کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آیدین کیست؟

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ب.ظ

اصولا آیدین کیست ؟

.
.
.

انسانی فاقد از هرگونه کار و زندگی و بدون هیچ هویتی
شب و روز پست میزاره اما هیچکی اونو نمیشناسه حتی یه "دستت درد نکنه آیدین" هم نمیگن
بزرگترین دغدغه مالیش پول شارژ اینترنتش می باشد
بزرگترین شکست زندگی اش بازدید زیر 400 نفر وبلاگش می باشد
بزرگترین آرزوی او دیدگاه بالای 40تا است.

  • ۹۱/۱۰/۱۸
  • آیدین

آیدین همتی

دیدگاه‌ها (۷۱)

بیا سر بزن
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • :|

    دستت درد نکنه آیدین :|

    :|

    سقف آرزوهاتم کوتاه تر کن :|

    :|


    آیدین کسی نیست جز برار جان من;)
    خدایی عالیه وبلاگ.امیدوارم با همین انرژی ادامه بدید.
    موفق باشی:)
  • منا مهدیزاده
  • نه په بذار به حساب توهین ... ! P:
    کلی دلم واسه مدرسه و خل بازیامون تنگ شد ... :')
    احسنت به این روحیه شما...
    انشاالله موفق باشید!
  • منا مهدیزاده
  • عه !
    من داشتم نظراتو می خوندم همینطور دیدم یکی گفته سمپادی ای ... !
    می گم این دلقک بازیا فقط از سمپادی جماعت بر میاد ... =))
    پاسخ:
    دلقک بازی!!؟؟ میذارم به حساب شوخیا!
    سلام.....چقدر باحالین!
    فردا جواب کنکور میاد:-((((((((((((
    استــــــــــــــــــــــــــــرس!
    جالبی اینجاست که من اصلا کنکور ندادم خودم..واس آبجیم استرس دارم..خیلی باحاله مطالبتون..دمتون گرم..
    سریال شیخ و مریدان رو خوندم. بعضیاش فکاهه بود و بعضیاش طنز و چه خوب اسم وبلاگتون رو انتخاب کردید، شاید نظر به همین تمایز داشتید. روی هم رفته ایولا داشت بعضیاش که دیگه محشر کبری بود. 
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    لطف دارید.

    آیدین کیست؟داداشه گله هنرمند ماست که خیلیم تکه مخصوصا توطنز.خیلی قشنگ بود میام بازم

    پاسخ:
    مرسی زن داداش
    سلام
    خواهان تبادل بنر یا تبادل لینک باشما هستیم
    در صورت تمایل اطلاع دهید
    20music.blog.ir
    سلام سایت جالبی بود.چنتا طنزش رو خوندم خوشم اومد
    پاسخ:
    سایت؟ بود؟؟؟
    ینی الان دیگه نیست!!!؟ حیف شد!
    آیدین کیست؟ عشق و دلداریست...
    کلا تو سمپاد با یک طنز شناخته میشی بعد بی هویتی؟
    من:|
    سمپادیا:|

    الان ورود شدم : )
    فقط خواستم کامنت بزارم که خیلی بالا تر از 40 تا شه ! : ) 

    من تازه آشنا شدم 

    خیلی باحاله ! (بشنو وُ باور نکن)

    جدا خیلی باحالِ یا باحالین یا باحالم ! 

    خاسکار خیلی باحال بود ! !! ! ! ! ! !!!! ! ! ! !! ! ! ! 
    سلام ایدین خانم
    راستش اسم ویلاگتونو تو لیست وبلاگ های برگزیده دیدم
    خعلی قشنگ و جذابه وبتون تبریک میگم...
    واقعا شما بازیگری؟توی چ فیلمی بازی کردی؟راستی اجرا های تئاتر تون کجاست؟
    ممنون میشم جواب بدین
    پاسخ:
    آیدین اسم پسره :|
    همین کارا رو میکنید که وبلاگ پیشرفت نمیکنه دیگه! آخه کجای دنیا اسم دختر آیدین بوده؟
    ممنون. لطف دارید.
    فعلا فقط 2تا تله فیلم و یه سریال. تئاتر زیاد کار کردم. اکثراً تو همین رشت.
    بازم سر بزنید. پستای جدید رو بخونید، شاید خوشتون اومد و یک طنزی شدین!
    تو بی هویتی؟ :دی
    تو ناشناسی؟
    کل سمپاد میدونن این وبلاگ  کوفتی واس توئه :))
    باحاله :دی
    ولی خاک تو سرت با تیزر درست کردنت :|
    پاسخ:
    مرسی کلاً
    تیزر به اون قشنگی! خیلی ام دلت بخواد!!!
    هههههههههههههههه
    اقای محترم 
    مثل اینکه یه پا زیگری یا تو..
    ایدین کیست؟
    یک هنرمند
    اهان 
    مرسی بابت پست های زیبایت هنرمند
    آیدین کدوم فیلمو بازی میک ردی؟اسمش چیه ؟کی پخش شد ما نفهمیدیم؟O_o
    عالی بودمرسی عزیز.ولی من توروخوب میشناسم توهم منوخوب میشناسی پس نگو کسی ایدینونمیشناسه!!!
    واقعاخسته نباشی ایول ایدین.
    پاسخ:
    خب تو دنیا دو نفر استثنااً!
    تو و حمید!
    نکن این کارو...
    ایدین یه دروغگو خسته شدم این قدراسم بازیگرارونگاه کردم پس کواون فیلمی که بازی می کردی نکنه واسه پدرومادرت بازی می کردی میگفتی توی سریال بازی می کنم
    پاسخ:
    مهر پخش میشه.
    خخخخخخخخ
    چ آدم شادی !!!



    دستت درد نکنه آیدین !!!
    :)
    پاسخ:
    ممنون.
    اه واقعا ایدین ی همچین ادمیه ن بابا ما نمیدونستما چ ادم باحالی دستتون درد نکنه بابت پستای قشنگت اقا
    پاسخ:
    ممنون ، لطف داری!
    من همه ی موارد رو قبول دارم. مخصوصا مورد 1
    چون تورو خوب می شناسم.
    راستی تبریک به آرزوت رسیدی!
    پاسخ:
    قربونت!
    مرسی!
    اینو ادامش بنویس
    اصولا آیدین آدمیست که دوست داره مردمو روز و شب گیر بیاره
    فقط میخواد یکی ازش درخواست کنه اونم مثل اداره ها بگه:(فردا،فردا،فردا و ...)
    پاسخ:
    پسر! من کلی کار ریخته سرم!
    همین کـ این وبلاگو آپدیت میکنم از کلی کارام میزنم.
    چون همیشه کمی تا قسمتی طنز در اولویته!
    :)
    خواهش میشه!
    42- اون 41 بودا...=))

    40-با تشکر از مهتا جان...
    یـــــــــــــس...وی دید ایت هانی...=))
    ولی ازونجا که هدف بالای 40 میباشد. این داستان ادامه دارد. تا میسر شدنه هدف...:D

    پاسخ:
    :))
    بیخیال!
    واسه پستای جدید دیدگاه بذارید!
    40-حتی در زمینه ی تقلب در امتحانات نیز بسیار ماهر است
    بعله به آرزوت رسوندمت!
    پاسخ:
    :-L!

    هوررررررررررررررررررررررا!!!
    39-که دارای قالبیت نوشتاری و اجرای تئاتر بسیار خوبی است!
    پاسخ:
    متشکراتم!
    38-آیدین پسری است هنرمند!
    پاسخ:
    قربونت!
    اوه آورین کجا هست؟
    شندیم خیلیم خوب بازی کردی بهت پیشنهاد بازیم دادن!
    پیام مسئولین محترمه تی وی به مناسبته پخش تصویر شکیرا از رسانه ی ملی ( شبکه ی 3):

    بسم الله الرحمن ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ
    ﺻﺤﻨﻪ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ . خیلی کم بود، لیکن خوب بود.

    و من الله توفیق
    ۷/۴/۱۳۹۲

    :)))

     

    آیدین، داداش این چرا هنو 40 نشده...
    دوستان بیاین...کیمیا جان، پرنیان بانو...بقیه ی عزیزان ... پروژه رو به اتمام برسونین، تا هدف میسر بشه...
    پاسخ:
    کیمیا !!!!!! ؟؟؟؟؟؟
    آیدین میگم تو تئاترم کار میکنی نه؟یکی از بچه ها گفت!!!
    پاسخ:
    بعله با اجازتون.
    آخر مرداد ماه هم اجرا دارم تشریف بیارین!
    خخخخخخخخخخ
    آیدین میخوای اسپانسرت بشم ؟
    البته که نمیشم
    من خودم دنبال اسپانسر میگردم واسه فیلمام
    خخخخخخخخخخخ
    الان دیگه همه فهمیدین منم کارگردان شدم نه ؟
    :D
    پاسخ:
    نه عزیزم ، مرسی
    اسپانسر ما بچه هان!
    ✔ عجب جمله ای گفت این آیدین! آفرین!
    اممم... عرض کنم ازونجایی ک کلا بفکر خلق خدام، خواستم دستی در رسوندنه آیدین جان ب آرزوش، داشته باشم...
    هیما جان در مورد تشکر بیگ لایکـــــــ...قشنگ بود.

    بیخیال چیه آخه ؟؟؟

    این آخرکاری باید من حساب یه نفرو برسم یا نه ؟؟؟

    حیف که دیگه وقتی نیس

    وگرنه...

    آخ جون دعوا.........
    پاسخ:
    :))

    جناب ........................................................

    شما مگه تو زندگی دیگران هم هستی که همچین حرفی میزنی؟؟؟

    حرف ها و زندگی هرکس هم به خودش مربوطه !!!(محض اطلاع!!!)



    پاسخ:
    اشکال نداره رها.
    بیخی
  • ...............................................................
  •            شنیدم دروغ زیاد میگی این ارزوهای دروغیته مگه ن؟

     

     

     

    حالا شاید ارزوهات همین باشه باور نکردنیه افرین

    پاسخ:
    من دروغ نمیگم.
    دستت دردنکنه آیدین!
    پاسخ:
    همچنین
    اخی چه ارزوی کوچولویی
    پاسخ:
    بعله!
    یه همچین آدم کم توقعیم من.
    به تعداد قدم هایی که برای تو برداشتم دوست دارم  


    (فلج مادر زاد)

    mehty norouzi

    بعله؟

    چرا بعله؟

    بده مگه؟

    با اجازتون به یه نفر قول دادم!

    کار بدی کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    بعله!

    بــــــــــله

    من باید یه هفته با این اسم باشم

    پاسخ:
    چرا اونوقت؟
    من اولین بار بود ژلوفن خوردم به خدا دیگه بمیرمم نمی خورم !!
    من گیج شدم
    رها خانم گفته،بعد چرا شقایق خانم میگه من کی گفتم ؟!!
    چه خبره اینجا ؟!!

    پاسخ:
    شقایق همون رهائه!

    من کی گفتم بخوری میمیری؟

    زیاد نباید خورد!

    حیف که من نمیخوام دکتر شم!!!!!!!!!وگرنه...

    پاسخ:
    و گرنه کره ی زمین از حرکت می ایستاد!

    بعدشم انقد ژلوفن نخورین

    برای کلیه ها و کبدها ضرر داره(+و همچنین معده،باعث خونریزی معده میشه ها)

    پاسخ:
    خب یهو بگو بخوریم میمیریم dg !

    تو داری شوخی میکنی؟

    یا من هرچی میگم درسته؟

    ترست به جاست رها خانم !!

    دیروز به علت فشار زیاد سرم درد گرفت شدید که با کمک قرص بسیار خوب ژلوفن حل شد!!!

    اصولا شما زیاد فعالیت دارین آقا حمید

    من همش میترسم بهتون فشار بیاد!!!!!

    ولی خدایی با جمله هاتون خیلی خیلی خیلی حال کردم

    شکرا جزیلا!!!!!!!!:دی!

    پاسخ:
    آقا حمید مدیر برنامه های این وبلاگه!
    tanx very much

    سلام بهت خسته نباشید می گم وچراتمام حرف دل منو میزنی

    پاسخ:
    :|
    من  از جانب خودم و دوستان از زحمات جناب عالی و همکارانتان نهایت تشکر و قدر دانی را دارم.
    خداقوت.

    :|
    پاسخ:
    همکاران ؟

    وای من الان باید چی بگم


    ( آیکون خجالت)

    منم از لطفتون ممنونم( بازم خجالت)

    من خیلی خوشحالم که شخصی مثل هیما خانم از پایه های ثابت این ویلاگه و با نظرات فوق العاده عالی و ادبی شون بار معنوی و فرهنگ سازی این وب رو بالا میبرن.

    من یکی خیلی خیلی ممنونم از شما.

    {دقت کنین همه جملاتم بدون علامت تعجبه یعنی الان شوخی ندارم و حرفام کاملا جدیه.}
    پاسخ:
    منم بسیار از ایشون سپاس گزارم کـ اینقدر از وبلاگ خودشون حمایت میکنن.
    عجب چیزی شده . رها خانم داره همش میزنه تو خال !!!
    الان یه قرص جوشان ویتامین C انداختم تو لیوان که بخورم!!!

    خسته نشین شما آقا حمید

    خیلی بهتون فشار میاد

    آب پرتقال میل دارین؟

    کیانا!!!!!!!!!:دی
    من راحتم به خدا !!
    دم لپ تاپم لم دادم دارم نظر میدم !!

    میدونم شما خانم بسیار با جنبه ای هستین و به روی چشمم،اگه حرفی هم باشه مستقیما خواهم گفت!!
    به هر حال....
    هدف اینه آیدین به آرزوش برسه!!
    پاسخ:
    نظر نه ،    «دیدگاه»

    هدفت رو عشقه!

    ماجرای اون شخص رو شنیدی که :

    چند تا گردو میده به یه فقیر و میگه برام دعا کن

    فقیر هم شروع میکنه به شکستن گردوها ، شخص بهش میگه پس چرا دعا نمیکنی ؟

    میگه خب مگه خدا صدای شکستن گردوها رو نمیشنوه.


    خب ما هم برای پستات کامنت میذاریم ، ازشون خوشمون میاد و شاد میشیم

    همین دلیل بر تشکر نمیتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    :| ، خدا وکیلی خیلی قشنگ بود ، اصلا" من با این دیدگاهت روحیه گرفتم.
    در پاسخ فقط میتونم بگم ، "سپاس"

    خب در مورد کار و زندگی که همه اونا که میان نت همین طورند

    و هویت هم ربطی به کار و زندگی نداره که در کنار اونا بیاد

    و کلا اصلا این طوری در موردش 

    حرف نزن.


    تشکر رو تو کامنت بعدی کلا میتوضیحم.

    دغدغه پول شارژ هم مشکل همس.

    در مورد بازدید هم انشالله میرسی به زودی

    و اما برای کامنت بالای 40 تا

    گلم کافیه چند تا غلط املایی داشته باشی اون وقت من تا 60 تا کامنت رو تضمین میکنم


    اصلا پست رو بده پویا تایپ کنه اون موقع به 100 هم میرسه.

    ( آیکون نیشخند)

    پاسخ:
    ترجیح میدم غلط بنویسم ولی دیدگاه زیاد بذارین!
    رها منو یادت رفت!!

    آقا حمید،راحت باشین

    چرا برخی دوستان؟

    واضح بگین رها خانوم دیگه!

    من ناراحت نمیشم که!


    بعدشم مگه پول نتتو خودت میدی؟؟؟؟؟؟؟؟:دی!

    پاسخ:
    نه بابا ، منظورم شخص خاصی نبود!
    آره!
    درمورد دومی که نیت مهمه و اینکه حتما نگیم با تشکر مهم نیست چون ته دلمون میگیم دستت درد نکنه! D:
    پاسخ:
    پس ته دلتون این "خواهش میشه" رو هم از طرف من داشته باشید.
    بدون کار و زندگی رو که موافقم واقعا!!
    دیدگاهم که حله دیگه!! به زودی به اون آروز هم میرسی!!
    اون آرزوی مرگ منو جا انداختیا!! حواست نبوده!!
    پاسخ:
    نه بابا ، تو بمیری چه دخلی داره؟ قضیه ی اکسیژنی کـ مصرف میکنی رو هم حل کردیم ، یه درخت کاشتیم!
    مخالفم!!

    1. بی هویت رو قبول ندارم بقیه قبول!!
    2. دومی تو کتم نمیره چون دروغ محضه !! ما همیشه از تو ممنونیم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم میکنی!!
    3. --
    4. الان میفهمم تا حالا چقدر شکست خوردی !!
    5. با وجود برخی دوستان و  چت در  دیدگاه ها به این آرزوت میرسی !!
    پاسخ:
    3 رو نمیگی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی