کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کیفیت سُس

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ

“سُسش سُسسا” چیست؟

رضایت یک اصفهونی اصیل از کیفیت سُس !

  • ۹۲/۰۴/۲۹
  • محمدرضا اکبری

اصفهانی

دیدگاه‌ها (۱۲)

این وسط ادبیات نقشی نداشت ، فقط لهجه اصفهانیم دلش خواست ابراز وجود کنه.
آفرین به علاقه مندای لهجه اصفهانی. حیف که این پست رفته صفحه بعد ، آیدین اگه خواستی معما طرح کنی و سوال ، بهم خبر بده تا چند تا کلمه ناب اصفهانی برات پست کنم کلا دهن مهن همه سرویس شه.
پاسخ:
ممنون ادبیات :|
بلی
لهجه ی شیرین قزوینی هم اینگونه است.
البته بستگی داره چطوری بخونین شما!
پاسخ:
چطوری بخونیم میشه قزوینی؟!
احیانا امروز روزه نبودین؟!
یکیتون گفت فهمیدم!! :|
پاسخ:
من که بودم! آیدینم بوده حتما!!
پس به کارتون ادامه بدین!
پاسخ:
چشم
خو حالا!!چرا همچین میکنین!منم گفتم شرکت کنن دیگه!
مگه هر نظری میذارم باید مخاطبم شما باشین؟!
پاسخ:
ما داریم تشویق می کنیم!!
آ.ن: داریم تشویق می کنیم!
بیشتر مرسی نغمه ی حروف!!
پاسخ:
شرکت کنن!
آ.ن: شرکت کنن!
این الان قزوینی هم میتونه باشه!
چند منظوره اس!
پاسخ:
لهجه ی قزوینی هم همینجوریه ؟!؟
چقد با لهجه ی اصفهانی ها شوخی کردیم!
پاسخ:
آری!
  • ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
  • سلام دوست عزیز

    از حضورتان سپاسگزارم

    به عرض می رسد که لینک ما برای سایتهایی است که پرچم البیعت لله را در گوشه سایت شریف شان قرار دهند. درواقع لینک پرچمداران مهدوی است. لذا اگر محبت بفرمایید و در جهت معرفی پرچم امام زمان (ع) هنگام ظهور لوگوی پرچم را در گوشه سایت تان قرار دهید به ما اعلام بفرمایید تا اطاعت امر شود.

    امیدوارم که نام شریفتان در زمره پرچمداران مهدوی فاطمه (س) قرار گیرد انشاالله .

    یا مهدی [گل]

    پاسخ:
    دوست خوبم ، ضمن ارادت خاصی کـ به ساحت مقدس آقا امام زمان (عج) دارم اما ظاهر سایت با این حرکت زیبا نمیشه.
    امیدوارم بتونم در جاهای دیگه پرچمدارش باشیم.
    ممنون.
    من عاشق لهجه اصفهانیم!!!اینقد علاقه دارم خودمو متولد اونجا میدونم!!
    من در حال حاضر:   D :
    ملت بعد از خوندن متن من :    :|
    پاسخ:
    :|
    منم لهجه ی اصفهانیو دوس دارم، ولی نه تا این حد :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی