کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

منم اومدم!

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۴۸ ب.ظ

می شناسید مرا !!

 من "حمید" هستم !!

قرار بود که منم به نویسندگان 1tanz  بپیوندم یعنی بشیم چهار تا نویسنده !!

ولی "بلاگ" نذاشت !! بلاگ این بهونه رو آورده که هر وبلاگی  میتونه حداکثر 3 تا نویسنده داشته باشه !! {عجب!}

 

آیدین سر دو راهی قرار گرفت !! از یه طرف می خواست من بیام و بنویسم و از طرف دیگه نمی خواست یکی از دو تا نویسنده قبلی یعنی پوآ و پویا رو اخراج کنه !!

همینجوری که من و آیدین داشتیم راه ها و گزینه های روی میز رو بررسی میکردیم آیدین یه فکر به کله اش زد !!

"آها! یه راه دیگه هم هست. دو نفر با یه اکانت بنویسن!" 

این شد که پیشنهاد کرد با اکانت اون بنویسم !! واقعا آقا ست . دستش درد نکنه (جدی و بدون علامت تعجب)

 

به طور خلاصه بگم :

از این به بعد هم آیدین و هم من با همین نام " Aidén.H " پست میزاریم !! با این تفاوت که اگه پستی رو آیدین نوشته باشه آخرش " آ.ن " مینویسه و اگه پستی رو من بنویسم آخرشم " ک.ف  " مینویسم !!

در هر حال فرقی نمی کنه من پست بزارم یا آیدین !!

مهم  یه لبخند کوچک شماست که ما چهار تا بهتون هدیه می کنیم و از شما هم هیچ انتظاری در مقابلش نداریم !! { فقط اگه شد و لطف کردید دیدگاه های قشنگتونم بزارید ممنون میشیم }

ک.ف :  یعنی " کاتالان فرمود " !!!

ک.ف : با این که منم اومدم قاطی بر و بچه های نویسنده ولی همچنان واسه پستای دیگه دیدگاه میزارم !!

  • ۹۱/۱۰/۲۴
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۷)

خوش اومدی
(خعلی مختصر و مفید)
پاسخ:
ممنون! (مختصر و مفید )

دقت کردم به این نکته اما آقا حمید

وقتی خودتم این جا پست بذاری خب مطالب جالبی که قبلنا تو کامنت ها میذاشتی

رو به عنوان یه پست درج میکنی و خود به خود متن جالب برای کامنت گذاشتن کمتر برات میمونه.



پاسخ:
شرمنده هیما خانم !!
من بیخود گفتم شما دقت نکردین !!
شما از اون ور دقت زدین بیرون !!
ما کجا رو می بینیم و شما کجا رو !!

ولی بازم میگم من اون قدر مطلب دارم که هم پست بزارم و هم تو دیدگاه ها بزارم !! نگرانی به خودتون راه ندین!!
بیشتر سعی میکنم اون طنز هایی که یکم طولانی هستن رو تو پستا بزارم!! و کوتاه ها رو تو دیدگاه ها یا بخش ویژه ی جملات طنز که تازه کشف کردین میزارم!!

ک. ف

کاتالان فرمود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه تورو خدا ! کاتالان نوشابه میل ندارند؟؟؟؟

الان ( شکلک تعجب و خنده و زبون و دیگه نمیدونم و بقیه اسمایلیا) کلا من دارم میمیرم این جا بی اسمایلی نظر میذارم.


پاسخ:
من بیشتر به خاطر "کف" اینجوری گفتم !!
آخه " ک.گ " یا " ک.ن " ضایع بود !!
کف با مزه تر از بقیه بود !!
وگرنه من کجا و فرمایش کجا ؟!!

خوش اومدی آقا حمید.

اما کمیت کامنت ها میاد پایینا.


فقط والا دیگه من نمیفهمم کی به کیه ،

خوبه دیگه بلاگ اجازه نمیده وگرنه پس فردا این جا ده تا نویسنده پیدا میکرد و یک خواننده.

پاسخ:
دقت نکردین هیما خانم !!
گفتم که همچنان مثل قبل در دیدگاه ها هم حضور خواهم داشت!!

اینم هست خدایی !! دم بلاگ گرم!!
ولی آیدین هم به فکر پیشرفت طنزه که همه ی خوبان رو دور خودش جمع کرده!!
سلام
چرا بسته اختیاری نمیگیرید خوب؟ً تعداد نویسنده نا محدود میشه !
پاسخ:
بر عهده ی مالک !!

آیدین خان تو جواب بده!!

هووووووووووووووورا

چه خوووووووووووب

ما هم ازین کارا زیاد میکردیم!


خیلی خیلی خیلی خوش اومدین(اینو من نباید بگم،صاحب خونه باید بگه!)

و اینکه من مطمئنم پستاتون عالی میشه

چون واقعا مطالبتون خیلی خیلی باحاله

پاسخ:
شما لطف دارین شقایق خانم!
من همچنان سعی میکنم کیفیت مطالبم بالا باشه! 
تبریک میگم!! خوش اومدی!
پاسخ:
از تبریکتون ممنون!
امیدوارم بتونم مفید باشم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی