کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ضرب المثل!

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

کبوتر با کبوتر باز باران با ترانه میخورد بر

بامش بیش برفش بیشتر آمدی جانم به قربانت ولی حالا

چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور خربزه

با پوست موزو میندازی زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره !

  • ۹۲/۰۳/۲۰
  • محمدرضا اکبری

کبوتر

برف

سقف

دیدگاه‌ها (۸)

بعله خودم میدونم معمولا از کدوما میفرستی!

اینم فرستادی اون موقع من اینطوری بودم :-o

اشکال نداره دوست من ما عادت کردیم :دی

میگم من معمولا ازینا نمیفرستم!!!

ساعت 10 شب من به تو اس دادم!؟

چه بی فرهنگ!!!:دی!

خب مام خوشال میشیم شما رو بخندونیم

اینه که میگن کمال همنشین در من اثر کرد!

جو یک طنز منو گرفت!

 

خب رها اگه تاریخ دقیق بخوای:9:58ب.ظ ، 12/مارس

چرا خب؟!

نه عزیزم همین یه دونه به درد اینجا میخورد وبا موضوع این پست مرتبط!بقیه به گروه خونی اینجا نمیخوره!

 

 

آها راستی صبا خانوم!!!

دیگه نبینم از SMS های من اینجا بنویسیا!!!

بعدشم من کی اینو به تو دادم!؟

من اصولا ازین SMS ها نمیدم!!

:))

یادش بخیر

چقدر با سروین سر این خندیدیم!!!بعدشم با هم دعوا کردیم!!!

=))
صبا خیلی بانمک بود!!

سبو بشکست و دل بشکست و جام باده هم بشکست،خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن،من نمیشکنم بشکن ...اّاّاّ...دست دست دست

 

برگرفته شده از SMS های رها

پاسخ:
=))
آ.ن: =))
چه باحال!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی