کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

81332

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

اسم کسی رو که عاشقشی بفرست به 81332 جواب قشنگی بهت میده

  • ۹۲/۰۲/۲۳
  • آیدین

کدهای ایرانسل

دیدگاه‌ها (۱۱)

Arakusengerip
نمیدونم چرا اینجوری خشن شد!
پاسخ:
اشکال نداره!
الآن که دوباره دیدگاهمو خوندم، دیدم چقد لحنم خشن به نظر میاد!!
البته من بدون خشونت نوشتمش!!
پاسخ:
به نظر خیلی خشن میومد
خب یه جایی بنویس برای ایرانسله خب!! ما بیکار نیستیم که!!
پاسخ:
ببخشید.
با خط یکی از بستگان امتحان نمودیم! دستتون درد نکنه ما رو هم تو این کار خیر سهیم نمودید! البته منو که نه همون بستگانو! :د
پاسخ:
خواهش میکنم! بهش میگن توفیق یهویی!

خوبه که من ایرانسل ندارم

میکشمت آیدیــــــــــــــــــن


بهتون توصیه میکنم که اس ندین


پاسخ:
:دی!
اشتباه شد اشتباه شد :| من با همراه امتحان میکردم فکر میکردم دارم با ایرانسل امتحان میکنم :| یعنی من باید به خودم افتخار کنم :|
فهمیدم چرا!
من اصن عنوانو دقیق نخوندم
به جا اینکه بنویسی 81322 نوشتی 81332
ولی در کل جواب نمیده!
سرکاریم آیا؟ :د
پاسخ:
همون 81332ـه
من فرستادم ولی چیزی نشد!
(خبریم از عشق نیست)
پاسخ:
81332 ، ببخشید از بابت عنوان
میشه اینقدر حال و هوای دونفرتونو به رخ ما تک نفره ها نکشید آیا؟؟؟
پاسخ:
ببخشید ولی ما هم تک نفره ایم!

بازم برای ایرانسله؟

منم میخوام خب!

پاسخ:
نمیشه ببخشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی