کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مسی هستم!

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

به نام خدا

مسی هستم بهترین بازیکن جهان

از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلمچی بودم

 
✔بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین؟

  • ۹۲/۰۴/۲۴
  • محمدرضا اکبری

کانون قلمچی

مسی

دیدگاه‌ها (۷)

خخخخخخخخخخخخ
فرنیا هستم از سوم دبستان عضو کانون بودم میانگین ترازم...
فقط همین ک مونده ... :|
من یادمه
سر کلاس بودم
نمیدونم چندم
ولی دبستان بود
داشتم رو درس میخوندم رسیدم بهش
با خیال راحت در حالی که شوق تو چشام موج میزد با دلسردی به کمال رسیده ازش رد شدم
اصلا نخوندمش
هیشکی متوجه نشد
اگه هم شد خودش بلد نبود بخوندش
واسه همین همه چی به خوبی و خوشی تموم شد
:دی
پاسخ:
الآن این سوال واسه من پیش اومد که:
شما با این همه هوش چرا خرگوش نشدی؟! :-؟
نتونستم بخونم فقط گفتم:طبقه بالاییمون خر داره؟!:||
سلام
باشه ما رو با نام ♥دوتا پسر با اسانس طنز ♥ بلینک تا ما هم تو رو بلینکیم
بعد ش برات دعوت نامه فرستادن؟
این blog.ir پولیه؟
پاسخ:
بزودی سیستم تبادل لینک خودکارمون آماده میشه.
اونجا اقدام کنید.


بلاگ پولی نیست.
برای وبلاگنویسای برتر دعوتنامه فرستادن.
اونا هم واسه بقیه!

برای ما خود بیان دعوتنامه فرستاد!
سوم دبیرستان؟! توهین میکنی؟؟! مسی از چهارم دبستان کانونیه!!
پاسخ:
والا ما که اینجوری شنیدیم...
قلمچی جهانی شده 
 اگه باور نمی کنی            اینجا کلیک کن       
پاسخ:
کی به اون جایزه نوبل داده!!؟؟
سوریه ای ها رو به جون هم انداخته!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی