کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

وبلاگ بسته باشد

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

تا پنجم همین ماه، وبلاگ بسته باشد

شاید که صاحب آن داغون و خسته باشد

ای دوستان حاضر ، ای دوستان غایب

حدس ِ رها درسته!! قلبی شکسته باشد

فریاد از غریبی که از یاد رفته باشد

در کمپوت گلابی هشدار! هسته باشد

تا اسم هسته آمد ذهنی ظریف پرسید:

اشتون چرا همیشه تنها نشسته باشد؟!

فکرت ببین کجا رفت ای زرد روی عاشق!

عمرن که کاترین اشتون بی دار و دسته باشد

در جمع 5 با 1، در کنفرانس ژنو

تحریم های آتی عهدی گسسته باشد

این بحث داخلی بود! از مرز سر درآورد

ای کاش فال ما در، آن جا خجسته باشد

آری چنانچه گفتم تا پنجم همین ماه

وبلاگ بسته باشد! قلبی شکسته باشد

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۲۲)

ReCd b mn IDn khan :b 
bd mn azizam dastet dard nakone :D
من که راضیم
مبارکت باشه مهتاج !! :دی
aqa mn 200 midam kheiresho bebini
پاسخ:
150 مشتری شیم
ینی هندزفری بدون توانایی گره خوردن انقد می ارزه؟!
شعر جالبی بود.
به صرف لبخندی ولرم مهمان وبلاگ من باشید.
همیشه اتو کشیده اس بچه ام!!صاف صاف!!
چند میخرین؟!
پاسخ:
من بالای 100 می‌خرم
ببین اگه هندزفریت گره نمی خوره پس عاغا آخر زمان شده جمع کنین بریم! :|
اصن امکان ندارهههه!چند میفروشی؟ ^_____^ (در پاسخ به دیدگاه صبا)
پاسخ:
والا منم همین‌ُ میگم!
منم می‌خرم.
اون ینی کودوم؟!
پاسخ:
اون= گره خوردن
ینی بدتر از اون؟ = ینی بدتر از گره خوردن؟
کاش میخورد!! :|
پاسخ:
ینی بدتر از اون!؟
و من در آرزوی اینکه یه بار فقط یه بار هندزفریم گره بخوره!!! :|
سقف آرزوهامه!!!
پاسخ:
ِینی نمی‌خوره!؟
گرهای هندزفری رو باز میکنن مگه؟ هندزفری بدون گره مگه کارم میکنه؟!
+پرنیان خانووووم!!! وب شما کوووووووو؟؟! هاااا؟؟! :|||
++وبلاگ خودم پرسیدم ندید! اینجا باید میپرسیدم دیگه! ببخشید!
پاسخ:
آره بابا! امتحان کن!
+ منم خیلی گشتم، دلم واسه بانگها تنگ شده

=))

"didgah phobia" ؟؟؟؟

پس منم حتما  "didgah mania" دارم !!!


*واقعا باورم نمیشه که دوباره اینجا آپ شده، بعد ما میام نظر میدیم! :دی! 

پاسخ:
منم باورم نمیشه که شما دوباره اومدین اینجا دیدگاه میذارین!
Eteraf mikonam vaqean didgah phobia daram :-(
پاسخ:
بعله!
دیدگاه فوبیا!
میخوام به یه نکته ظریف اشاره کنم:
همه خوب دقت کنین
بیت 6 مصراع 1
5 با 1 جمع بشه میشه 6
بنابراین این بیت اشاره غیر مستقیم به 6 تا گلی که استقلال خورده داره [تقریبا آرایه تلمیح]
 
ع.ر: ادبیات خیلی پیچیدست.
 
*برای اطلاعات بیشتر به داریوش کمالی مراجعه فرمایید.
پاسخ:
بسیار نکته "ظریف"ـی بود.
باشد* :|
بلی گوش دادم ولی اون تیکه "قلبی شکسته باشید" رو نفهمیدم
ببین چقدر تاثیر گذاشته!
مخصوصا اون "باشد"
حالا درمود بقیه دیدگاهم هم شفاف سازی کن خو!
پاسخ:
میگم که!
بعد از امتحانات یکم میخوام استراحت کنم.
البته با اجازه شما!
از پنجم بهمن شروع میکنیم.
تا پنجم همین ماه وبلاگ بسته باشد؟
پنجم؟ همین ماه؟ ماه بعد؟
اغتشاش فکری ایجاد شد الان :|

شاید که صاحب آن داغون و خسته باشد

ای دوستان حاضر ، ای دوستان غایب

حدس ِ رها درسته!! قلبی شکسته باشد

هوم ؟ نخندین آخر شبه :د
× یاد آهنگ داغ از رضا یزدانی افتادم :|
پاسخ:
بحث نکن حالا! همین پنجمی که داره میاد!

جداً!؟
قبل شعر داشتم داغ رو گوش می دادم!!!

اصن تو پست صوتی رو گوش دادی!؟
اوه! آفرین آفرین پیوستگی و وابستگی تنگاتنگ موضوعات!
پاسخ:
انقدر تنگاتنگه که الآن نیم ساعته دارم مثه گره های هندزفری بازشون میکنم

=))

bale !!!

خیلیــــ خوب بود!

این "قلبی شکسته باشد" یه مدلیه!

نمیدونم چرا دوسِش دارم! :دی!!

اسم اشتونم باحال بود!!!تاحالا نمیدونستم اسمش "کاترینه" !!!

در کــل عالی بود

:-bd

پاسخ:
لطف داری.
کاترین خودمونو میگی!؟ ینی شما اشتون صداش میکردین!!!؟
بعله ... قلبی شکسته باشد ... وبلاگ بسته باشد
بالاخره قلبی شکسته است یا کاترین با دارو دسته اش آمده است؟
موضوع چیه دقیقا؟
پاسخ:
هر جفتش با هم!
همیشه یه چیز نباید تاثیر بذاره کـ! بعضی وقتا دوتا چیز باهم تاثیر میذارن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی