کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

کودک درون

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۶ ب.ظ

کودک درونم مدام پیرمرد درونم رو اسکل می کنه می خنده

قدیم اینجوری نبود والا ، جرات نمی کرد پاشو جلوش دراز کنه لم بده!

  • ۹۲/۰۴/۰۱
  • آیدین

پیرمرد

دیدگاه‌ها (۱۱)

اه اه اه
کیانا من اصلا پشمک دوس ندارم
نه که دوس ندارم ، متنفرم
شما اگه بخواین هرچی من میگه بپرسی کـ نمیشه!
من ادبیات خاص خودمو دارم! کم کم متوجه میشی
(تیکه آخرشو کپی نکردما ، خودم نوشتم :)))))
تا منظورت از پشمک چی باشه!!
به طور کلی که پشمک خیلی دوس میدارم! :دی
کیانااااااااااا تو هم پشمکی بودیو ما نمیدونستیمااااااااااااااا
:)))))))))))))
چرت و پرتو که با خودشم نمیشه تعریف کرد! :دی
پاسخ:
:))
بعله!
یه کتاب تعریف داره!
اونوخت پارمیدا به من میگفت حرفات نامفهومن
:||||||||||||
پاسخ:
پارمیدا رو از کجا میشناسی!؟
=))
نچ نچ نچ نمیدونین ینی چی؟!
نچ نچ نچ دیگه!
+آفرین آیدین! به شخصیت من به خوبی پی بردی!! :دی
پاسخ:
بعله!
هر چیزی رو فقط میشه با خودش تعریف کرد!
مثلاً:
چرت و پرت یعنی چی؟
نچ نچ نچ یعنی چی ؟ :|
پاسخ:
شما اگه بخواین هرچی کیانا میگه بپرسی کـ نمیشه!
اون ادبیات خاص خودشو داره! کم کم متوجه میشی
نچ نچ نچ!!
گفتی کودک درون یاد یه چیزی افتادم
آقا اولین تجربه فیلم سازیم ،دوم کشوری شدم
(حیف شکلک تعظیم نداره )هه
الان کودک درونم داره بالانس میزنه :))))
پاسخ:
آفرین.

کودکای درونم کودکای درون قدیم!!

هَــــووووو!!

بهش برس یکم!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی