کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مانیتور

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷ ب.ظ
دو قطره آب ریخت رو مانیتور
اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه
تعجب کردم ، نگو گــــِـــل درست شده بود !
یه همچین مانیتور و اتاق تمیزی دارم من !!
 
  • ۹۲/۰۴/۲۶
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۷)

قبل از شما؟؟! اصن امکان نداره!!
آری! ینی اگه من وسط نسل ها (مرکز دایره) باشم، 7 نسل این ور تر تا 7 نسل اون ور ترم (که روی محیط دایره قرار دارن!) در اینجا مد نظره!! به عبارت دیگه، خانواده ی من به قطر 14 نسل مد نظره!
اگه مفهوم نبود بگو با تصویر برات توضیح بدم! :دی
پاسخ:
:|
بمیری کیانا!
هی چی باشه، به تمیزی لپ تاپ من نیس!!
انواع و اقسام مواد غذایی و خاک و ماسه از دوره های مختلف زمین شناسی و اثر انگشت خانواده به شعاع 7 نسل رو میشه روش دید!!
پاسخ:
آ.ن: به شعاع هفت نسل!؟
خب الان شما؟!
پاسخ:
آ.ن: آیدین هستم!
میگم میخواین اصن از این به بعد آدرس وبلاگمونو نذارم؟!!!
ینی موندم ببینم کی قصد دارین سر بزنین!!!!!!
پاسخ:
اِ!
من کـ سر میزنم.
فقط دیدگاه کم میذارم!
✔ منم همیشه سر میزنم که!!
بعد چندسال طول میکشه اتاق تکونی کنی؟

:))

مال من که شدیدا تمیزه!!!

فقط تنها جایی که من باهاش مشکل دارم زیر کیبردمه!که هم خرده غذا هس هم کلی گردو خاک و هم پاک کن! :|

پاسخ:
خب بازش کن [البته اگه لپ تاپ نیست!]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی