کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نون بربری

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۹ ب.ظ

شب یارو به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم ...
زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم ...
 میره نونوایی میگه شاطر ۲ تا نون بربری بده .
شاتر میگه چرا ۲ تا ؟؟
میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده ...
وقتی‌ برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خریدی ؟
اونم میگه از سر کوچه ...
زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ من نمیتونم یه نون کامل بخورم ، چون تو رژیمم .
 مرده میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم .
خوردن کـ تموم شد رفتن بخوابن .
هنوز سرشون به بالش نخورده بود کـ خوابشون برد ...
الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت ...

  • ۹۱/۱۲/۱۴
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۵)

کنجکاوی من خیلی گل کرده!حالا تا صبر کنم بیدار شن طول میکشه تو این مدت بگو نون رو به چه نسبتی تقسیم کردن؟
پاسخ:
بعله!
:O
مرسی سرعت عمل در پاسخگویی!
پاسخ:
خواهش میکنم
:|
لینک بهتر از این برای مثال زدن نیافتی؟!
پاسخ:
نه! :دی
بله! منم همینو فرمودم خب!(!)
پاسخ:
دست شما درد نکنه.
زووود در جریان بذار! من واقعا تا ندونم آخر این داستان مهیج چی میشه، خوابم نمی بره!
+شاتر نه! شاطر! اصن مجبوری مگه؟! خب بگو نونوا!!
پاسخ:
شاطر درسته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی