کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شهربازی

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۰ ب.ظ

  آ.ن: حالا هی برین شهربازی!  

  • ۹۱/۱۰/۱۸
  • آیدین

شهربازی

عکس طنز

دیدگاه‌ها (۳۸)

تهران یه چیز دیگس
اصن هیچ جایی زادگاه آدم نمیشه:D

آقا این تهران تهران که میگن ....دقیقا کجای قزوین میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
:))
خدا بیامرزتش پس!O:
ایششششش ...
چرا دیگه تو این پست نمینظرین؟؟
بابا ما اومدیم ثواب کنیم یکی از آرزوهای این بنده خدا  رو برآورده کنیم نظرا بره بالای 40 تاها!
نمیذارین که!
پاسخ:
نمیخواد بابا ، بجای این تو پستای جدید دیدگاه بذارین.
اساتید محترم ...
شما ... ته سالن ...
ساکت لطفا دارم نطق میفرمایم ...
دقت کردین دیگه کسی جواب دیدگاهای این پستو نمیده؟
از بس که به مطلبش مربوط میشه ها بنده خداها خسته شدن ...
رعایت کنین دیگه لطفا!
با تشکر ... (آیکون نیش باز)
وای نگوووووووووووووو ...
   ♥ رشت ♥
  ♥♥ رشت ♥♥
♥♥♥ رشت ♥♥♥
اینجا هرکی سنگ خودشو ب سینه میزنه ... من دیگه سکوت میکنم ... ببینیم شما دوتا ب کجا میرسونید ...
و یه چیز دیگم بگم!
من دل خوشی از تهران ندارم!
یعنی نه که بدم بیادا خوشمم نمیاد ...
زیادی شلوغه ...
رشت خودمونو عشقه ...
(نه که حالا رشت خیلی خلوته!)
حالا دیگه در این حدم نه!
قزوین جای خودش رشتم (با دو تا قلب اینور اونور) جای خودش!
پاسخ:
♥ رشت ♥

بزن قدش سهاااااااااااااااااا !!!

همه ی دنیا یه طرف تهران یه طرف دیگه!!!

قزوینم شد شهر آخه؟؟؟از دهاتای تهرانم بدتره!

بله یادمــــه!
یادش بخیر صبا پنجره و اونورا و حصارا و ...
حالا مردم فکر میکنن ما تو اوین بودیم!
همینو بگو رها!
تحفس قزوین؟
اغراق چی بود اون وسط؟
صبا یعنیا ...
بعله ک تحفه اس .... همه ی شهرای ایران یه طرف قزوین یه طرف دیگه ... قضیه اش جداس ... در ضمن منم بخوام ریشه آباءُ اجدادیمو بررسی کنم اصن مال ایران نیستم ... صرفا جهت اطلاع ...

باشه میگم اما همراه با شرایط ذکر شده توسط دوست باباجونتون ...

بالاخره چشم در مقابل چشم ....

"اغراق" ....

خب اگه اینطوریه پس منم جزو پناهنده ها محسوب میشم دیگه!!!

چون منم قزوینی نیستم!

یا میشم برای تهران یا رشت!!!که هیچ کدومشون هیچ ربطی به قزوین نداره!!!

تو هم حرف نزن دیگه صباجان!!!

مگه کشور خارجیه قزوین؟؟؟تحفس؟

ا ؟؟
چرا نمیگی چیز چیه هان؟!
بگو دیگه!
بعدشم من به دلایل دیگری ذوقیدم!

آره تو ... خود تو ...

مگه قزوین چه شه؟؟؟یادت رفته .... ؟؟؟

حالا اگه هم بخوای پناهنده بمونی من اجازه نمیدم به عنوان یک شهروند قزوینی ....

درسته من به چیز علاقه دارم اما دلیل نمیشه تو به شهر عزیزمان "قزوین"

توهین بنمایی...بعله اینگونه است ... حالام اگه بخوای اذیت کنی من شرایطو در ملع عام اعلام مینمایم ...

 

منکه خودشو هی میبینم اینقد ذوق مرگ نمیشم که تو چیزشو دیدی اینگونه شادی .... (آیکون کمی تا قسمتی اغراف)

بعله دیگه! ما ایم و کوتیشنامون!
پنج کیلومتری جاده رشت به انزلی؟
مطمئنی؟؟
با عرض معذرت از دوستان!
راستی صبا امروز داشتم از مدسه بر میگشتم بگو کیو دیدم؟؟
"صـ"ــوری جون!(آیکون نیش افتضاح تا بنا گوش باز! لب مب نمونده دیگه واسه آیکونه!)
با صاد نوشتم چون دلیل داره!
از اونجایی اینجا غلط املایی زیاد گرفته میشه گفتم دوستان در جریان باشن!!
پاسخ:
از اون کوتیشن کـ قبل و بعدش بود فهمیدیم داستان داره!
من؟ من؟ من پناهنده شدم؟
اونم کجا؟ قزوین؟؟
قحطی جا بود؟
صبا جان ... گلم!
شرایطو که بگی دیگه صبا نیستی!
اووووووووووووووکی؟؟؟
راستی بی زحمت آدرس این قصر بازیه رو میدین؟؟ (نیش باز الان!)
همونی نیس که طرفای مطهریه؟
پاسخ:
پنج کیلومتری جاده رشت به انزلی
سها جان شما الان یک قزوینی محسوب میشی چون مقیم اینجایی(و همچنین به اینجا پناهنده شدی منکه میدونم) و همچنین بنابر شرایط ذکر شده توسط رفیق باباجونتون این موضوع قطعی میشه!اگه دوس داری میخای (به قول خودت) در ملع عام شرایطو ذکر کنم؟؟؟فک کنم اینجوری تاثیر گذارتر بشه ها...
تازه ساختنش؟
والا 5 سال پیش که ما رشت بودیم نبود تا اونجایی که یادم میاد!

پاسخ:
آره ، تازه ساختن
گفتی سه تا پارک تو رشت هست اونجوری
کدوم یکی رو میگی؟
پاسخ:
خب اون یکی هم قصر بازیه
وای من عاشق پارک قدس و شهر شادی رشتم!
وطن پرست به من میگن!
راستی سومیه که گفتی کجای رشته؟؟
رشتیاش بزنن لایکووووووووووووو ...
پاسخ:
کدوم سومیه؟
تو الکی بهانه میگیری که به این بهانه نیای توکه ادرس وبم می دونی

سلام من اینو سوارشدم وقتی اومدم پایین فقط نشستم گریه کردم خیلی بد بود به وب منم بیا

پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای تو نمیتونی آدرس وبت رو درست بنویسی؟
بجای 0 ، o گذاشتی!!!

اتفاقا خیلی هم بدم میاد!

محض اطلاع!

آخه آدم فک میکنه هر لحظه داره میفته پایین!

ولی من هنوز تو کف اون سورتمه ام!!!!!!!!!!!!

خیلی خیلی بد بود

تازه من شال سر کرده بودم و دوستم روسری!

بعد از اینکه تموم شد شالم روی گردنم بود!خوب شد که باد نبردتش!

پاسخ:
شما هم خسته نباشید!
نیست کـ خیلی بدتون میاد شالتون بیفته!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ(الان دهن من وا مونده ها!)

بعد اونوقت حالت بهم نمیخوره؟خیلی وحشتناکه!

پاسخ:
نه بابا! مگه چیه؟ اووووووووووووووو !

ولایت ما هم یه شهر بازی درست و درمون نداره، دیگه کشتی سباش حال نمیده 

حس میکنم تو گهواره نشستم .

و حسرت این تابا هم همیشه به دلم موند

پاسخ:
اوخه :(

عارفه،قبل تیزهوشان مرحله دوم یادته با محدثه کشتی سبا سوار شدیم فقط جیغ زدیم!

من تو تمام عمرم فقط یبار اون ردیف آخر سوار شدم اونم با محدثه بود!

یبارم پسرداییم گفت بیا بریم من قبول نکردم!:دی!

پاسخ:
من تمام عمرم یبار ردیف یکی مونده به آخر سوار شدم ، اونم چون آخر پر شده بود!
وگرنه همیشه اون آخریم.

من عاشق شهر بازیم

خیلی کیف میده

آخرین بارم با دوستام رفتیم دالفـَک،سورتمه سوار شدیم!!!

دیگه داشتیم میمردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:
آخه سورتمه ، "شهر شادی" رشت یه سورتمه داره کـ غذای یه هفتتو بالا میاری!
اهواز یه شهر بازی درستو حسابی نداره :|
پاسخ:
رشت سه تا درست و حسابی داره!
اوخی! از این تابا!! من نصف عمرمو تو اینا گذروندم!!
 خدای من چه پروازی
فقط آخر پروازش زیاد خوشایند نیس
مرگ جالبیه در اوج لذت وهیجان با آدرنالین فراوان
پاسخ:
آدرنالین تو حلقم!
تاثیر امتحان قبلیـ[زیست]ـه؟
مگه تو نمیری شهربازی؟؟؟؟؟؟؟
ما یه بار تو لنگرود رفتیم کشتی سبا سوار شدیم!!!!هیشکی نبود فقط منو خواهرمو دوستش بودیم!!!!!تا تونستیم خودمونو تخلیه کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مرده هم یه مقدار کرم داشت،تا آخرین زاویه ای که جا داشت ما رو برد تو آسمونا!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی خعلی حال داد بهمون!!!!!
بهترین جای سفرمون به شمال بود!!!!:D
پاسخ:
مگه زاویه چرخش دست مردست ؟
من که هر دفعه کشتی سبا و سفینه سوار مشم بعد میام خونه !!!

همون صف کشتی سبا اوج لذتمونه!!

+ عکس فوتوشاپه بابا !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی