کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ماکارونی

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ق.ظ

وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارانی رو هم مثل برنج میکارن

:|

  آ.ن: اونجوری نگاه نکنین دیگه بچه بودم الان میدونم که درخت داره ...  

  • ۹۲/۰۱/۰۷
  • آیدین

برنج

ماکارونی

دیدگاه‌ها (۷)

جدا!
منم ازین فکرازیادمیکردم
درخت نداره که بوته داره آیدین جان.
پاسخ:
جداً؟

ولی من همیشه با این موضوع درگیر بودم که چطور عین فیلما چنگالمو پر ماکارونی کنم،

همش ده دور تو ماکارونی میچرخودمش موقعی که چنگال رو بلند میکردم دوتا دونه ماکارونی بهش بود که اونم تو راه میوفتاد.

پاسخ:
:))
مگه ماکارونی فرآورده ی شیری نیس؟!
پاسخ:
نمیدونم ، شاید.

هر جور ک دلت میخواد پرش کن...

:دی!

ما هم بچه بودیم، شما هم بچه بودین

پس چطور ما ازین فکرا نکردیم ؟؟؟

هر چند، فکر الآنتون هم همچین ... نیست!!!

پاسخ:
جای خالی رو پر کن بینم !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی