  • محمدرضا اکبری

لیسانس

ریاضی دان

امتحان

دیدگاه‌ها (۲)

خوب دیگه هر کاری رو به متخصصینش می سپارن!
پاسخ:
اصن کلا مملکت ما همچین مملکتیه!
همه ی کارا دست کاردانه!
من هیچوقت فکر نمیکردم درس خوندن سخت باشه :|
من دوباره امتحان دفاعی دارم... واسه همین مغزم قاطی کرده.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی