کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان
جمعه, ۱۲ تیز ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ | امیرحسین بلوک اصلی 

 

تصور کنین در انتهاهای یک روز دل انگیز (دقت کنین عالی نه،دل انگیز) روی تشک خودتون به اصطلاح لمیده اید و منتظر خواب هستید که بیاد شمارو ببره.سعی خودتون رو میکنین تا یک ماجرای خیالی رو در ذهن خودتون ایجاد کنین که نقش اولش شمایین و بسته به حالت دوهفته اخیرتون داستانش متفاوته...اگه کنکور دارین یقینا رتبه یکیتون رو تصور میکنین...اگه گلوتون گیر کرده به ماجرایی که درنهایت توش "او" رو نجات میدین فکر میکنین...اگه قراره پست مهمان بدین به این فکر میکنین چه حالی میده آیدینو غال بذاریم بعد غش غش بهش بخندیم(یه کیفی میده یه کیفی میده...)

اما از اونجایی که بنای تک تک اعضای یونیورس (Universe) بر این پایه استواره که یا به "او" نرسین یا خوابتون نبره به ناگهان صدایی متواتر ذهنتونو درگیر میکنه...

تحقیقات نشون داده ۴۰% درصد کسایی که برای بار اول این صدارو شنیدن از فرط خستگی توان جامه دریدن نداشته درنتیجه از ترس بیهوش شدن که این خودش نکته مثبتیه.اما اون ۶۰% باقیمونده اذعان کردن تا خود صبح با چشمانی به رنگ خون بیدار موندن و حتی بخاطر فوبیای ناگهانی ناشی از اون صدا صبح منتهی به اون شب از هم زدن شکر درون لیوان چای خودداری کردن!

اون صدا چیزی نیست جز...تیک تاک ساعت

ما دراینجا قصد داریم روشی بسیار کاربردی برای فرار از این نایتمر (nightmare) که لعنتی دربیداری به سراغتون میاد ارایه بدیم:

تعداد ساعتاتون رو زیاد کنین. جان؟ نه درست شنیدین.علت داره،ببینین مثلا اگه یه ساعت مچی کنار گوش چپتون باشه و یه ساعت دیواری به نزدیکترین دیوار سمت راستتون آویزون باشه و نکته مهمتر اینکه بین ثانیه شمار این با اون یه فاصله زمانی چندصدم ثانیه ای وجود داشته باشه با آغاز شب تداخل صداهای این دوتا ریتمی رو بوجود میاره که اگه استعداد موسیقایی نداشته باشیدهم میتونین از آهنگ "کاش میشد میگفتی ..." استاد شماعی زاده تا تک تک رپ های امینم رو روش زمزمه کنین.حالا این حرکت انتحاری باعث میشه به طور ناخودآگاه از فکر تیک تاک دربیاین و بعد از چندبار "من با کی بگردم" گفتن به خواب عمیقی فرو میرید که اگه خوش شانس باشین میتونین آنچه در آینده میبینیدی که قبل خواب در انتهای خیال پردازیتون گذاشته بودین به طور مفصل مشاهده کنین.

الان شما میتونین مطمعن باشین که راه حل صد در صد عملیه اما یه سری مشکلات فنی وجود داره!

مثلا اگه مشترک موردنظر(فرد خواب رو تخت خواب) به پهلو بخوابه صددرصد یکی از گوش هاش روی تخته و نزدیک ترین دیوار به گوش دیگر خوده سقفه که یه مقدار رو اجرای پروژه تاثیر میذاره یا اگه ساعت دیجیتال باشه من که به شخصه هیچ تضمینی نمیکنم...و مشکلات دیگه که با گفتنشون از ارزش راه حل کاسته میشه پس اجازه بدین سکوت کنم.

پ.ن.: عنوان برگرفته از یکی از دیالوگ های فیلم Inception به کارگردانی کریستوفر نولانه.

پ.ن.: فکر اتاق بدون ساعت یا استفاده از ساعت دیجیتالیو از سرتون بیرون کنین چون اون موقع صدای انبساط و انقباض در و دیوار امونتونو میبره که اتفاقا رو ریتم هم نیست.

پ.ن.: امیدوارم امشب خوب بخوابین!

پ.ن.: من یه لیوان خالی دارم که قول دادم پرش کنم واسه همین ایندفعه پرش میکنم با یه کوچولو "کوارتز" که هربلایی ساعت به سر ما میاره و در این متن بهش اشاره شد زیر سر اونه.

دیدگاه‌ها (۱۲)

.
دیگه بهشون فکر نمی کنم.
  • پوریا اس وی
  • ببخشید دکتر فقط من یه مشکلی دارم واسه خوابه شبم
    وقتی سرم رو روی نرمگاه میزارم دیگه وقت نمیشه به چیزی فکر کنم ، نه ساعت، نه دوباره فدات میشم صد هزار بارم، نه تیک، نه تاک، نه پنگوعن، ... 
    فقط میخوابم . چیکار کنم ?
  • Crown of the moon
  • من اصولا باطری ساعتو در میارم! در و دیوار ک هیچی صدای همسایه ی ساختمون رو برویی رو هم میشنوم در نتیجه کل روز اونقدر خودم رو خسته می کنم ک تا سرم ب بالش رسیدم خوابم ببره!!
    ولی امون از روزی ک خوابم نبره
    خب تا ساعت ۳ صبح بیدارم دیگه! بعد خسته میشم خوابم میبره!!
  • منا مهدیزاده
  • می دونی من بعد اینکه اون جمله به پنگوئنا فکر نکن رو دیدم به پنگوئن ها فکر نمی کردم... تا اینکه کامنت پویا رو دیدم ! :))
    می دونی ولی کلن به نظرم پنگوئن خالی گفتن اونقدر تاثیر گذار نیست... یه چیزی بگی که قوه تخیل آدم رو درگیر کنه تاثیر گذارتره... مثلن به یه فیل گنده چاق قرمز آلبالویی فکر نکن اگه بگی خیلی تعداد بیشتری آدما به فیل گنده چاق قرمز آلبالویی فکر می کنند! :دی
    ولی پست خوبی بود راضیم! :دی

    اگر که کیفیت این نوشته پایینه من واقعا معذرت میخوام!
    علی باور کن تبعیضی وجود نداره!من بازم معذرت میخوام
    بابت یکسانی سبک هم معذرت میخوام
    :(
    :(
    امیر کم و بیش آقرین ! :)
    چرا پست های وبلاگ خودت بهتره ؟
    چرا تبعیض میذاری؟
    چرا سبکت همه جا یه چیزه!؟
    چه عجب یه پستی گذاشتین...
    عه
    پست مهمانه که
    عیب نداره بازم خوبه!!!!!
    سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. اینو جدی میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
    اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
    www.designy.mihanblog.com
    آیدی یاهو : mr.en75
    شماره : 09373468621
    الان یعنی من تا آخرش داشتم به پنگوئنا فکر میکردم! تو روحت بلوک!
    اولش با امپراطور شروع شد الان دارم به راک هاپر ها فکر میکنم.
    بعد اینکه اگه فکر کردی میتونی تو خواب شبانه ی من اختلال ایجاد کنی و من به تیک تاک ساعت فکر خواهم کرد کور خوندی! من شبا نمیخوابم! هار هار هار هار ، هو هو هو هو ، هی هی هی هی و... .
    من کریستوفر نولان رو باید یه صحبت جدی کنم باهاش!
    اتفاقا سر امتحانا همیشه بنای یونیورس بر این پایه استواره که من بخوابم. شما رو نمیدونم
    آدم اگه خلاق باشه از همون یه ساعت به عنوان مترونوم استفاده میکنه. من همیشه سمفونی شماره ۹ بتهوونو تو ذهنم میارم با تیک تیک ساعت. والا!!

    :! :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی