کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تا تو اشکامو نبینی

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

یه تریپی شاعرا دارن کـ میگن :

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی

من موندم این که اینقدر تلاش کرده کـ نبینه چرا خودشو لو میده؟!

 

  آ.ن: ﯾﻪ ﭘﺎﮐﺖ ﺷﯿﺮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﻮﻟﯿﺪﺵ ﻣﺎﻟﻪ ﻓﺮﺩﺍﺱ!! ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﺑﺨﻮﺭﻣﺶ ﯾﺎ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﻪ؟!  

  • ۹۲/۰۲/۰۸
  • آیدین

شاعرا

دیدگاه‌ها (۶)

 چ پیچیده و مردمی ...!!

موافقت با چی؟؟

پاسخ:
با موافقت شما

جمعمون جمع شد ... خلمون کمه الان ... میخاید بگم مطیم بیاد ی ذره خل بازی در بیاره بخندیم؟؟

خیلی مرسی سها جون ... آره باهت کاملا موافقم ... اصن من با همه موافقم ... اصن کار من موافق بودنه (آیکون موافقت الان)...

پاسخ:
(آیکون موافقت)
سلام من تازه با وبتون آشنا شدم
موفق باشین جمیعا!
راستی صبا جون اصولا واضح حرف میزنن!
مگه نه صبا؟؟!!
بگو که با من موافقی!
بگو!
راجب این پست باید بگم که ...
حرف خاصی واسه گفتن ندارم ...
اون شیره رو هم بخوری به نفعته چون اصولا تا اونجایی که ما دیدیم بعضی موجودات عجیب و غریبی که عموما طعم آب داده و به رنگ سفید هستند، چیزی دارند به نام تاریخ تولید که غالبا برابر است با تاریخ انقضاء!
چیزیکه شما گفتی یه ذره غیر واقعی بوده و با نتیجه گیری ما همخوانی ندارد ...
لذا از شما خواهشمندیم بسته بندی مذکور را به اینجانب تحویل دهید تا مورد بررسی قرار گیرد ...
نتایج بررسی ها متعاقبا اعلام خواهد شد ...
با تشکر
پاسخ:
با سلام و احترام خدمت شما.
بدینوسیله به استحضار می رساند کـ بسته ی فوق الذکر به کارخانه ی مودل تحویل داده شد.
با سپاس.
به قول صبا خانم نیت مهمه!
 اگه نخواستی بخوریش تو گردگیری میتونی ازش استفاده کنی! (امتحان شده بسیار جوابگوست!)

احتمالا این اتفاق واسه موقعی بوده ک طرف خیلی داغ بوده حالیش نبوده چه خبره .... بعد که حساب کار دسش اومده گفته بذار یه چیزی بگم عذاب وجدان بگیره .... (میدونم منظورمو خیلی واضح بیان کردم...)

 

امروز فردا چ فرقی میکنه ؟؟ مهم نیته ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی