کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

هلو

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

بابام اس فرستاده: هلو، ساعت 7 دم در حاضر باش میام دنبالت!

منم فکر کردم ازش سوتی گرفتم جو گرفت جواب دادم:

باشه شفتالوی من، مانتو خـوشگلمو میپوشم میام عجیجم!!!

بعد بابام جواب داد:
اسکلِ بیشعور، هلو یعنی سلام، آخه تو کی میخوای آدم شی ؟
۲۰ سالت شد آدم نشدی، من چه گناهی کردم که تو پسرمی؟
 
من  :|
بابام ~X(
پرورشگاه B-)
سازمان حمایت از بچه های بی سرپرست :D
  • ۹۲/۰۳/۱۲
  • پوآ عسکری

گناه

مانتو

دیدگاه‌ها (۳)

من چیزی نمیگم دیگه D:
خو بابات حق داره دیگه=))
پاسخ:
کی گفته میتونست بگه سلاااام!!!
=))
خیلی بانمک بود!
پاسخ:
اخه یشب قبل از ارسال تو ابنمک گداشته بودمش!جون تو!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی