کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ما ها چجوری هستیم؟

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ

منظور از ماها. ما آدم‌ها نیست! ما وبلاگ‌نویسا هم نیست! بلکه ما بی‌کارهایی که از شب تا صبح بیداریم، بعد یه پست نمیای بذاریم واسه یک طنز ... هم نیست!

منظورم ما «ایرانی»هاست!

 

قبول کنین ما ایرانیا رفتار مشترک خیلی داریم! قصد تخریب ندارما!‌ اتفاقا با تخریب خیلیم مخالفم!‌ ولی فک کنم از نظر شبیه به هم بودن، بهترین مردم هستیم!

 

بذارین با چندتا مثال توضیح بدم!

مثلا همه‌ی ایرانیا قبول دارن که دیگه هرگز یکی مثل هایده نمیاد!!!

یا مثلا ایرانیا از همه چیز ناراضی‌ان، از هر چیزی که وجود داره ناراضی‌ان. غیر از ماهِ تولدشون :|

میگم که! مشترکات زیاد داریم!

اصن شما یه روز بعد از ظهر برو دم عابربانک وایسا، هر کسی میاد، یه موجودی می‌گیره،‌ بعد با جمله‌ی «پدسّگ نریخته» از مکان دور میشن!

 

ینی اونقدی که داداشم (یه نمونه از جامعه) تو ست دوم بازی با لهستان از تیم ملی والیبال ناامید شده بود!!! حالا همین داداشم، از ژیلت یک‌بار مصرف هرگز ناامید نمیشه!!! ینی تا حدی استفاده می‌کنه که ژیلت به حرف بیاد که آقا! تورو خدا بسه!

 

مثلا ما ایرانیا وقتی از خونه می‌ریم بیرون:‌ «آخییییش!!! پوسیدیم تو اون چار دیواری!»

حالا از همون سفر بر می‌گردیم: «هیچ جا خونه خود آدم نمیشه»

بخدا سقراطم این همه پارادوکس رو نمی‌تونه هضم کنه! (سقراط بود دیگه!؟)

 

آقا خرافاتم که ترکونده دیگه!!! اینو تو ۲ دقیقه واسه ۲۰۰ نفر بفرست وگرنه سنگ میشی :|

یا مثلا فال!!! طرف انقدر فال حافظ می‌گیره تا یکیش به مشکلش جور دربیاد!!!

 

و ...

مدال رو اعصاب‌ترین مشکل شایع در ایرانیا اعطا می‌شود به: بیماریِ «نه! من بدبخت‌ترم!»

این بیماری بسیار در بین ایرانی‌ها شایع هست و فرد بیمار تلاش می‌کنه خودش رو بدبخت تر از دیگری نشون بده!

 

آ.ن: از الان که اینجوری گرمه وسطای تابستون واویلاست

  • ۹۴/۰۴/۰۸
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۲۲)

  • نویسنده سایت
  • پوریا اس وی
  • حالا اینا به کنار کلن، من واقعن نمیدونم که امروز چندمه چه ماهیه، اینی که میگم رو کاملن جدی میگم. ولی در هر صورت، در هر صورت، میدونم وسط تابستونیم و الان سه روزه دارم بارون میبینم :( دیگه نمیتونمتحمل کنم :'( چیکار کنم ?
    "من بدبخت ترم!!" =)) همینه اصن!
    فال حافظ واسه من ولی همیشه درست میاد :دی، بخاطر همین همیشه تنهایی فال میگیرم! =|


    آ.ن : آره -_-
    :|
    Crown... من که خودمو معرفی کردم :|
    ولی خوب بعضی از این عادتایی که گفتی مربط به همه مردمه :( نه فقط ایران....
    اون قسمت هایده هم بگم که اگه...اگه...اگه هم کسی میخواست مث اون ظهور کنه تو رشته موسیقی.موقعیتشو نداره...متوجه میشی چی میگم دیگه؟ :((
  • crown of the moon
  • با بعضیاش موافقم مثل فال حافظ و من بدبخت ترم!! ولی یکسری چیز ها مثل فال اکثریتی هست «همه» مردم به این اعتقاد ندارن! حتی اون فال حافظ هم واسه اوناییه که به سنت ها پایبندن :))
    در کل همیت شباهت ها رو عشق است! هیج چیز مثل خونه ی آدم نیست هیچکسم مثل مردم کشور خودت نیست!!
    -من چرا هرچی فکر می کنم الف سین یادم نمیاد؟؟؟!
    -وسطای تابستون... اوووف!! اونم با رطوبت رشت!!!!!!!!!!!
    اگه برای ابی جانشین اومد واسه هایده هم میاد
    خیلی چیز واضحیه
    اصلا به سوال کشیدن این موضوع درست نیست 
    ای بابا
    همه حرف ها یه طرف،
    با اون آ.ن خیلی موافقم! :|
    ما حرفی نداریم :)
    سلام ببخشید الان ما دقیقن تو چه فصلی از سال هستیم؟؟
    پاسخ:
    تابستان!
    *این دیدگاه  به شدت سوالی است*
    این پست پند اخلاقی داشت آیا؟؟؟؟؟
    به غرب ربط داشت آیا؟؟؟؟
    طنز تلخ بود آیا؟؟؟؟؟
    انتقاد به خود بود آیا؟؟؟؟
    تراوشات بیهوده بود آیا؟؟؟؟
    به رهنمود های امام مربوط بود آیا؟؟؟؟
    آیا شما به خوراک گوشت علاقه دارید؟؟؟؟؟؟(این سوال انحرافی بود)
    نقد و برسی ملت بود آیا؟؟؟؟
    اصن منظوری داشت آیا؟؟؟؟
    اطلاع رسانی بود آیا؟؟؟؟؟
    آیا؟؟؟؟؟
    منظور خود از پست بالا را بدون ذکر مثال توضیح دهید (2نمره)
    لطفا مسئولین پاسخ گو باشند!
    (فعلا دگه سوالی به ذهنم نمیرسه:دی اگه چیزی به ذهنم رسید میام میگم :دی)
    پاسخ:
    نقد و بررسی ملت بود. آیا!
    دیگه دیر شده نظرم نمیاد!
    ولی چون قبلا خیلی التماس کردین که حتما زیر هر پست نظر بذارین و این حرفاِ مفتخرتون کردم دیگه با یه نظر!! :دی
    حمید و محمد عزیز، پلیز، آی بگز یو.
    (اگر فکر کردید میگویم I beg U یا آنقدر ماسکایم که بگویمI begs U سخت در غلطید چون میگویم، Ai begs U!)
    بیاید پست بذارید.
    اتفاقا به نظرمن خیلی هم باحاله
    یکی از تفریحات من مشاهده همینجور رفتارهاس که تو بقیه نمود پیدا میکنه
    البته فکر میکردم خودم نباشم ولی یه بار دیدم دارم یه عکس العمل غریضی از همین نوع ایرانیش نشون میدم که باید بگم لحظه دردناکی بود
    پویا هم گفت منم باز میگم ایرانیا رفتار مشترک زیاد دارن ولی باور نمیکنی چندتا از این رفتارها تو دنیا همینجوری مشترکه
    و در آخر
    نه جدا مثل هایده دوباره میاد؟نه من از شما میپرسم؟نمیاد دیگه
    بله
    تازه با وبلاگتون آشنا شدم
    تحسین میکنم کارهاتون رو
    موفق و موید باشید
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • هممون به ایرانی بودنمون افتخار میکنیم -_-

    بعدشم

    یه پست درست حسابی بزار بخندیم :|



    نیست مدت طولانی ای بود که کسی پست نذاشته بود و الان همه با هم پست میذارن به ذهنم نمیرسه چی باید بگم کلا عادت کرده بودم فقط بیام چک کنم ببینم کسی پست گذاشته یا نه :| البته میخواستم بگم اینم باز از همون به زودیا شد ولی دیدم انگار چیز جدید نوشتین!
  • منا مهدیزاده
  • عاقا جدی کامنت دادن خیلی سخته :)))
    من هی فکر می کنم حرفی نمیاد به ذهنم بگم !
    بعد هی میگی حمایت کنین دیدگاه بزارید فلان!
    خب نمی شه دیگه... چه فازیه ؟! :)))
    ؟

    چرا الان دو بار ثبت شد؟

    پاسخ:
    مشکلی نیست. یکیشو حذف کردم
    تو ینی کافیه بگی من انگشتم درد میکنه تا اطرافیانت به رماتیسم و نقرس و کوفت و مرض اقرار کنن!
    فقط یه نکته که به قول بلوک ربطی به ایرانی بودن نداره، همه همین سیستمن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی