کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

یک طنز جدی از یک!

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ

دو رفت...

یک آمد! (از نوع طنزش! کمی تلخ بنوش)

 

یک سال یک نفره نبودم و کنکور بود

و یک سال هم دو نفر کنکوری بود!

سال بعد هم کنکوری هست!

و البته کنکوری هم هست!

من که دو سال نبودم...

اما که چی؟!

بگذریم...

 

یک آمد!

یک من!

یک طنز!

یک طنز در یک قالب چند نفره...

که یک یکشان یک دنیا ارزش دارند به تعداد متعددی دو که یک رنگ نیستند!

 

دو نفر هم تا وقتی یکی نشوند دونفره هایشان حتما یک چیزی کم دارد!

پس یک، فقط یک واژه یا عدد نیست...

یک، مقدس است!

مثل یگانگی خالقت!

مثل یک رنگ بودن یک دوست!

مثل یک طنز که با قهوه ای تلخ بنوشی!

مثل یک نفر که برای داشتنش یک یک موانعت را سهل جلوه دهی!

 

 

✔ یکی هست که علت است! پس هستم...

✔ حالا سلام

  • ۹۴/۰۳/۳۱
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۹)

یک، "واقعا" مقدس است! (y)
با تاخیــــــــــــــــــــر زیاد، خوش اومدین همه :|
پاسخ:
ممنون!
  • crown of the moon
  • علیکم!
    درود بر شما! ببینیم چیکار می کنین دیگه! تابستون دراز است!!!
    پاسخ:
    ببینید حتما!
    من تصمیم گرفتم برم یه استراحتی به مغزم بدم بعد بیام بخونم این پسته رو!!
    + خوب بود خوب بود! :)
    ++ الآن که ملاک نیست! تا شیش ماه دیگه اگه همین جوری ادامه بدین بعد من تازه باور میکنم که شماها جدا شروع کردین باز!!
    پاسخ:
    فکر خوبیه!
    + ممنون ممنون :)
    ++ حرکت بدی نیست! به این میگن اعتمادسازی ...
    دوستان آرام باشید.
    حمید قرار بوده بذاره که بد قولی کرده، آیدین دیروز میذاره.!
    ینی دیروز گفت:امروز قراره بذارم.
    ینی منطقاً امروز میگه:دیروز قراره بذارم!
    پاسخ:
    یه تنه عامل اغتشاشیا :||
  • اهریمن جدید
  • نمیخاین ی پست جدید بزارین؟
    وبلاگ تار عنکبوت بست!
    پاسخ:
    آپ شد
    یکی هست که علت است، ولی شما معلولها انگار نیستید کلن.
  • شهریار (Sh.a.s.r79)
  • Post bzarin dge 
    شما معلول ها نمیخواین پست جدید بذارین؟
    من گوز پیچ شدم با متنت!!ولی خوش بزگشتی!:]
    همانا که "یک" را به آسمان علیین بردید و در عذوبت به ماء معین رساندید!!!!
    -_-
    پاسخ:
    همون که خودت گفتی :|
    یس یس
    خوش اومدی
    پاسخ:
    اوکی اوکی
    تنکس!
    سلام خوش اومدی دوباره با یه انرژی فرافوق العاده >> حیف اینجا ازون بازوها که تو اینستا هس نیس :)) پیش به سوی موفقیت و رسیدن به هدف :)
    iهمه ی متن خوب بودش 5 خط آخر خوب تر تر :)
    پاسخ:
    ممنون بسی شدید!
    ایشالا انرژی فوق العاده ی دوستان به ما هم برسه :دی
    لطف دارید :)
  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • کی میخواین بترکونین من نمیدونم :-"
    پاسخ:
    از اتاق فرمان میگن به زودی!
    سلام. 
    موفق باشید. 
    خیلی هم یک یک شد قاطی پاطی شد اصلا نفهمیدیم چی شد 
    فقط اینکه موفق باشید :)
    پاسخ:
    ممنون!
    اوکی من خنگم :| ولی توهم نامفهوم حرفیدی :|
  • منا مهدیزاده
  • اصن تا حالا به "یک" با این دید نگاه نکرده بودم... ! دریچه های جدید از جهان بینی برام باز کردی اصن...! :پی :)))
    خوش برگشتی شمام ! :دی
    اینطوری سه تایی برمیگردین انتظارا میره بالاها... گفته باشم...! :دی
    پاسخ:
    دیگه ما اینیم دیگه! :دی
    ممنون
    بره بالا هم موردی نیس! ما هم میریم بالا باش ;)
    سلام!!! زدی ترکوندی!
    منتظریم که بترکونیم!
    پاسخ:
    قربانت!
    باش
    سلام میشه دیگه از بحث کنکور خارج شین؟ :(
    پاسخ:
    میشه؟!
    علیک سلام به درجات جدیدی از عرفان رسیدی ها کاتالان!
    پاسخ:
    بلی! تقریبا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی