کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

محمدرضا عارف هستم!

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دیگه به درجه ای از عرفان رسیدم،

که واسه خودم یه چیزی تعریف می کنم می خندم!

تازه آخرش هم از خودم می پرسم جان من؟!

 

✔ میدونم نشناخته بودید! ایرادی نداره! من، محمدرضا، عارف هستم!

  • ۹۲/۰۵/۲۳
  • محمدرضا اکبری

محمدرضا

عرفان

عارف

دیدگاه‌ها (۴)

ایول =))
خب شما کنکوری هستی.بقیه کـ نیستن!
پاسخ:
بقیه خودشون میدونن باید چطو جواب شما رو بدن!!
بازم فکرکنم من بیشتر از بقیه سر میزنم به وبتون!
=))
همین دیگه!
به وبلاگمون سر بزنین تا نظر طولانی تر بدم!:دی(قانون سوم نیوتن!!!)
پاسخ:
هفته ای 2  3 بار سرمیزنم، منتها حس و حال یا وقت نظردادن ندارم!
کلا معمولا میام نت، قصدم پاسخ به نظراته!
ولی به چشم! نظر هم میدیم!
D: خیلی جلب بود!بسی خندیدیم!
پاسخ:
هدف ما نیز این است!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی