کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آسیب شناسی شخصیتی یک‌طنزی‌ها

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ب.ظ

 15:27 | 28 بهمن 92  نوشته‌شده توسط: مهتاج

آیدین:

ملقب به شوکول! البته برای من که شوکی‌ـه! D:

آیدین فردی است در همه حال بیزی! اصولا وقت خود را بسی زیاد با ارزش دونسته و از هر فرصتی استفاده ی بهینه می کند! تیکه کلام وی "کوفت" هست که در هر بحثی که کم می آورد از این کلمه جهت یه چی پروندن استفاده می کند! در هنگام چتیدن با وی در صورت مشاهدی بالای 20 اموجی ":|" به هیچ عنوان تعجب نکنید زیرا جزو عادات وی است!

یک نکته ی بسیار بسیار کاربردی در آیدین! تا می توانید از او تعریف کنید!وی که دارای شخصیتی بسیار حساس و شوخ طبع هست عاشقِ تاکید می کنم عاشق تایید شدن و تعریف و تمجید کردن است!پس اگر خدایی نکرده و در بعضی موارد بدبختانه کارتان به او همچین گیر کرد از او تعریف کنید تا با "سر" کارتان را انجام بدهد!

 

حمید:

ملقب به مهندس!

حمید فردی بسیار با استعداد در سرکار گذتشتن افراد به خصوص یک‌طنزی‌هاست! حال که او دانشجویی بسیار موفق در رشته ی دلخواه خود است تنها سرگرمی که دارد نوشتن مجموعه ی خانه ی سالمندان و پست کردن هر قسمت هر دو ماه یک بار است که طی این مدت کامنت های مارا خوانده و از جیلیز ویلیز کردن ما لذت می برد! :|

در چه کار هایی می توانید روی حمید حساب کنید؟

طی تحقیقاتی که من (یعنی پرفسور مهتاج) انجام داده ام می توانم به جرئت بگویم اون منبع آهنگ است! پس اگر در پیدا کردن آهنگ برای پارتی های خود دچار مشکل شدید سریعا به وی مراجعه فرمایید!

البته لازم به ذکر است که هر کاری که بخواهید او می تواند برای شما انجام دهد اما اگر بتوانید پیدایش کنید! از بس که درس می خونه و سرش تو درساشه! :|(یا اصولا تو یاهو آن نیست یا اگر هم آن باشد بدونید که یادش رفته آف کنه!)

 

نگار:

برای این موجود لقب مناسبی یافت نشده!

نگار متخصص کش دادن همه ی کار ها! 75 تا 90% بدن او بجای آب از شکولات تشکیل شده و ساعتی حداقل یکبار به دستشویی می رود!

کسانی که با او در تماس هستند می دانند که در هر زمان که با او تماس تلفنی بر قرار کنند او در حال خوردن است! از مواد غذایی که  نگار هنگام صحبت کردن استفاده می کند می توان به پسته (!) شکلات، در صورت امکان انگور می توان اشاره کرد!

نکته ی بسیار مهمی که می توانم به شما درباره ی نگار گوشزد کنم این است که اگر اون در حال خوردن است سریعا حرف خود را بزنید و حداحافظی کنید در غیر این صورت او آنقدر غر می زند که پشت دستتون رو داغ می کنین دیگه بهش زنگ نمی زنین! :| (بقول معروف دهن آدمو آسفالت می کنه!)

*** اگر از لاغر بودن نگار با دیدن میزان غذایی که او در طی روز مصرف می کند تعجب کردید بدانید دلیل آن همان دستشویی است که ساعتی یکبار می رود! :))

 

کیانا:

ملقب به مغز جلبکی (از نظر آیدین!)

همانطور که همه ی شما می دانید اون فوق دکترای زبان فارسی دارد!پس ترجیحا از هرگونه گاف دادن گرامری جلوی وی خودداری کنید!

او که از نظر من فردی بسیار با استعداد در نویسندگی و فردی بسیار خرخون است سوژه ی اکثر پست های آیدین است :|

تنها کسی که به جرئت می توانم بگویم آیدین را میچزونه کیانا جان من است! :) :-*

از توانایی های وی می توانم به گیتاریست بودن ، توانایی فوق العاده در جمله بندی و آیدین چزونی اشاره کنم!

متاسفانه اطلاعات زیادی از وی در دسترس نیست ولی مسلما همه ی شما وی را از کامنت های معروفش می شناسید!

 

رها:

دختری بسیار دوستداشتنی. ولی از من به شما نصیحت پا رو دم مبارکش نگذارید که اگر خدایی نکرده عصبانی بشود... ترجیحا الفرار!

اصولا هیچ بشری نمی تواند جواب او را بدهد! مورد داشتیم دربارش پستم گذاشته! :|

او فردی است بسیار شجاع که وبلاگ هایش بسیار ناجوانمردانه فیلتر شده! فردی که می توان او را الگوی خود برای صبوری از دست افرادی چون مدیران سپهربلاگ و ... (که نام نمی برم کاملا مشخصه!) قرار داد!

روحش شاد و یادش زنده باد!

و اما...

 

بهزاد :| :

بهزاد پایه ثابت همه چیز!

او که در همه چیز و در همه جا نقشی بسیار پررنگ دارد گمان می کنم به تاریخ و نویسندگی علاقه ی بسیاری داشته باشد!

او در سریال خانه ی سالمندان جزو نقش های اصلی است که به کلی در باغی دیگر سیر می کند! :|

من برای آشنایی بیشتر با این شخص به گوگل روی آوردم و نام وی را سرچ کردم که پاسخ جسنجو گر گوگل را برایتان می نویسم:

  • ۹۲/۱۱/۳۰
  • آیدین

کمی تا قسمتی طنز

دیدگاه‌ها (۶۲)

عالیه ! : )



یعنی عالی است نه عالیه خانم ! 

Kheili khoob bood..makhsoosan vase man k gheire aidin hichkaso nemishnasam..good
خیلی قشنگ بود مهتاجی :D
جای منم خالی بود :D 
چقد من دلم واس کیانا تنگ شده =((
حالا شد 59 تا !
:دی
پرهام | آپامه good morning  واقعا!تازه 54 تا نه 57 تا :|

البته یه پستی بود که 80 تا دیدگاه داشت ولی ایدین پاکش کرد تازه اخرین دیدگاهشم خودم گذاشته بودم
راستی دو تا از پستای علی رضا رو هم چند وخ پیش پاک کردی. 
یه چیزی هم در مورد لغت نامه دهخدا اون لغت نامه ای که تو اینترنت هست خیلی چرتته بر عکس کتابش
پاسخ:
نه اون پست نبود! اون بخش ارسال مطلب شد که با پست مهمان عوض شد
دقت کردین :
رکورد بیشترین دیدگاه در پست "آیدین کیست؟" با 54 دیدگاه شکسته  شد !

صرفاٌ جهت اطلا ع!
مهتاج آورین :))
Bale behzad motevajeh shodam! :))
vali khob khodayish qashang bud dg k gozashtan!
ببخشید معذرت عذر
میخواستم بگم نگار گفتم نگین :
خیلی خیلی خیلی ببخشید :|


آره مهتاج این همون بود ولی تو سایت ادب فارسی ( مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد ) ( بلی بلی :| )
(« الان دیگه همه فهمیدن چه سایتیه دیگه نه ؟ خخخخخخ »)
داستان هر کسی رو که نمیذارن ... آره داش :)
فک کنم زیاده روی فرمودم :| 
نگین نظر لطفته :)
:|
:|
Behzad un matn kheili ghashang bud! Afarin!!
ا!اینو خونده بودم تو وب قبلیت گذاشته بودی نه؟خیلی قشنگه!
رها نیدونم :|
علیرضا مرسی :)
مهتاج بیا اینم [لینک] درست
جناب علیرضا خان این دوستانی ک میگی یعنی من دیگه؟
این ک لینکش خرابه!

آقا بهزاد!با تشکر ینی ... !!!

من؟شوخی؟بابام؟ :|

بابای من که ... 

قابل توجه دوستانی که میگن ما اسم "بهزاد" رو سرچ کردیم فقط وبش اومد!
"لینک"
شاید فحش باشه 
اصن من دیگه نمیگم :|
نمی دونم!پوشیدنیه؟
مهتاج ما حرفی نداریم بزنیم
( حرف زدنیه عایا ؟ )
Qorbanat sara!
hamun dg majhule in bashar

به به!چقده باحال نوشتی فرزندم!
من در مورد بقیه نظری ندارم چون نمیشناسمشون!:)
ولی نگار که گفتی لقب نداره،ما در دوران طفولیت بش میگفتیم چرت و پرت پران:|ولی الان که دیگه چرت و پرت نمیگه همینطوری مجهول موندیم چی صداش کنیم!(اسمم که نداره اصلا!)
آخه به دسشویی رفتن بدبختم کار داری تو؟؟:|
جاتون خالی چن دیقه پیشم بم زنگ زده بود حسابی دهنمو آسفالت کرد!D:
خوب بود نوشته ت!;)
بله!یعنی می فرمای ک شجرنامتم میشه پیدا کرد؟  /:)
آخ مهتاج شرمنده
داشتم دیدگاه کیانارو میخوندم اشتباهی اسمشو نوشتم ببخشید 
نه دیگه نشد
به جز وبلاگم خیلی چیزای دیگه میاد دیگه
اصن مرورگرت خرافه 
اونو من دادم نه کیانا! :|
پیزی هم نمی دونم دقیقا چیه دستم خورده نوشتم پیزی! :||
سیدشم نوشتم اما وبت اومد نه چیزی درباره ی خوت :))
 علیـــــرضا ، پرنیان و مهتاج جانمان
ممنون که سر زدین به وبلاگ جدیدم
لطفیدین


گل (gol = Flower) :)
آره اسم کاملتو سرچ کردم اومد ولی خب درباره ی خودت پیدا نشد پیزی :))
پیزی !!!!! چیه اونوقت ؟ 
پیزی خخخخخخ
کیانا خو حتما کامل نسرچیدی
سیدشو هم باید بذاری خواهر جان :)
بهزاد چقدر دیدگاه داشتی ماشالا!
آره اسم کاملتو سرچ کردم اومد ولی خب درباره ی خودت پیدا نشد پیزی :))
بهار جان دستت درد نکنه همین که به 30 تا رسید دیدگاه ها آیدین وچار ریزش مو شد چه بر3 به این ک 600 تا دیدگاه بذارین دچار کچلی میشه! :))
تقریبا نیم ساعت طول کشید تا دیگاهارو خوندم
( تو روح اونایی که زیاد حرفیدن )
درمورد آیدین که :
شوکول - shookool ya shokol ya shukul ya va ... bali bali !
شوکول خخخخخخخخخ ( ما شکلات دوس میداریم )
___________
درمورد حمید که :
علاوه بر همه ی اینا آشپز خوبیه [لینک میباشد بکیلیک]
___________
درمورد نگار که :
ما هم شکلات دوس میداریم بسیار زیاد ( کاکائو) شوکول خخخخخخخ
___________
درمورد کیانا که : مغز جلبکی هرهر
حالا همچین میگه بازیگر گر هالیوود انگار...
( حرفی نداشتم سه نقطه گذاشتم =)) )
___________
درمورد رها که : همون ترجیحا الفرار کافیه ( مورد داشتیم یه نفر یه چیزی گفته « شوخی » رها میخواسته باباشو بیاره ) :|
___________
و اما درمورد خودم :
بعـــــــله :|
در کل فک کنم فک کنم فک کنم آدم متفاوتی باشم
وتن دوصطی را غید نفرمودید محطاج خانوم جان
اسم کاملمو سرچ میکردی میومد 
_شوکول دوس میداریم
______________________
در کل آورین آورین مهتاج جان عالی بود
مرسی به خاطر اینهمه خلاقیتی که به خرج دادی تا مارو ( مار نه ) به تصویر بکشی 

@}- گل
Mahtaj jun to shunsadta didgah bekhah ;-)
دوستااااااان!! دعا کنین من فردا المپیادمو خوب بدم! :)
+میدونم دیدگاهم هیچ ربطی به پست نداش!! ولی باید میگفتم دیگه!!
++ چی زدنم مهتاج؟!
Saba asheqetaaaaam aidin dare jiliz viliz mikone
عالی بود!
دوس میداشتمش!
یه نکته که در مورد رها فراموشت شد:از گفتگو کردن (مراد بحث کردنه) باهش به هیچ نتیجه ای نمیرسی!اصولا هیچ وقت قانع نمیشه!
واینم 30امین دیدگاه!
Mn chand ja dide budam hala dg nmidun  age eshtebahe b bozorgie khodet bebakhsh ^.^
میگم یه چیزی این که بعضی جاها کتابی شده بعضی جاها دوستانه یه سبک هست؟ :-؟
Shodam zadanetam khar khunanas =)))))
مهتاج، گلم، دوستم، لهت میکنما! :| :دی :|
Ufff khoda ro shokrk khoshetun umad !
negar shekayat kon pishe khodam vali y gusham dare ykish darvaze :p
:)) baharrrr hamin dg avalesh k khundam varzeshkar.... goftam ay bahar az in bazam tarif kardi? 
kiana mno azyat?^.^ shukhi mikonm azyat nmikonm vali jeD jeD hasti dg!
bache ha cm ha ro b 30 ta beresunin shuki hasuD KONE =))
یادم رفت:
«واقع بین؟خیل خب قبول تو خر خون نیستی! یه چیز فراتری!»
مهتاج اذیت میکنی؟؟! /:)
«کیانا:"توانایی فوق العاده در جمله بندی"---> =))  )
نگار توانایی فوق العاده ی من در جمله بندی کجاش خنده داره؟؟! بی ادب! :دی
«کیانا جونم که حرف نداره از اولین باری که نوشته هاشو خوندم عاشقشم فقط گیتارو نیدونستم که دیگه<3<3<3»
:) :* 3>
مهتاج جون عالی بود.خیلی قشنگ توصیف کردی من که سه بار خوندمش نحوه نگارشت خیلی دوس داشتنیه آدم خسته نمیشه.گفتنیا رو دوستان گفتن من فقط آیدین پوکرو میشناختم که کاملا همونجوری که هست توصیفش کردی البته باید اضافه کنم آیدین :جنتلمن،ورزشکار،قهرمان و اصن از هر بند انگشت این بشر هنر میباره. کیانا جونم که حرف نداره از اولین باری که نوشته هاشو خوندم عاشقشم فقط گیتارو نیدونستم که دیگه<3<3<3. کلا ۱طنزیا خیلی شخصیت های جالبی دارن مرسی واقعا مهتاج@-}--

درگوشی به مهتاج(کارم گیره آیدینه تعریفایی که کردم الکی بود بین خودمون باشه.;-) )
تیوانه!!!!!!
عالی بود!;)
عاغا من اون چیزایی که دربارم گفته شده رو قبول ندارم باید کجا شکایت کنم؟؟!!من 2روز در هفته به خاطر این کانون زبان بوق ناهار نمی خورم مهتاج!!!
راستی واسه آیدین لقب "مو" رو ننوشتی!
"یا اصولا تو یاهو آن نیست یا اگر هم آن باشد بدونید که یادش رفته آف کنه!"-->دمت گرم!!خوب اومدی!
کیانا:"توانایی فوق العاده در جمله بندی"---> =))
واسه رها دوست داشتنی رو خوب اومدی اما من تاحالا خشمناک ندیدمش!!!!!
بهزاد تو خانه سالمندان در "باغی دیگر"سیر نمیکنه در تخت جمشیده این بشر!
در کل خوب بود!یکی باید واسه خودتو بنویسه!منتظر انتقام باش!
Mer30 alireza :)
Khoshhalam ^_^
@ علیرضا    به من چه که لغت‌نامه‌ی دهخدا فیلتره!؟
@ آیدین : تو بازم سایت های فیلتر رو لینک کردی !؟
آفرین مهتاج
این پستت رو باید بفرستیم وزرات خونه برات تشویقی بفرستن.
Motmaeni dars nmikhuni?in juri k b nazar nmiad
aman az n ostada!hala uni gilan khube k
ay facebook :))
مرسی مهتاج  :)
ترکوندی با این پستت

همه حرفایی که در مورد من زدی رو قبول دارم
فقط اینکه من زیادم درس نمیخونم
این روزام بیشتر میشه منو تو فیسبوک پیدا کرد تا یاهو !!
بعدم به خدا پروژه ها و تکلیفایی که استادا میدن بهم و این فیسبوک لعنتی وقتمو میگیرن و منو از بهترین دوستانم یعنی یک طنزی ها دور میکنن
آیدین یکی از "جرعت" ها رو دست نکردی :d
اوجش همون آخرشه :))
× آپامه...!!!

پرهامم که کشک !

باو بت میاد!شووکییی!
@مهتاج   شوکی عمته!!!
مرسی لطف داری!
جرءت غلطه؟اون دیگه مشکل از شوکیه!
واقع بین؟خیل خب قبول تو خر خون نیستی! یه چیز فراتری!
نه چیزی نیس! همون جرئت بود منظورم!!
نفرماییییییید! کسی که زبان فارسیش داغونه این جوری خوشگل نمینویسه که! :)
حستو عوض کن خب گلم!! واقع بین باش! :دی
من نـــــــــــمیخواستم این مساله هیچ جا درز کنه!
+بیا! یکی هم که تعریف میکنه ازمون، عد ما همون روز یه گافی چیزی میدیم!! :دی ولی اشتباه تایپی بود به جان خودم!!!
=)) کیانا
جدی میدی گاف دادم؟بعدا تو یاهو بهم بگو من زبان فارسیم افتضاحه میدونم!
خیلی خوشحالم ک خوشتون اومده
چون ک حس می کنم خرخونی کیانا جان :))
ببین من وسط دیدگاه نوشتنم با یه تلفن حرف زدم چقد دیدگاه گذاشتین! :دی
رها اتفاقا میخواستم اشاره نکنم به این یه مورد!! خیلی ازم تعریف کرده بود آخه! :دی
:)) حررررف نداش!!
+خیلی ماهرانه نوشته بودی!! کیف کردم اصن! :)
++ دیگه از فاصله های زمانی دسشویی رفتن ملت ننویس که! رحم کن! :دی
+++ آیدین تو به من میگی مغز جلبکی؟؟ :|| به چه جرئتی؟؟!
++++ «او که از نظر من فردی بسیار با استعداد در نویسندگی و فردی بسیار خرخون است...» قربون نظرت اصن! :) فقط یه پرسشی سراپای زندگی منو مشغول خودش کرده!! چرا فک میکنی من خرخونم؟؟! =))
+++++«همانطور که همه ی شما می دانید اون فوق دکترای زبان فارسی دارد!پس ترجیحا از هرگونه گاف دادن گرامی جلوی وی خودداری کنید!» وای مهتاج چرا گفتی؟! من میخواستم این مساله هیچ جا درز کنه! :دی خودتم یه گاف دادی که دیگه چون از خودمونی نمیگم! :دی
++++++«متاسفانه اطلاعات زیادی از وی در دسترس نیست ولی مسلما همه ی شما وی را از کامنت های معروفش می شناسید!» اصن یه لحظه این احساس بهم دست داد که بازیگر هالیوودم! :دی

مگه من گفتم غلطه!!؟

اونی که تو نوشتی سر تا پاش غلطه :|

جرئت هم درسته. [لینک]
:)) آیدین ببین بازم میگی کوفت
رها من ک اول سریع نوشتم جرعت بعد به آیدین گفتم درستش کنه حالا دقیق نمی دونم  چی نوشته :))

ببین مهتاااااااج

ینی عاشقتم ...!!!

این "شوکول" فقط برای شما نیس ...!!!

آقا حمیدم که نکته "خیلی" خوبی اشاره کردی!!!

در مورد نگار هم ---> :|

کیانا هم که الآن میاد خودش میدونه با تو!! "جرئت" درسته یا "جرأت"!!اون چیه آخه نوشتی تو؟! :|

مـــن ؟!؟!کِی چه پستی گذاشتـــم؟ :0

آقا بهزادم نظری ندارم :دی!


خیلی عالی بود مهتاج ;)

کوفت :|

ولی خیلی عالی بود!
موافقم شدید باهات!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی