کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کلیددار اعظم

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ

در اولین نشست خبری دکتر حسن روحانی،‌ خبرنگاری از ایشان پرسید:‌آیا شما قصد درو کردن مدیران دولت دهم را دارید؟ ایشان با اشاره به نماد تدبیر و امید یا همان کلید معروفش، گفت: من کلید دارم،‌ نه داس!

اگر ایشان کلید دارد و قفل ها را با آن باز می کند، ما هم قلم داریم و طنز می نویسیم، پس امیدواریم شوخی های ما را همین اول کاری به دل نگیرند، چون می خواهیم با توجه به دیالوگ ایشان، پیش بینی کنیم که رییس جمهور آینده در پاسخ به سوالات مردم چه چیزهای دیگری ممکن است بگوید.

 

مردم- قرار است تورم را مهار کنید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه طناب!

*

مردم- قرار است آمار اشتغال و ازدواج را بالا ببرید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه آسانسور!

*

مردم- قرار است ریشه فقر را در کشور بخشکانید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه سشوار!

*

مردم- گفته بودید قرار است تحریم ها را محو کنید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه پاک کن!

*

مردم- کی می توانید مشکلات را حل کنید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه قاشق چایخوری!

*

مردم- قصد دارید تولید کننده های برتر را تشویق کنید؟

رییس جمهور- من کلید دارم، نه بوق و شیپور!

*

مردم- پس حتما قرار است در بازارهای دنیا را به روی ایران باز کنید؟

رییس جمهور- خوب... راستش... من کلید دارم، نه شاه کلید!

*

 

ترانه مرتبط:

دل من قفل شده و معطل یک کلیده

یکی اونو دزدید و رفت بگو بینم اونو کی دیده؟!

 

شعر مرتبط:

شعار من که تدبیر و امید است

نمادش هم که می دانی، کلید است!

اگرچه رنگ تبلیغم بنفش است

به لطف حق، بنفشم روسپید است!

  • ۹۲/۰۴/۰۲
  • آیدین

دکتر حسن روحانی

دیدگاه‌ها (۹)

محمود قفل ساز! =))
خیلی بانمک بود زهرا!!


ﻣﻠﺖ ﺷﺮﯾﻒ


ﺯﯾﺎﺩ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ ؛ 


ﻗﻔﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﺍﯾﺮﺍﻥ


ﺯﺩﻡ ، ﺣﺴﻦ ﮐﻠﯿﺪﺳﺎﺯ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ، ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﺎﺯ


ﮐﻨﻪ !!!


ﺩﻭﺳﺘﺪﺍﺭ ﺷﻤﺎ


ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻗﻔﻞ ﺳﺎﺯ!

پاسخ:
حمید : خیلی خیلی باحال بود!
آ.ن: ایول! قشنگ بود.
سلام آیدین جواب مارو دیگه نمیدی!!!
پاسخ:
ببخشید پسر!
آقوی همساده میفرمایند :
آقو ما یه بار رفتیم محضر
ما اشتباهی گرفتن ازمون طلاق گرفتن
ما اصن زن نداشتیم
کل هزینه طلاقم ازمون گرفتن
الان دو ساله دارم مهریه میدم
نمیدونم به کیم میدم
الان من له لهما
خورد خوردم
خورد خاکشیرم
:))))

 
بقول جناب هسماده ی عزیز:
 
آقو ما به دنیا اومدیم انقلاب شد
حرف زدیم جنگ شد
راه رفتیم کودتا شد
رفتیم مدرسه جنگ تموم شد
درس خوندیم, هی نظاموی آموزشی عوض شد
رفتیم دانشگو ,کنکور ول شد
رفتیم سربازی, معافیت آزاد شد
رفتیم سرکار, مملکت تحریم شد
خواستیم ازدواج کنیم, طلا گرون شد
گفتیم بریم خارج, پاسپورتمون دی پرت شد،
الانم اینترپل دنبالمونه هه هه هه هه یعنی داغونمااا،
 له لهم آقو !
با این شرایط که پیش میره آقو فکر کنم
مشکل از ما باشه اگه بمیریم شاید دنیا بهشت شد

بعـــــــــله...!!
خیلی جالب بود خیلی باحال توضیح داده بودین!:))
منم میذارم تو وبم خودتون گفتین بدون منبع اشکال نداره دیگه!=))
پاسخ:
نه! بدون منبع اشکالی نداره!

اول تشکر بخاطر وب عالیتون.!

خییلی باحال بود.

من که مردم از خنده..

اگه اجازه میدین انتشارش کنم.

البته اگه اجازه میدین.

بازم مرسی.ایشا اله بیشتر نظر میدم

پاسخ:
ممنون ، وب خودتونه!
این چه حرفیه ، راحت باشید.
لینک منبعمونم نذاشتین نذاشتین! [هدف چیز دیگری ـست!]
ممنون ، بازم بیا! منتظرتیم!

به به!!

ترانه مرتبطش واقعا مرتبطه :دی

پاسخ:
خیلی مرتبطه!
بسی جالب بود!!!!!!!!!!!!!
خوشمان آمد!!!!
مچکریم!!!!!!
من شعر آخرشو میذارم تو وبم با اجازه!!!!
پاسخ:
بذار تو وبت! بدون منبع!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی