کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مسافرت

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دارم میرم مسافرت با مامان خداحافظی کردم

بهش میگم آب نمیریزی پشت سرم؟

میگه حالا برو من سیفون رو برات میکشم!!!  

من  :|

مامانم  :D

بابام  ایول بزن قدش  =)))))

  آیدین    :))))))))))  

داداشم  خدایا این شادی از مانگیر !!

 

 

ک.ف : یکی از فانتزیام اینه که بروسلی الان زنده بود ، میرفتم میزدم تو گوشش ببینم اخلاق ورزشکاری داره یا نه؟!

 کصافط مطمئنم بعدش تو افق محوم میکرد...

  • ۹۱/۱۱/۲۴
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۱)

خوش به حال شما دو نفر :-?
ا؟خب پس این دو روزو باید برم خونه دوستم =)) حالا که مامانم راضی شده خودم منصرف شدم =))

من لیمو دوس ندارم!!!!

ولی به هر حال خنک بود!

ممنون!!!!

(من بجاش دوغ خوردم!)

ایستکو باهاتون هستم!

منم میخوام!:(

پاسخ:
بفرمایین!!
این لینک رو کپی کنین تو آدرس بار !!
http://istak.takrah.com/Image%20Gallary/midel/41188istak_4.jpg
بسه بابا! فهمیدم با هم دوستین! برای هم هِی در نوشابه وا میکنن!
پاسخ:
داریم واسه هم ایستک وا می کنیم رها خانم!!

آ.ن: نه نه! همون نوشابه خوبه!
هومممم بی وفا نیستما...
بی وفا هم نمیشم
غیبتمو پیشاپیش موجح کردم!
راستی فردا قسمت دوم خانه ی سالمندانو میذارین؟یا جمعه؟
پاسخ:
نه متاسفانه !!
احتمالا دوشنبه یا سه شنبه  قسمت دوم رو میذاریم !!
برای جبران دیر کرد قسمت 3 رو هم جمعه همون هفته میزاریم!!
باز هم به خاطر بدقولی مون معذرت میخوام!!

من فردا نتم تموم میشه به شدم تحریم شدم :||| نبرد منو مامانم الان داره به نتیجه میرسه ده هیچ به نفع مامانم :| فقط یک معجزه میتونه نجاتم بده :|
پاسخ:
نه :(
ما به شما نیاز داریم ...
پرنیان نرو ...

دوســـــــــــــــــــــــــــــــت؟؟؟؟؟؟

اونوخ چه دوستی که با هم اختلاف سنی دارین؟

منظورم اینه که چه جوری با هم دوست شدین!؟

پاسخ:
سرویس مشترک! بر حسب تصادف!


ک.ف : بعله!! هم سرویسی هستیم !!
یک سالی میشه!!
سن مهم نیست مهم فهم و درک و شعوره که خعلی از دوستای هم سن من ندارن ولی آیدین داره !!!

آ.ن: لطف داری
مامانا اصووولا در امر ضایع کردن خیلی استعداد دارن! شکوفا نشده فقط!
پاسخ:
بعله خعلی !!

ای!


راستی آیدین دقیقا کیه تو میشه؟

پاسخ:
یک دوســـــــــــــــــــــــــــــــت صمیمی !
آ.ن: رو دوســـــــــــــــــــــــــــــــت تاکید داره!

هه!!

آیدین همیشه همه جا حضور داره؟

آیدین اینجا،آیدین اونجا،آیدین همه جا !!!! :|

پاسخ:
بعله دیگه !!
آیدین همه جا هست!!حتی وسط خونوادم!!

بالاخره داداش کوچیکه منه دیگه !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی