کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ پسره ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ

ﺑﻌﺪ ﯾﻪ دختره ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ ؟!

اینا همش ﭼﺮﺗﻪ …

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻢ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ :|

 

✔ هیشکی ام نیس بهمون بگه: تو دلم ول وله اس … واسه خواستنت!

  • ۹۲/۰۶/۲۳
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۹)

الهی واسه دلت بمیره*!!! گناه داری که!!!

(*اشتباه تایپی نبود، همون که نمیگه تو دلش ول وله است و میگم)

پاسخ:
:|
تو چرا میخوای یکی بگه تو دلم ولولس واسه خواستنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دوس دارم!!!
آها!! ینی همین جوری یه دختر غریبه میاد میشینه کنارش!؟ چه معنی داره اصن؟! من منظورم همراه با خانواده بود!! :دی
اصن به نکته ی «دختر» توجه نکردم!! فک کردم کلمه ی کلیدیش «نصفه شبـ»ـه!!
باید اعتراف کنم که اگه تو این یه مورد (فقط همین یه مورد!!) پسر بودم، زودتر درک میکردم موضوعو! :دی
+ع.ر: طرفای گیلان و مازندران بیشتر! اسم شهرا رو نمیدونم!
محـــــــــــــــمد:-w
پاسخ:
بهله؟  :-S
نه ما ندیدیم.
چرا چرت؟!
ما هر وقت میریم شما نصفه شبا میریم لب دریا اتفاقا!!
پاسخ:
میرین کنار پسرای تنها میشینید؟! :|
ع.ر: کدوم شهر میرین حالا؟
جلوه های ویژهست :د

پاسخ:
آره والا!
فتوشاپه!:دی
پیدا میشه ، غصه نخورین!!
پاسخ:
دیروزم رفتم 2ساعت نشستم، باز خبری نبود! :|
دقیقا جمله ای که تو "✔" نوشتی، از دیروز تاحالا تو استاتوس یاهوم جا خشک کرده! :|
پاسخ:
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی