کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

چی؟؟؟؟؟؟؟

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۰۶ ب.ظ

  عاغا" من هم خودم رو گیر آوردم.

   با این پست هام.

  هر کی هم دیدگاه بزاره خودم میام میزنمش.

  • ۹۱/۱۲/۱۱
  • pou 617

دیدگاه‌ها (۹)

اصلا من با تو حرف زدم؟؟
آره دقیقا اون قسمتو متوجه نمیشم...!!!!!
پاسخ:
یعنی laugh out loud ، [خنده ی زیاد]

خیلی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم نظر نذارم اما از اونجایی که خیلی کنجکاو بودم نشد ...... ببخشید من قسمت آخرو متوجه نمیشم یکی منو روشن کنه لفطا....

پاسخ:
LOL؟
پوآ...

زیاد با ایدین گشتیا...!!!
:|:|:|


تو منو بزنی بَشَر؟!؟؟!؟
پوف...!!:|
پاسخ:
پویا هستند!

to ؟؟؟؟؟؟؟

maro bezani ؟؟؟؟؟

boro khejalat bekesh !!!



postet ham ALI bo0d!

indafe dg jeddi goftam !

b jane khodam ALI bo0d ...

من فردا امتحان امادگی دفاعی دارم... دیگه خودتون درک کنین منو =))
ااا سوء تفاهم نشه! پرنیان جون با شما نبودما!!
البته از من نپرسیده بودی کلا! ولی به هر حال گفتم که جلوی خطرات احتمالی رو بگیرم!!
بله بله!!
+ :دی
الان میخوای بیای منو بزنی؟!
پاسخ:
اون رو نوشتم تا به شجاعتتون بر بخوره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی