کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خمپاره

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

 سر کلاس آمادگی دفاعی بودیم

دوستم پرسید اگر در زمان جنگ وقتی کسی دستشویی بود

و اونجا خمپاره میزدند اون شخص چیکار باید میکرد؟

معلم هم که شوخ طبع بود گفت:

لابد اونا قبل از اینکه خمپاره بزنن یه سوتی هم میزدن

اون هم سرفه میکرد اوناهم میفهمیدند

خمپارو رو بر میگردونند

  • ۹۲/۰۵/۳۱
  • علی رضا

جنگ

دستشویی

دیدگاه‌ها (۱۵)

علیرضا سکوووووووووووووت
آیدین ؟؟ چرا بهم نمیاد ؟ 
سکووووووووت :|
پاسخ:
:|
آها منظورت اینه که وبلاگه خیلی حقیره و در حد یه آدم بزرگی مث من نیست نه ؟
میــــــدونم میــــــدونم :))
پاسخ:

نه

ببخشید مامان بزرگ مهتا
بهم نمیاد هرگز نخواب کوروش مال من باشه ؟
اصا مگه من چمه ؟
علیرضا بلد نیستی از خودت دفاع کنی ؟
:|
پاسخ:
اولا سن مهتا خانوم اونقد نیس که جای مادر بزرگت باشه
دوما من از چی دفاع کنم؟
باشه!:))
پاسخ:
:))
هه...خواهش می کنم...آخه جواب بهزادو نمیشه نداد! :|
پاسخ:
شما نترس جوابشو بده
اسپمر یاد ت نره
پاسخ:
باشه
انجام میشه
ا؟!هرگز نخواب کوروش ماله توئه؟!اصا بش نمیادا! :|
پاسخ:
آ.ن: =)) منم فک میکنم بهش نمیاد!
بهزاد آخه یـ کم فک کن تورو خدا!آدم اینجوری انتقاد می کنه؟!
من بیام تو وبلاگت بت بگم مزخرف بود تو الان خودتو اصلاح می کنی؟!یا باید بگی کجای کاری اشکال داشت؟!
بعدشم بچه جون با همسنای خودت شوخی کن!بـ من میگی کچل؟!!!!!
تو کار داستان کوتاهی؟!می گم چرا نمی تون درباره ی مطالب ظنز یـ امنت خوب بدی!  :|
پاسخ:
مرسی مهتا
کهاز من طزف داری میکنی
:))
من که طنز نمینویسم
بنده تو کار داستان کوتاه بیدمممممممممممممممممم
پاسخ:
موفق باشی
مهتا کچل تو آدرس وبلاگ منو نداری ؟ :-؟؟
باس انتف=قاد کنی تا راه بیوفته 
مگه نه علیرضا جان ؟ :)
پاسخ:
نه
آ.ن: =)) دمت گرم علی!!!
بــــــــــــــــــــــــــــــــــدو یک کامیون اپ گذاشتم تو وبم
پاسخ:

بله اگه قطار هم داری بذار

هه .... چه جالب
پاسخ:
:)
آقا این آدرس وبلاگ بهزادو بـ من بدین میخوام ببینم این کـ اینقد دم از بامزه بودن میزنه چیا مینویسه!
جناب تازه اومده باید تشویقش کنی تار اه بیفته!
پاسخ:
آ.ن: barayekurosh.blogfa.com
یعنی این دوستت چقد فکر کرده و تمرکز داشته رو این موضوع!آخه دسشویی؟؟؟؟؟؟؟؟! :O
پاسخ:
=))
خیلی بی مزه بود :|
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی