کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سه کاج [!]

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ق.ظ

در کنار خطوط سیم پیام
خارج از ده سه کاج روییدند
سالیان دراز رهگذران
آن سه را چون سه دوست می دیدند
یکی از روزهای پاییزی
زیر رگبار تازیانه باد
یکی از کاج‌ها به خود لرزید
خم شد و روی سومی افتاد
گفت ای آشنا سلام علیک
زحمت بنده را تقبل کن
ریشه هایم ز خاک بیرون است
چند روزی مرا تحمل کن
کاج همسایه گفت با لبخند
جای تو ای رفیق بر سرماست
توی آغوشم استراحت کن
پیش من میهمان حبیب خداست
کاج دوم که ماجرا را دید
از حسادت کشید فریادی
گفت ای کاج زشت و بی ریشه
پس چرا روی من نیافتادی؟!
گفت شرمنده شرح اخلاقت
کاملا در کتاب درسی هست
به تو گر تکیه داده بودم من
رفته بودیم جفتمان از دست!

دیدگاه‌ها (۹)

خیلی قشنگ بود.برای این همه ذوق بهتون تبریک میگم.
سلام از شعر قشنگ شما متشکرم 
بسیار  با مزه بود حرف  نداشت
پاسخ:
ممنون!
اینو خودمم میدونم!!!!!!

آها!!!!!!

فهمیدم!!!!!!!

پس بیجار ینی شالیزار

بعد اونوقت ترشی هفتِ بیجار که ما میخوریم،ینی چی؟

هفت تا شالیزار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D


پاسخ:
نه ، فقط میدونم هفت نوع "چیز" توش میریزن!
شور کولی : ماهی شور

بیجار کول : کنار بیجار (شالیزار)

من فمیدم

ولی "شورکولی" ینی چی؟و "بیجارکول"؟

پاسخ:
شور ِ کولی یه جور ماهیه
بیجارکول یا بیجار کله  ... به پارسی میشه «شالیزار»
منم یه داستان کهن دیگه کتاب درسی رو تحریف میکنم!!

روباه و زاغ رشتی :

زاغکی بیجارکول سر شور کولی میخورد
روبهی آمد و گفت : سفید لاکوی چطوری؟! چه بالی،چه دمی ، تی جان قربان،میرم تره ، تی صدایه قربان ، بلا می سر ! ایزا خوانی امرا ؟!!
زاغ شورکولی رو زیر بغل گرقت و گفت : در بشو ری ! تخت سر بنه ، من کلاس چهارمم !!

آخر رشتیه! اگه رشتی هستین و متوجه نشدین من متاسفم برای خودم !!
پاسخ:
=)) ! دمتون گرم!!
راس میگه بدبخت خب!
+من عاشق اون شعر «تق تق تق بر در زد...» بودم!!
پاسخ:
من هم! حفظ هم هستم تازه!

هه

یادش بخیر!!!!!!!!

پاسخ:
بعله!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی