کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یک جوک خعلی کوتاه..

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۲:۵۶ ب.ظ

دوتا زن با هم ساکت نشسته بودن،که.......................

عاغا"دروق میگم مگه؟

  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • pou 617

ساکت

جملات کوتاه طنز

دیدگاه‌ها (۴)

پ من دارم چی میـــــــــــــــــــــــگم؟

ای بابا اون پویا من اصن نمیشناسم که شما رو =))

داداشمه اونیکی=))

پاسخ:
آها.
حالا درس شد
من از کجا میدونستم خواهرشی!!!!!؟؟؟



پوآ:چون میدنه من بهش چی میگم!!!

الان کی جواب منو داده؟

آقا آیدین

یا دوتا آقا پویاها؟

پاسخ:
من الان دارم میدم اون ژویا هست من پوآم!!!

دروغ؟

کی گفته دروغه؟؟؟؟

در بعضی مواقع خیلی هم راسته

فرض کن

دوتا دختر سر قبر یکی از فامیل هاشون نشستن،که این دوتا قبر کنار همن!

به نظرتون با هم حرف میزنن؟

به جان خودم صدا ازون مرده ها درمیاد ولی ازین دوتا دختر در نمیاد!

پاسخ:
صد در صد!
واااااا چیه خب زنه ساکت ندیدین؟؟؟؟؟؟؟

اصن من خودم نمونه یه دختر ساکتم که یه حرف از دهنش بیرون نمیاد به جون پویا !! ازش بپرسین... =))

پاسخ:
اصن هست؟؟؟؟
داریم؟؟؟؟
کدوم پویا؟؟؟
pou327
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی