کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گوشی برعکس

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۲ ب.ظ

  • ۹۲/۰۶/۰۱
  • آیدین

مادرانه

دیدگاه‌ها (۱۳)

oon moghe k toopo  zaD b zamin bayad az ziresh rad mishoD!
asan mn ba to harfi nadaram k tofe!(negar)yani asheghe in ravabete zibamunm!
گیر ندین به بچه!دنبال زنه اس!
کی توپ خورد تو سر من؟!
چه کیفی میده آدم حرصتو در بیاره!=))
بیا یاهو بابا اینجا تو وبشون کل کل نکن!
یه سوال چراپوادیگه نمیادمطلب نمیزاره؟دلمون برای مطالبش تنگ شده
نگاااااااااااااااااااار میبندی یا ... استغفرالا!دهن آدمو وا می کنی دیگه!
الان اومدم کـ... چرا بجای اینکه توپ بخوره تو سر من خورد تو سر تو؟!
مهتا!!!!والیبال بیا همچین توپو بکوبونم تو کله ات!:D
آورین سوال خویی بود.نگار ج رو داد دقیقا همینطوره البت اسم خوشگل من بقل اون نه اسم من بقل اسم خوشگل اون(چی شد!) :D
هیچی الان من درگیرم چون ک pc اسم منو سیو نکرده اسم این چلغوزو سیو کرده! :|
به اون دلیل کـ‌ مهتا وقتی میاد خونه ما میره نت میاد اینجا نظره میده اسمشم اینجا کنار اسم خوگشل من سیو میشه!
:D
اشتب شد دیگه!sry!=))
O negar mn 2 saate daram fek mikonm in cm o mn key gozashtam! :|
پاسخ:
چطوریه کـ شما با اسم هم دیدگاه میذارین!؟
ا..اسممو تو نظر قبلی جای اسم مهتا گذاشتم!
این آقا هم واسه خودش معروف شد تو طنز کشور ما!
یا مریم زمان!
ممنون!
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی