کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گاهی کسی را دوست داریم

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۶ ب.ظ

گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد

گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم

خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم!

  • ۹۲/۰۴/۲۲
  • آیدین

دوست داشتن

دیدگاه‌ها (۷)

خخخخخخخخخخخ
:))
یه چیزی هست میگه :
دروغ گو سگه
پاسخ:
یه چیزی هست کـ میگه ادبم خوب چیزیه.
گفتم خوندم.
الان واسه چی گفتی بعله ؟
مثلا دعوتت کردم بری بخونیا

پاسخ:
خوندم.
جمع نبند!:))
خوب میشین!!
درود
هوای تو مرا به عشق می آورد
با احترام بروز شد با :
مصاحبه ی خبرگزاری بین المللی تنویر با سید بهزاد سلطانی (خودم)
منتظر حضورت
سبز باشید
یا علی

پاسخ:
بعله.
یک نفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من<( نفهم )>، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی