کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

گویا خارجی ها هم چنین مشکلی دارن

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

  • ۹۲/۰۴/۰۷
  • آیدین

بستنی

دیدگاه‌ها (۸)

فک کنم میخواستن با روحیه بچه ها بازی کنن آخه کی اینو میخورههههههههه

قربون همون بستنی عروسکی خودمون ، حداقل فقط جای رنگاش عوض شده نه به این باب بیچاره ، فکر کنم عروسک ساز بابا قبل از ساختن باب واقعی واسه نمونه اینو ساخته.

من آرزو به دلم مونده ببینم بستنی قبل از این که از جلدش خارجش کنم ذوب نشده و دوباره یخ زده نزده :| این بستنی رو این شکلی درست کردن آدم اشتهاش باز شه بعد این جوری آدم وحشت میکنه !
فک کنم وا3 کشورای هم جواره ها!!!!!!!!!!!!
واقعا بیچاره باب!
احتمالا زیر تریلی 18 چرخ له شده صورتش!
باب بیچاره رو...گویا کتکم خورده. رسما گند زدن ب نوستالژی کودکی:/
پاسخ:
:))

چه قدم شبیشه اصن!!

شباهت بینشون کشته منو!!

پاسخ:
بعله!
من نمیدونم این عکس رو جلده یا اون!
بدبخت باب!!
پاسخ:
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی