کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ticket

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۴ ب.ظ

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ ،ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﺸﻪ، ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺑﻬﺶ میگه: ticket please

ﯾﺎﺭﻭ: ﭼﯽ ﭼﯽ؟

ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ: your ticket

ﯾﺎﺭﻭ: ﻣﻦ ﮐﻪ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﯽ ﺍﻣﺎ ﻣﺤﺾ ﺍﺣﺘﯿﺎﻁ ﮐﺮﻩ ﺧﺮ… !!

ﻣﺎﻣﻮﺭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ: ﻫﻮﯼ، ﻣﻨﻮ ﻣﯿﮕﯽ؟؟ ﺁﺷﻐﺎﻝ عوضی ...

ﺷﺨﺺ ﺳﻮﻣﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻭﻣﯿﮕﻪ: ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﭼﺮﺍ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟ ﺧﻮﺑﯿﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻏﺮﯾﺒﻪ!!! ﺻﻠﻮﺍﺕ ﺑﺮﺳﺘﯿﻦ.

ﮐﻞ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ: ﺍﻟﻠﻬﻢ ﺻﻞ ﻋﻠﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﻭ ﺁﻝ محمد

  • ۹۱/۱۱/۲۳
  • آیدین

تایلند

اتوبوس

دیدگاه‌ها (۱۹)

هه=))

بیچاره!

شما چقد...

چی؟

من منظورم دوستت نبود!

13؟

ینی چی؟

پاسخ:
نحسه ، بهش میگیم 13!

بــــــــــــــله!

منم هفت رو خیلی دوس دارم!

و هم چنین 13!


پاسخ:
13؟
من یه دوست دارم اسمشه 13!!
اون هفت درصد واسه تاکید بیشتر بر تایید حرفت بوده !
و البته
ارادت اینجانب به عدد 7 !!
پاسخ:
... و من!

چشمتون بی بلا آیدین جان!


اون هفت درصد دیگه چیه اونوخ آقا حمید ؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
اون "هفت" باید همیشه باشه!
موافقم صد و هفت درصد !!
"بعضیا خیلی بی فرهنگن!خیلی!!!"


پاسخ:
بعله!
خیلی!
چشم در اولین فرصت حتما عضو میشم
پاسخ:
چشمتون بی بلا
حتما برو!
پاسخ:
چشم
سلامت باشید!
راستی دیگه کد امنیتیو درست میزنم!

پاسخ:
آفرین ، ولی عضو بشی دیگه نیازی به کد امنیتی نیست
مثلا؟؟؟برو تو خیابون خودت میفهمی!
پاسخ:
الآن شبه ، فردا میرم.
اینجوری نیگام نکنین :|
سینوزیتم عود کرده :| بعدشم یه اتفاق بد افتاد :| اصن پیشرفت داشتم امروز! =))
پاسخ:
خسته نباشید!
پرنیان؟؟=))=))=))

=))

بــــــله!

دم همه ی ایرانیا گرم!

واقعا عجب انسانهای با شخصیتی هستیم!

فقط از شوخی گذاشته بعضیا خیلی بی فرهنگن!خیلی!!!

پاسخ:
مثلا"؟
والا خودم بهخودم هیچ امیدی ندارم :| شما یکم دعا کنید شاید تغییر ایجاد شد :|
پاسخ:
واسه شما هم دعا کنیم؟
خدا شاکی میشه ها!
اوه اوه :||||||||||||||||||||||
قیافهمو شطرنجی کنید :| چرا انقدر سوتی :(((((((((((((((((
پاسخ:
اشکال نداره! درست میشی!
  • با تشکر از توصیه ی خیلی خوبتون
  • پرنیان
    پاسخ:
    فک کنم جای اسم و متن رو اشتباه کردی!
    کد امنیتی داره آیا؟! برای من نمیاد!!
    پاسخ:
    واسه منم نمیاد!
    توصیه میکنم عضو شید راحت شید!
    من نگرفتم موضوعو :((
    چی شد موضوع این بود که خیلی از مردم ایران رفتن تایلند؟
    میدونم درکم اومده پایین :(( انقدر که الان چهار بار این کد امنیتیو زدم تا این ارسال شد :|
    * اصلاح میکنم5 بار :|
    پاسخ:
    بعله ، تقریبا همینطوری بود.
    خب دقت کن دیگه!
    =)
    +چه نظر مفیدی!!
    پاسخ:
    بعله ، بسیار در پیشرفت و بالا رفتن سطح مطالب وبلاگ مثمر ثمر بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی