کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کاپشن قشنگی بود نه؟!

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ

اکبر عبدی همبازی مرحوم حسین پناهی، خاطره‌ای از همکار سابقش می‌گوید که خواندن آن خالی از لطف نیست.

اکبرعبدی می‌گوید:

«یک روز سر سریال بودیم.

هوا هم خیلی سرد بود.

از ماشین پیاده شد بدون کاپشن.

گفتم: حسین این جوری اومدی از خانه بیرون؟ نگفتی سرما می‌خوری؟!

گفت: کاپشن قشنگی بود نه؟

گفتم: آره.

گفت: من هم خیلی دوستش داشتم ولی سرراه یکی را دیدم که اون هم دوستش داشت

و هم احتیاجش داشت.

من فقط دوستش داشتم!

  • ۹۲/۰۳/۲۴
  • محمدرضا اکبری

اکبر عبدی

حسین پناهی

کاپشن

احتیاج

ماشین

دیدگاه‌ها (۵)

 ":|" یعنی اینکه واضح نبود ؟!

واضح بود ؟!

D:

پاسخ:
من دیگه حرفی ندارم :|

:| یعنی اینکه :

انقد بعضیها بزرگوارن که من خجالت زده میشم و دهنم سرویس میشه!!!

واضح بود که!

نبود؟!

پاسخ:
:|
بینش که میگن اینه!
پاسخ:
اِ؟! نشناخته بودم!
:)
از حسین پناهی بیشتر به عنوان یه نویسنده خوشم میاد تا یه بازیگر!!
پاسخ:
منم!
:|
پاسخ:
این یعنی چی؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی