کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مجری بی ادب

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ق.ظ

این مجری های بی ادب از کجا میان تو صدا و سیما؟!!

توی شبکه پنج برنامه ی به خانه برمیگردیم،

یه بخشی وجود داره به نام “ اینجا و اونجا ” !!!

اونوقت مجری برنامه میگه: "به اینجا و اونجای ما خوش آمدید!!"


ک.ف : هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگ و خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم ...
منتها تاحالا نخوردم
  • ۹۲/۰۲/۰۸
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۳)

آآآآآآ!منحرف:))
اگه یاد سوسک میدازتت خرچنگ چرا هوسشو کردی؟! :-؟

منو قاطیه دعواهاتون نکنین ...

رها جون لطفا جملتو کامل بگو !!
شما مادر و دختر کلا محبت بهتون نیومده!
ایش!

چرا از جونِ من مایه میذاری ؟؟؟

من خاطرخواه زیاد دارما

اگه بمیرم خونم میفته گردنت، بعد دوستام میان ... میکننا!!!!

از من گفتن بود!

من زندگیمو دوست دارما!!!:دی!!!

نه به جون رها!
خواستم محبت آمیز باشه گفتم!
بچت ارزونی خودت!!!!!

یعنی تو نیز باید کادو بگیری آنوقت!!!(آیکون گرفتی آنوقت؟؟)

 

یادم نمیاد خب توجیه کن!!منو تو شک وشبهه مگذار!!بعدشم ما امتحان هوش نمیدیم ک از این چرت و پرتا میدیم اعم از اخلاق و مبادی و احکام و حلیه...در جریانی ک!!

 

اینقد سر من دعوا نگیرید من متعلق به همه ی شمام (آیکون صبا در حال تعظیم)

اوهو سها جان!!!

صبا بچه ی توئه؟(صبا جان مادر؟؟؟؟)(خجالت بکش!)

صبا جان خوبه نوشتم همونجا کلمه رو ها !!
یکم دقت کن عزیزم!
همینجوری امتحان میدی؟؟ (آیکون متعجب!)
راستی آقای حمید با نهایت معذرت! اونی که باید میفهمید ، باید میفهمید!
ولی فعلا مث اینکه متوجه نشدن! (آیکون نیش تا بناگوش باز!)

"ما کـ کادو نمیخوام" ؟؟؟

آهااااان ... بعد برای شما ب چ مناسبت باید کادو بگیرم؟؟؟

پاسخ:
روز جهانی وبلاگنویسی

هی وای من نمیدونین چیکن استراگانوف چیست؟؟؟(نه ک من میدونم الان چیه؟)

 

سها جان ی کشفایی بکن تو مغز انسان بگنجه ... من یادم نمیاد دیشب شام چی خوردم؟؟؟بعد تو...(آیکون چ انتظارایی از آدم داری؟؟)

اینجا همه مامان منن ... یعنی برا همتون باید کادو بگیرم ؟؟

پاسخ:
نه بابا این چه حرفیه!؟ ما کـ کادو نمیخوام (آیکون یه کاری کنین شبیه اونایی بشم کـ راس میگن)
یه چیزی بگم؟؟؟
یاد یه موضوعی افتادم با صبا کلی سرش خندیدیم!!
این چیکن استراگانوف نمیدونم چیه ولی وقتی توش چیکن داره پس به مرغ مربوط میشه نه؟؟
خودم کشف کردما!
بزن کف قشنگه رو واسه من!! (آیکون دست و جیغ و هورا !! D: !!)
گرفتی صبا جان مادر؟؟!! (PM)
پاسخ:
(آیکون یکم واضح تر حرف بزنید ما هم بفهمیم)

واییییییی ... مردم چه هوسا میکنن ... !!!

پاسخ:
آ.ن: منم هوس چیکن استراگانوف کردم [اصن چی هست؟]
خرچنگ           اصلا دوس ندارم بهش فکر کنم
پاسخ:
چرا آخه !!
سس خرچنگه خود خرچنگ نیست که !!
اگه چشمم به خود خرچنگ بیفته تو سفره همونجا بالا میارم !!
آخه منو یاد سوسک میندازه با اون شاخکاش !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی