کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

مگه تو امتحان نداری؟

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ق.ظ

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟

  • ۹۲/۰۴/۰۷
  • آیدین

دستشویی

امتحان

دیدگاه‌ها (۹)

آخ دقیقا.

من که تو تمام این دوران تحصیلم موندم که به خانوادم بگم که امتحان دارم و مثل بچه های مردم خودمو لوس کنم  یا نه ، اما هر وقت گفتم دقیقا همون روز بود که مامان جان تصمیم میگرفتند ناهار حاضری بخوریم و عصر هم مهمون داشته باشیم !!!!!!!!!!!!!!!

بمیری نگار!ایشالا براتون 3 روز در هفته کلاس بذارن روزیم برین از ساعت 8 صبح تا 2.5 بعدازظهر تا جونت درآد!:((
ما کـ اصلا معلوم نیس کلاس تابستونیون کی هست!!!!!راحت و آزاد...:دی
همین دیگه بدبختیه مام همینه!
نگفتی کجا تئاتر دارین؟
جدا"؟مدرسه رو میگما؟از ما که امتحان میگیرن!
پاسخ:
آها!
بعله!
اونو از ما هم میگیرن
:((
خخخخخ واقعا!
اتفاقا اونایی که کلاسای تابستونی میرن همچین دردی دارن چون باید تو تابستونم امتحان بدن!مثه من!
پاسخ:
منم کلاس تابستونی میرم! ولی امتحان نمیدم!
بله بله!
+دیدگاه مفیدی بود!! میدونم!!
پاسخ:
بسیار مفید بود!
اصن شدیداً سازنده بود!
واس دانشجوها مطرحه همچنان!!!
...وقت امتحانو خراب کردن برگمه،
تو خودت میدونی که خراب کردم ، الکی جو نده !                         
حرفای خانوادمم که نمک زخممه
تنها دلخوشیمم ترم های بعدمه                                     
و باز منمو حسرت یه نمره ی بیست !
که استاد بنویسه گوشه ی لیست
میدونی چند بار افتادم برای یه درس بگذریم . . .
دیگه بیست گرفتنشم برام مهم نیست . . .                          
تو که میدونستی دانشجوی ترم آخرتم                                 
بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم... .
.in vaghte sal in harfha ghabele fahm nist
پاسخ:
:))
حواسم نبود! برهه ی زمانی رو در نظر نگرفتم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی