کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

نیمروگت !!

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

تو کابینتای بالایی آشپزخونه دنبال ماهیتابه گشتم

تو کابینتای پایینی دنبال ماهیتابه گشتم و پیداش کردم بالاخره

ماهیتابه رو گزاشتم رو گاز و توش روغن ریختم،  تو یخچال دنبال تخم مرغ گشتم یه دونه پیدا شد

با چندتا فحش برش داشتم

گاز رو با فندک سرخودش روشن کردم (چقد خوبه این تکنولوژی لامصب، کی حال داشت کبریت بزنه تو این هیر و دار )

یهو بوی گند سرکه خونه رو برداشت و دود و دود و دود

ماهیتابه رو شستم

تازه فهمیدم چرا روغنش بوی ترشی میداد!!

دسمال برداشتم تخم مرغی که از رو کابینت کف زمین افتاد و ترکیده بود رو پاک کردم!

چند تا فحش دادم و لباس پوشیدم ، رفتم از سرکوچه یه بسته ازین ناگ خوشمزه ها گرفتم

اومدم خونه تلویزیون رو روشن کردم و صداشو بلند کردم

داشت فوتبال میداد و تازه هم نیمه دوم شروع شده بود

روغن ریختم تو ماهیتابه (این دفعه روغن بود) ناگتا رو هم سُِر دادم توش و گزاشتم واسه خودش جلز و ولز کنه

یهو گزارشگر بی پدر داد زد

بازم گل

چه خبره آخه

زرت و زرت گل میزنه استقلال (دمش گرم! تا کور بشه هر کی نمیتونه ببینه " با تو ام آیدینا ") آ.ن: کوفت و فقط کوفت!

محو بازی روون آبی دلان بودم که بوی سوختگی اومد

اونجا بود که باز با فحش دادن رفتم تو آشپز خونه و دوباره ماهیتابه رو شستم ، روغن ، ناگت ، جلز و ولز

این دفه انگشتمم سوخت :(

اینجا ذوقمم گل کرد

یه چند تا گوجه هم قاج زدم و اومدم نمک بزنم دیدم نمکدون خالیه

با چند تا فحش کیسه نمکدونو پیدا کردم و پر کردم نمکدونو

بازم نمیومد

سولاخاش گرفته بود

بازم فحش!!

خب دیگه تموم شد و همه چی آمادست

قبل از خوردن مد شده عکس میگیرن میزارن اینستا

منم عکس گرفتم و گزاشتم اینستا : " همین الان یهویی ^_________^ "

 

بعله حالا وقت بخش خوشمزه بود و خوردن دست پخت خودم که با نه تا انگشتم درست کرده بودم ( یکیش سوخته بود و لااستفاده! )

نشستم جلو تلویزیون و با فحش و گوجه نوش جون کردم و در همین حین عکسم لایک میخورد

چقد خووووووووووبه ^___^

 

ک.ف : هیچ وقت گول فریب کاران رو در فضای مجازی نخورید. همین الان یهویی آخه؟!!!

  • ۹۳/۰۶/۱۰
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۳۹)

مردم از خنده مرسی. اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ من هم بزن

با کودک سه ساله ام چگونه برخورد کنم؟
هیر و دار نه.
گیر و دار.
فک نکنم :-S
عه:( الان اون کامنتو خوندم -_- حالا این پرهام کی هـَ ؟

 
پاسخ:
پرهام آپامه دیگه!! نمی‌شناسی!؟
دوست ناشناسی که میگی از بدو تولدت تو یک طنزی 
یه سوال کیلیدی! 
من کیم؟:D یی هاهاها-_-
چقد موضو هیجان انگیزناکه-_-
عالی بود ینی=))
دوست عزیز کندوی دانش-_- اموزش اشپزی نداری واس حمید بزاری؟:)) 
باز خداروشکر اشپزخونه رو نسوزوندی:))) 
حرف اخر-_-  من به پشتکارت افتخار میکنم=))
  • کندوی دانش
  • چرا نداره 

  • محمد محمدیان رباطی
  • سلام دوست عزیزم

    مطالب ووبلاگ خوبی داری

    ایشالا روز به روز موفق تر باشی
    خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی //ممنونم میشم اگه منو جز پیوندهای خودت بزاری
  • پرهام آپامه
  • ممنون بچه ها...!

    کمند سلیمانی : dordooneh_16@yahoo.com

    سپیده : ممنون ، آخه زیاد آن نمیشم...!

    بهزاد : چراااااااااااااااا....؟

    ملیکا *: میخواستم یه جور قضیه رو بپیچونم..! اصلا باهاش"ت" صحبت نکردم که... ، آره شماره منه ، میخواستم بفهممم کی هستین که به سامانه پیامک دادین!
    حالا که همه چی به خوبی و خوشی تموم شد به سلامتی،  سوالاتی دارم!
    تو چگونه با مینیون حرف زدی که خودشم نفهمید؟
    آها گفته بودی دروغم گفته!(ینی گفتم)!
    گفتی اثبات میکنی!! با رسم شکل لطفا!
    آخه از اسم از این ضایع تر پیدا نکردی بذاری؟؟ پ آ؟!!!!
    بعد یه چیز دیگه!! این شماره ی توئه؟ 3828***0911
    آخه هم به من زنگ زده بود هم به نگار! منم به سامانه اس داده بودم!
    بیخیال 
    پرهام من تحسینت مینمایم برادر :))
    کار قشنگی کردی خخخخخخ
  • سپیده پارسا
  • کمند  راس میگه قبلا هم گفته بودى ولى ...(همون چیزایى که کمند گفت!)
    منم که خودم اصن چند روز قبل اینکه با ملیکا صحبت کنى به اون آیدى دردونه پیام دادم که! جواب نمى دى که پرهام جان!
    درضمن من به اون سامانه پیامکى هم sms داده بودم!:))
    عاغا اینم بگیم روشن شین دیگه مینیونم همون ملیکاست!؛)
    پرهام ما واسه آیدین تو وب مهتاج تولد گرفتیم(مثلا!) خودش نیس که!!!
  • کمند سلیمانی
  • من که میدونستم! برادر قبلن هم آی دی میخواستی بعد نه آدرس سایتتو داده بودی نه آی دی یاهوتو :))
    آی دیتو بده ادت می کنیم :))
    و اینک روز تسلیم فرا رسید...!

    پرهام آپامه...

    تمام هدفم این بود که بتونم تویه اقدام ناخواسته آیدی ، شماره یا هرچیزه دیگه ای رو که میتونم از بچه های یک طنز به دست بیارمو با هاشون گرم باشم... ولی بچه ها خیلی سرسخت تر از این بودن که فکرشو میکردم...

    و بالاخره سپیده پارسا مدرکی رو مطرح کرد که دیگه جای هیچ حرفی نزاشت!

    اگه دلخورتون کردم ببخشید!

    من پرهامم...!
    آیدین واقعا منظورت چی بود از این که در چنین روزی زاده شدی؟! :|
    به هر حال تولدت مباااااارکــــــ! :)
    شاد و موفق باشی! :)
  • سپیده پارسا
  • پرهام جان میشه بپرسم بعد نظر ششم پست کولاک1 رو کی گذاشته و چرا آیدیش با ناشناس برابره؟! کوتاه بیا دیگه! ای بابا!
  • منا مهدیزاده
  • عههه تولد آیدینه ؟!
    تولدت مبارک !!!
    پرهام ینی میخوای بگی تو ناشناس نیستی؟
    پس dordooneh_16 تو نیستی دیگه؟!
    پس دردونه کیه؟؟! ملت؟ جواب بدین!
    من که میدونم آپامه ست!!
    .
    .
    آیدین تولدت مبارک! با اندکی دیرکرد! D:
  • ز.د(زن داداش)
  • تولدت مبارککککککککککککککککککک داداش...با یه عالمه بادکنک:)))
    مگه فردا نیست؟
    به هرحال چندساعت دیگه تولدته دیگه!:دی مبارکه!
    من بی گناهم پرهام 
    .
    .
    .

    آیدین جان تولدت مبارکـــــــــــــ :)
  • پرهام آپامه
  • salam

    aqa qaziye chiye , man qeshm bodam... mese inke hame daran ba man dava mikonan , aidin?

    kamand?

    behzad ?

    nashenas kiye ?

    " ضمناً آیدین جون ، عشقم ، تولدت مبارک ...! به همه آرزوهات برسی :* :* :* :*
    امروز تولد تک گل سرسبد :( این وبلاگه ! واسش کم نزارین...
  • کمند سلیمانی
  • آپامه به نام قانون بهت اخطار میدم بس کنی 😂😂😂 
    اه اه اه خیلی لوسین اصن! 
    آی نگو ک نمی دونی کیه :|
    ملیکا هم قبول شد! " یعنی 11 روز دیگه ملیکا و مینیون خبر خوشی دریافت میکنند + آیدین"

    نفر بعد بهار... 11 روز
    ناشناس هر نظرشو با یه آی پی میده‌ :| :|
    همه هم آی پی ایرانن! شهرای مختلف!
    تنها روشی که به فکرم میرسه یاهومسنجره!
    میخوای بخواه نمیخوایم بخواه!
    کیانا هم خط خورد...!

    نفر بعد ملیکا...! 11 روز
    کمند هم خط خورد!

    نفر بعد کیاناست! 12 روز!

  • سپیده پارسا
  • آپامه جان 14 روز دیگه سایت رو افتتاح نمی کنی؟هنوز آزمایشیه!
  • کمند سلیمانی
  • می دونستی مینیون هم دوست منه هم سپی؟ خب راس میگه بنده خدا!
    مامانم گفته با غریبه ها صحبت نکنم -_-
    آره! بهت ثابت میکنم!
    نع!!
    تکذیب می کنم! من دروغ نگفتم! حداقل به تو یکی تا الآن دروغ نگفتم!
      اصن  مگه من با تو حرف زدم که بخوام بهت دروغ بگم؟!
    آره مینیون دروغ گفتی ...! درسته؟

    زن داداش اون تعداد روزی که گفتم با تعداد بچه ها مخوانی داره که تموم بشه! بین 15 تا بچه ها مینیون که قبول شد! سپیده هم که رد شد! در انتظار جواب کمند...
    بهزاد بمون تا نوبتت بشه....
    این مسخره بازیا چیه ؟ 
    جمع کن بساطتو ناشناس 
  • ز.د(زن داداش)
  • بچه ها چرا خودتونو درگیر میکنین...اصن جای بحث نداره,کلا بمونیم ١۴روز بشه بعد بیایم ببینیم این ناشناس چی میگه...زیاد درگیر نشین,هدف نامعلومه...
    ?Ha
    !?chi migi
    !!?man dorogh goftam
    !?pas khodetam ghabool dari ke dorogh gofti

    آره ، الان واسه تو مهم وقتی دروغ میگی بهم...؟
    Heh Heh Heh
    !?alan jok gofti
    ?!Cheto ba man harf zadi ke man nafahmidam
    Joke ghashangi bud! Delemoono shad kardi!

    سپیده اوکی ...!

    اسمت خط خورد!

    نفر بعد کمنده ! همین الان یهووووییی.!

  • سپیده پارسا
  • باهات صحبت نمى کنم
    درضمن خیلى لوسى!!!!
  • کمند سلیمانی
  • اهای آپامه سپی منو تهدید کنی اینجا رو می سپارم به پلیس سایبری یه کاری کنه اعتراف کنی ناشناس خودتیا :|
    در هر حالتی بود با مینیون صحبت کردم شاید خودشم نفهمید! 

    کی حالا با تو بود منااااا!

    سپیده اصلا مهم نیست میتونی بگم باهات صحبت نمیکنم که برم سراغ یکی دیگه 14 روز دیگه همه چی معلوم میشه که چه اشتباهی کردی...! اینو یه بار قبل هم گفتم
  • سپیده پارسا
  •  ناشناس جان مینیون دوست منه خبرم دارم که باهاش صحبت نکردى!
    بعدشم من نخوام با تو صحبت کنم چى میشه؟! دهه!!!!
    !?Hoy! To key ba man sohbat kardi yaro
    ??Chera chert migi
    ?!Tu ruze roshan dari dorogh migi!
    !!E E E khejalatam nemikeshe
  • منا مهدیزاده
  • ضمنن من عزیز دله تو نیستم ! :))))
  • منا مهدیزاده
  • راستش وقتی رفتن برام شناسنامه بگیرن یارو نوشت "منا" بعد مامانم اینا اینطوری بودن که عه مگه مونا نیست ؟! یارو دهخدا باز کرد براشون گفت که نه ایناهاش "منا" عه ! :دی
    بعد گفتن پس چرا مونا می نویسن ؟! گفت غلطه مصطلحه (چقد سخته این کلمه ... درست نوشتم کیانا؟! :)) ) و باید منا بنویسن ! :دی

    والا مینیون رو که الان ۴ روز طول کشید که باهاش صحبت کنی ... ! من نمی دونم تعریفت از تند و کند چیه ! :))
    عزیز دلم هیچ قضیه ای داره کند پیش نمیره ، اتفاقآ داره تند پیش میره ولی بی سر و صدا !

    ضمناً با مینیون صحبت کردم تموم شد نفر بعد سپیده پارساست!!! انتخاب کن...
  • سپیده پارسا
  • منا> :)) والا!!
    راستى من نفهمیدم فرق منا با مونا چیه؟! تا حالا منا ندیده بودم!
  • منا مهدیزاده
  • عاقا این داستان پلیسیتون لوس و بی مزه شد انقد کشش دادین ... !
    ینی حلزون می زاشتن جای ناشناس تا الان همرو کشته بود رفته بود ... یک طنزو هم بالا کشیده بود !
    والا !
    باشه الان بررسی میکنم!
    Dorogham chie?!
    !S dadam dg
    مینیون میخوای بگی تو اس دادی ؟؟؟
    Gofti sms bedim ke!
    Man s dadam!
    Bia kik...
    minion.o_o 
    سپیده....! هیسسسسسس!

    میلیون یه چیز بده باهات صحبت کنم دیگه اینجا که نمیشه!
    اف بی ، آیدی یه چیزی هرچی شد یده که باهات خصوصی صحبت کنم!
    Sepide ras mige!
    Kheyli kondi!
    Masalan mikhasti sohbat koni ba man!
    ?Chi shod pas
  • سپیده پارسا
  • :/ کجا مچشو(مچتو!) بگیریم؟!
    فقط من یچی بگم! ناشناس باید سریعتر پیش بره خیلی کندی!! :|
    خشنی دیگه کمند ! دروغ  میگم...؟

    آپامه ؟ آره دیگه اونه کار خودشه... مچشو بگیرین!

    زن داداش مهم اینه که اگه آیدین بخواد کاری کنه واسه خودش بد میشه پس کاری نمیکنه ! ضمنا وقتی که میدونم آیدین کی و با کی رفت قشم ، پس میدونم چرا رفتو کی برمیگرده...!
  • ز.د(زن داداش)
  • عجبا...آیدین اگه یکم ازون هوشش استفاده کنه میفهمه ماجرا چیه!!!!ناشناس لابد میدونی آیدین چرا داره میره قشم؟؟؟؟!!!!!!نهههههه دیگه اینو نمیدونی...:)))))))))))
  • کمند سلیمانی
  • آپامست :| بعید می دونم پویا کوچولویه بیچاره اصن بشناستش =))))
  • کمند سلیمانی
  • خشن کیه ها؟؟ خودت خشنی؟؟ حرفتو پس میگیری یا با ۴ تا استخون طرفی!!
    عاغا اولین مظنون پرهام اپامه ولی این هم می تونه باشه ک برای گمراه کردن ما داره از شماره اپامه استفاده می کنه
    من ب پویا ASK. هم شک دارم چون تنها کسیه ک شاید شاید شاید انقدر ب آی علاقه داشته باشه ؛-" شاید
    خشن خودتییی بی تربییت :|
    رها جون این چه حرفیه...

    مینیون به شماره 50002030500015 پیامک بده!"  اینم واسه اینه که کسی نفهمه چیمیگمو چی هستم 

    + ربطی به مینیون نداره هرکسی خواست میتونه به شماره 50002030500015 اس بده میفهمه من کی هستم...! البته یه زره با تاخیر

    آیدین تو قرار نیست کاری کنی پس دخالت نکن ،  هرچند الان آیدین داره تو آسمونای جنوب به مقصد قشم سفر میکنه...!!

    ضمنا حمید بیش تر از اونی که باشه بهم نزدیک تریم ، پس پست کی میتونه باشه رو باا این پست عوض کن میخوام نظرات بمونن تو همین پست که بعد از معرفی لازمم یا لازمتون میشه...!


    پاسخ:
    اونایی که میخواستم اون پستو خوندن
    راه ارتباطی من با تو فقط همون kik  خواهد بود و بس!

    این شماره پیامک آپامه ست که !
    چقد "ک.ف" به جوّ نظرات این پست میاد :|

    ناشناس--> "احساساتی" هم عمته :@ :p
    Nemidonam!
    Har ja dus dari bia sohbat kon!
    مینیون نخواستم تو اینستا باهات صحبت کنم "آیدیتو دارم" 

    باور کن شانسی اسم تو افتاد ، ولی واسه من مهم نیست میتونی بگی صحبت نمیکنم که اسم تورو خط میزنم...

    15 روز دیگه متوجه میشی که چه اشتباهی کردی...

    صحبت میکنی یا نه ! زود...
  • سپیده پارسا
  • مینیون>البته فک نکنم دیگه نیازی باشه ناشناس جان زحمت بکشن!!!! چون پیدا شدید!!
    ?amre dg nabod
    nashenas ham nashenas haye ghadim!
    manam daram be hamin natije miresam ke in kararo darin mikonin ke befahmin man kiam!!!
    kor khondin!!! asan man eteraz daram!! az yeki dg shoro kon!!
    badesham khodet ye ja peyda kon! be hamin khial bash ke man  !IDmo behet bedam
  • منا مهدیزاده
  • =))))
    به طور جدی هم غلط املایی میذاره کیانا رو حرص بده ... !
    می خواین من مکان در اختیارتون بذارم ؟!
    نکنه این همش یه نقشه باشه واسه فاش کردن هویت مینیون ؟!
  • سپیده پارسا
  • مینیون وحشت کرد فکر کنم!!!!! درسته من با اونم خرده حساب دارم اما نکشى بچه رو!!!
  • ز.د(زن داداش)
  • یا امامزاده بیژن....:)))
    این ناشناس چه جوی درست کرده هااااااا

    علی یکبار هشدار دادم که پیگیر من نباشین...
    سپیده یه کار خیلی بدی کردی که بعدا میفهمی ، کاردارم باهات...!

    مینیون خب سریع یه راه انتخاب کن بدون اینکه کسی بشنوه تنها با تو صحبت کنم...
    7 صاعت فرست داری... زود تند سریع

    فقط من با طو!
    !Hey baba" neveshte budam"
    !dastam khord pak shod
    !!Hey bab
    !?chera man? akhe chera man
    !agha man asan ba ina nistam
    hey... che mishe kard , fada karam dg!
    bia jelo bebinam harfe hesabet chie MR/MRS NASHENAS!!
    !agha man raftam jolo!! havamo dashte bashin!
    !??nakhore mano
    اااا سپیده خیلی خوبه که!
    من میشینم نظرا رو میخونم کلی شاد میشم از وقتی ناشناس اومده!
    «میدونم که کیانا یه زره عجیبه..» اسم من و غلط املایی در یک جمله نگنجندااااا :| این مخصوصا غلط مینویسه اعصاب منو خورد کنه! من میدونم!!
    + من عجیبم؟!

  • سپیده پارسا
  • آیدین کولاک!!! دق کردم.....!
  • سپیده پارسا
  • الان پرهام آپامه خیلی شک برانگیز شد!!!! بهش بگین بیاد اعتراف!!!
    شاید بچه ها خیلی حوصله داشته باشن ولی من اعصاب این مسخره بازیا رو ندارم! اصن تهدیدت چیه؟
    مستر ناشناس
    فکر کنم باید
    پرهام آپامه
    رو خبر کنیم تا از اسمش دفاع کنه!
    نظر شما چیه!؟
    فریبکار اینترنتی
    realy!?نظر خودت چیه!؟

    ضمناً آیدین قلبه منه ، دنیارو واسش بدم بازم کمه...!
    پاسخ:
    :|
    بهزاد دیگه داره زیادش میکنه... تو بمون کنار فعلاً ...!

    نفر اولی که میخوام باهاش صحبت کنم "minion" هستش

    سریع فکراتو بکن... پای یک طنزم گیره

    ملیکا زیاد خوشحال نباش به تو هم میرسم...


  • منا مهدیزاده
  • : )))
    منم که نه تنها ناشناس بلکه کلن هیچ کدوم نمیشناسین به نظرم ... =))
    ضمنن که بهزاد جان من به شدت تکذیب می کنم جمله "همه دخترا صورتی دوس دارن" رو !
    مثال نقضش هستم ... کلیم ملت در جریانه مشکلاته من با صورتی هستن اصن ... :))
    "ینی کی میتونه باشه ؟"
    یه پست با همین عنوان ، سریع =)))
    ملیکا کوتاه بیا آجی

    خیلیارو نمیشناسه ، جای چیز داره 
    درمورد بهار غیب گفتی جیگر ، همه دخترا صورتی دوس دارن
    همین که از بدل تولد 1طنزی بوده نشون میده کیه دیگه
    کیه که خیلی وقته پیداش نیس ؟ 
    پارمیدا 
    به پارمیدا شک دارم  ^_^

    ناشناس بمیر خو خواستت چیه 
    آیدینو چن میخری ؟  =)))))


  • ز.د(زن داداش)
  • چقدر خوبه که این ناشناس به منو خود داداش کار نداره...ولی آیدین یکم فکر کن یعنی کی میتونه باشه؟؟؟؟!!! یوقت بمبی چیزی کار نزاره همه بریم رو هوا!!!!هخخخخخخخ,تورو خدا مارو نکشD:
    پاسخ:
    آی پیش پاکستان نیست.
    خوشحالی یعنی ناشناس نشناستت!
    هه هه ناشناس منو نمیشناسه. فقط خواستم این نویدو بدم که من اینجا هستم نگران نباشین!من از این بیرون هواتونو دارم! منو نمیشناسه با من کاری نداره!اگه کاری کرد کمک میارم!(; شما فقط مقاومت کنید تا من برم کمک بیارم...D: خیالتون تخت! تا منو دارین غم ندارین! 
    الکی خواستم جو بدم! دلم خواست اصن!P:
    مشتاقم بدونم تهش چی میشه?:
    !ye lahze be khodam shak kardam
    !vali na , man nashenas nistam
    !be yeki dg shak konid
    !khoda behetun rahm kone
    !in yaroo kheyli asabie
    ناشناس جونم !
    دوتا اطلاعات درباره من بده!
    ببینم میشناسی من رو!؟
    هه
    هه هه
    هه هه هه
    نه!
    حمید نیست!؟
    مسله اینکه زیاد مسخره گرفتینا !
    نزارین بگم وگرنه خیلی چیزارو میدونم...
    میدونم که خانومه پرنیان شعر دوس داره...
    میدونم که رها خانوم احساسیه...
    میدونم که علیرضا کاراته رو دوست داره...
    میدونم که کیانا یه زره عجیبه...
    میدونم که مهتاج خانوم خشنه ...
    میدونم که خانومه نگار والیبال دوست داره... 
    میدونم که بهار عاشق رنگ صورتیه...
    میدونم که محمد عکاسی دوست داره...
    یا که حمید عاشق دیوید ویاست...
    پس نزارین بیشتر بگم به ضررتونه...

    ضمنا واسه اینکه یکی میخواد تو کارم اشکال ایجاد کنه با اسم مستعار "پ آ" کامنت میزارم

    خیلی چیزارو میدونم نزارین بد بشه با خواستم کنار بیاین
    12 ساعت دیگه کامنت میزارم که تک به تک باهاتون صحبت کنم 

    زیاد کنجکاو نباشین که من کیم واستون بد میشه...!
    حمید
    من امیدوارم همون بدل تولدیه ناشناس مورد نظر باشه! با نمک تره :دی هرکاتتم چک میکنه تازه آیدین! مواظب باش :دی بعد از خواسته شم بیشتر خوشم اومده! خوشم میاد ببینم چی میگه!!
  • منا مهدیزاده
  • الان حرف کدوم ناشناسو باور کنیم ؟!‌ :))
    بعد اینکه فکر کنم اون بدو تولده نه بدل تولد ... :-؟ :-کیانا : ))
    در جست و جوی شناسِ ناشناس :))
  • رایانه کمک پارس فرتاک
  • سلام دوست عزیز

    وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .

    ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.

    خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم رایانه کمک فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)

    یه چیز دیگه یادم رفت لطف کنید یکی از پست های وبلاگ ما یا یکی از عکس های تبلیغاتی ما را در وبلاگ یا سایت خود به اشتراک بزارید,و به ما خبر دهید.

    با سپاس فروان.

    رایانه کمک فرتاک

    شماره کارشناسان ما: 9099070345

    http://komakrayane-fartak.mihanblog.com
    این "ناشناس" که کامنت گذاشته من نیستم...!
    منتظر کامنتم باشین
    خب مثله اینکه دارین زیادی بحث میکنین...!
    خودمو زمانی معرفی میکنم که به خواسته هام برسم...!
    منا پلیس بازی دوست داری...؟
    + تو کتمنت قبلی منظورم کیانا بود نه کیمیا ، اشتباه شد...!
    + چرا فکر میکنین تو اینستام من از بدل تولدم پا به 1 طنز گذاشتم... :دی
    خب دوتا خواسته دارم یکی که باید تو همین وبلاگ اجرا بشه و دوم اینکه باید با تک تک بچه های یک طنز به طور جداگانه صحبت کنم!
    آیدین اگه بخوای زیاد کارگاه بازی در بیاریو ردمو بزنی ... پس این کارو نکن!
    تمام هرکاتتون کنترل میشه! "
    خب فکراتونو بکنین ببینین میتونین با خواستم کنار بیاین یا نه!
    دوباره پیام میدم ، فقط یادتون نره این یه تهدیده...!

    بسم‌الله الرحمن‌الرحیم، و تَوَکَّل عَلَی‌اللهِ و کَفی بِاللهِ وَکیلا

    "درکارها بر خدا توکل کن که تنها خدا برای مدد و نگهبانی کفایت است"

    (احزاب، 3)



    سلام‌علیکم؛ حمد و ثنا خاص ذات کبریایی حضرت حق است که عدل و داد را از تلألو انوار لایزال خداوندیش غنا بخشید و آن‌را با آمیزه‌ای از علم و تقوا درهم آمیخت تا آینه‌ای شوند مصور از محاسن بیکران آفرینش و آنگاه که عدالت در بیکران هستی شکل می‌گیرد آفت‌هایی که شخصیت الهی انسانها را سخت مورد تعرض قرار می‌دهند و اخلاق آدمی را خدشه‌دار می‌نمایند رنگ می‌بازند تا جوهر الهی انسان جلوه‌گر شود. بی‌شک بزرگترین پاداش‌های مادی و معنوی زندگی، متعلق به کسانی است که برای رسیدن به خواسته‌های الهی‎شان، هرگز از تلاش باز نمی‌ایستند و چه زیبارسالتی بر عهده قضات شریف نهاده شده که به مدد الهی و اراده‌ای پولادین، قدم در جاده امور سخت و پیچیده قضاوت نهاده‌اند تا در کسوت شغلی که متعلق به انبیاء و اولیاء خاص خداوند است به داوری بپردازند و حق و عدالت را جاری سازند.

    اینجانب پوریا اس وی میباشم . از منزل آیدین او او کامنت مینماییم
    از اینورِ همین تریبون اعلام میداریم بنده خود را از همه ی اتهامات وارده مبرا می کنم
     
    بقیه دفاعیات از زبان وکیلم:
    بزه مذکور در کیفرخواست به متهم انتساب‌پذیر نیست زیرا دلیلی موجه برای آن ابراز نشده است؛ متهم خود، در هیچ‌یک از مراحل تحقیق، ارتکاب ارسال دیدگاه را نپذیرفته و بجّد آن را رد کرده.
    پاسخ:

    ادامه دفاعیات به دلیل فرا رسیدن اذان ظهر به روز جمعه مورخ 21 شهریور 1393 ساعت 9 صبح موکول شد.

    حالا نمیخواد اینقد سر ناشناس دعوا کنین
    ناشناس جان بیا خودم با آغوش باز ازت پذیرایی میکنم خخخخخخخ

    اوا! از اون جهت! :دی
    فک کردم مثلا میخواستی بگی «کار سه سوتمه». بعد واسه همین در تشخیص ماهیت اون ه اشتباه نمودم! :دی
    خب اون چیزی که تو منظورته، میشه «سه سوته»! مثل «دو ساعته» یا «دو روزه»
    بله! B-:
    سوال دیگه ای هم بود در خدمتم خلاصه! :دی
  • کمند سلیمانی
  • منم اونو نگفتم کیانا جان! ترجیح میدی بگم سه سوته یا سه سوتِ :دی
    کمند این ه اون ه نیست! :دی برای این ه هایی ک به جای «هست» و «است»میان نطر خاصی ندارم! خودم همون ه میذارم!
  • کمند سلیمانی
  • خخخخ!! حیف که من فعلاً حال ندارم وگرنه برای من که کاری نداره در بیارم کیه :دی سه سوتِ! [  ِ برای این که کیانا جان باز هم گیر ه و  ِ نباشه :دی]
    عاغا من به مینیون هم شک دارم! :| بشدّت! :|
  • منا مهدیزاده
  • اووو یه روز نیومد داستان پلیسی شد این وسط ... !
    چرا فرار کرد پس ... ؟! خواسته مطرح نمی کنه ... ؟!

    میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

    اوو،من اگه قرار بود دیگه سر خوردنم انقد عذاب بکشم کلا بیخیال میشدم!
    شما اسطوره صبر و بردباری ای الان!
    استقلال ...
    چه جو جالبی حاکمه :دی
    پاسخ:
    خدایا تا میتونی ازین دوستان یک طنزی رو زیاد کن
    عذاب بود ولی تهش بد نبود ;)
    کیانا اون «خانومه» و اون «کیمیا» کاملا هوشمندانه بوده.
    مهتاج ناشناس اینستا هم هست
  • کمند سلیمانی
  • =))) عاغا من حس می کنم آقای اس وی ناشناسه :دی
    واقعاً آخه آیدین؟ :|
    میتونه مینیون هم باشه! هر کی هس یکیه که تو اینستا هم هست :|
    پاسخ:
    اس وی رو خوب اومدی
    چون گفت پسره و به حرف گروگان گیر ( نه ببخشید چی باید بگیم بهش اصن؟!!! ) زیاد نباس اعتماد کرد پس پسر نیست!!
    اس وی از مظنونین خط میخوره
    بعدش اصن اس وی هم آیدینو دوس نداره که
    اس وی ترجیح داده تقاص گناهانشو با سپری کردن تایمش با آیدین تو همین دنیا بده ، اون دنیا دیگه راحت باشه
    وگرنه آیدین آخه ؟!!! :|

    و مورد دوم همون حرف قبلی
    ناشناس است دیگر
    دوست دارد ناشناس به نظر بیاید ولی خب ... :|
    بعد تازه من یه چیزی کشف کردم! این خانوم/آقای ناشناس هم مث شماها غلط املایی داره! :دی
    «خانومه "بهار ، س..» (ـه به جای نقش اضافه!)
    فک کنم این جو اینجاس که ملت همه املاشون تحت تاثیر قرار میگیره!! شناس و ناشناس نداره! مشکل از جوه! بله! B-:  |:
    پاسخ:
    مرسی کشف!

    ناشناس است دیگر
    دوست دارد ناشناس به نظر بیاید ولی خب ... :|
    ناشناس =))
    نمیگفتی پسری قشنگ تر میشد که قضیه! :دی
    بعد حالا بیشتر دوس داری که داری! چرا اسم ملتو کج و کوله میکنی؟ :| من کیانا ام :|||
    +حمید =))
    پاسخ:
    آره والا
    حالا اینگار چه شخصی هم دوست داره
    + کیانا =))  ;)
    آره :دی
    استقلال همیشه واسه من یه سوال بوده و هست. :)

    این ناشناس بالأخره دختره یا پسر؟؟ :|

    پاسخ:
    ینی استقلال اینقد پیچیده ست و غیرقابل هضم که سال های زیادی در ذهن تو سواله در موردش ؟! :))


    ناشناس دختر هستن :|
    خانومِ ناشناس! من که می‌تونستم آی پیتو مسدود کنم ولی شما بیا حرفتو بزن ببینم چی میگی
    ممنون از حمایت بچه ها!
    بهزاد! الان میگه هلی‌کوپتر می‌خوام!!!
    پاسخ:
    خوشبختانه ماموران جان بر کفِ بیکارِ نت ( خودمو میگم!! ) تونستن رد ناشناسو بزنن و کاملا از شناختی که از بچه های وب داشت و همه رو نام برد معلومه که همچین ناشناسم نبودن از اول :|
    * با = به 
    ناشناس اینطوری با خواستت نمی رسی باس گروگان گیری کنی =)))
    بیا حمید واسه تو خخخخخخخ
    ناشناس پسری ؟ دیگه بد تر 
    مفسد فی الارض زشته خودو اصلاح کن  =)))))))
    پوریا :|
  • سپیده پارسا
  • جناب ناشناس...
    خوب مى شى!!!! هیچ کى نه ایدین اخه! :|
    (به ادم حق بدین پوکر فیس بشه!!)
    پاسخ:
    واقعن
    منم همینو میگم
    آیدین آخه!!
    :|
    باحال بود (:
    پاسخ:
    ممنون
    Kamand bezoodi post khaham gozasht derderder khoshoonat nasho plz 
    In nashenas chi mige bara
    Be dawsh aidine ma chikar dari tahdid mahdid nadarima darkhast dari khahesh kon roshane?
    پاسخ:
    ناشناس است دیگر
    دلش تهدید میخواهد که اصن یه وضعی شود !!!
    ناشناس. خواستت چیه!؟
    پاسخ:
    واستا آیدین خیلی حرفه ایه
    دوباره زنگ میزنه میگه 
    سلام
    اصلاً دلیلی نمیبینم که بخوام سلام کنم ، دوستم نیستین که...!
    میخوام یه جوری کامنت بزارم که اسن یه وضعی بشه " اونم تا 5 روز"
    میشه گفت این یه تهدیده...!
    نمیدونین بدونین ، آیدینو بیش تر از هرکسی دوس دارم ...
    حتی بیشتر از خانومه "w!"
    بیشتر از خانومه "بهار ، سپیده ، کیمیا ، زن داداش ، منا ، کمند و سه تا نقطه"
    بیشتر از آقای حمید ، محمد ، علیرضا و یه دونه نقطه!
    یا با خواستم کنار میاین یا که... هر کاری ممکنه بکنم... کنار بیاین به نفع شماست! 
    آیدین جون ببخشید دوست دارم....! 
    راستی واسه اینکه سو تفاهم واسه خانومه w! پیش نیاد من پسرم
    پاسخ:
    سلام کردی که!!
    دیگه چرا توضیح میدی سلام نمیکنم :||

    اگه آیدینو دوس دارین (که نمیدونم چرا واقعن!!) پس دوست حساب میشین و باس سلام بکنین
    در این که آیدینو بیشتر از من دوس دارین شک نکنین این بدیهیه اصن

    ما که فهمیدیم پسری!! ولی آخرش بد تموم شد انصافن
    باس میگفتی به پلیس زنگ نزنین وگرنه وبلاگو میپکونم مثلن :)

    خواسته رو در تماس های بعدی مطرح میکنی تا زیاد صحبت نکنی و ردتو بزنیم هان؟!
    ایول خیلی حرفه ای رفتار میکنی
    دمش گرم
    ااا من چرا برای این نظر نذاشتم؟! هی همه ش فک میکردم گذاشتم!
    خوشم میاد انقد وسط پست دعوا میشه! :دی
    پاسخ:
    بعله
    من خوشم میاد تو هم تو دعوا باشی ;)
  • کمند سلیمانی
  • خدا حس پست نویسی به همگان عطا کن آمین!
    خب دو تا گزبنه داری یا کولاک رو‌میذاری یا تحریم! ----» خطاب به جناب آی بدعتی
    پاسخ:
    آمین!!
    سلام
    موفق باشی
    ب ما سر بزن
    ܓ
    بهله !
    پاسخ:
    خوبی ؟!
    چند تا میفرستی؟!!

    فهمیدم خوب نوشتم :))))))))
    دیگه نمیخواد تعریف کنی :v
    ازین زاویه بهش نیگا نکرده بودم 
    حمید قشنگ بود
    بازم از این چیزا بنویس =)))))))
    منظورم اینه که ازین پستا بذار 
    پاسخ:
    باشه حتما
    ازین زاویه بهش نیگا نکرده بودم 
    حمید قشنگ بود
    بازم از این چیزا بنویس =)))))))
    پاسخ:
    آفرین 
    ازین زاویه هم ببینش ;)

    پیش بیاد حتما مینویسم
    خوبه حالا آخرش گرسنه نموندین! D:
    پاسخ:
    واقعن
    طاقت اونو دیگه نداشتم تو اون وضعیت
  • نورالدین عبدالله زاده
  • سلام دوست عزیز 
    این پیام فقط برای شما ارسال شده است.
    جهت تبادل لینک رایگان بیا به این آدرس : اینجا 
  • سپیده پارسا
  • از این به بعد باید تبلیغ کنن دی وی دی های آموزش آشپزی برای آقایان!! :|
    من دارم خواب می بینم یا "حمید" واقعا پست گذاشته؟! حتما چیزی شده!!!!!
    پاسخ:
    تو که بیداری و من پست گزاشتم
    بعدش این دست تبلیغات خیلی بهتر از برنج و رب و کوفت و زهر ماریه که هر هفته خداتومن جایزه میدن و قیمتشونم بیشتر میشه و هیچی به هیچی :|
  • ز.د(زن داداش)
  • ینی واقعا فهمیدن فرق بین روغن و سرکه انقدر سخته؟؟؟؟!!!!!یا خدا....
    پاسخ:
    دیگه فکر درگیر باشه و مغز فرمان نده اینجوری میشه دیگه :| :))
    سلام 
    به سایت گروه طراحی کوثر سر بزنید 
    طرح ها و قالب های جدید برای بلاگ . 
    و همچنین اجرای انواع طرح های شما بر روی بلاگ.
    kosardesign.ir
    :))
    استقلال؟؟! :|

    "ک.ف" --» بله :) هیچ وقت گول نخورید. یهویی بود، ولی عاااالـی بود !!!
    پاسخ:
    آفرین رها ، نکته اصلی داستانو گرفتی
    استقلال واست سوال شده ؟!
    یاد الیور تویست افتادم دلم سوخت خخخ.اصن از اونجایی که پرسپولیسیم به نشانه اعتراض هیشی نیگم
    پاسخ:
    در این حد ینی !!
  • کمند سلیمانی
  • باتید انتر(عنتر) رو هم به لیست جرعت(جرات)،سخره(صخره)،اسرار(اصرار) م که به ملیکا توضیح دادم اضافه کنم!! اینها کلماتی هستن که من دارم پی نویسم اشتباه می نویسم ادفعه دوم که می خونم درس می شه :دی حالا بگین چرا فینگلین می نویسی!
    وااای پویا چقدر بیچاره این! فوتبال که همینجوریش مسخرست حالا درباتره پرسپولیسم حرف بزنه که دیگه ... :| دلم واستون سوخت! دربارزه چه جیزایی که تو سرویس صحبت نمی کنین! الان که حرفای خاله زنکیه اما اون قدیما کل درگیریمون تو سرویس این بود که اون چطوری یه نصفه نون بربری رو با یه قالب پنیر کامل تو سرویس واشه خودش لقمه می کنه می خوره!!! :|

    نه بهزاد.
    نکتش این بود که هر سال این آیدین مغزه ما رو تو سرویس می خوره که پرسپولیس فلانی رو خریده ، یه بازیکن گرفته 16 سالشه از دورتموند پیشنهاد داشت به عشقه علی دایی اومد پرسپولیس.!!!
    بعد آخرشم صادقیان یه چک به داور می زنه 6 ماه محروم میشه تیم کلن میره قاطی باقالیا.!
    فقط حال می کنم که هر سالم مباد میگه: ینی تو فک می کنی استقلال داره خوب بازی می کنه؟
    ینی میگی استقلال قهرمان میشه؟؟
    دیگه من نمی دونم.
    هنوزم ماشاللا از رو نرفته.

    پاسخ:
    آ.ن: الان اون هل دادن صادقیان 3 ماه محرومیت داشت!؟ بعد چکِ جاسم کرار به داور سه جلسه محرومیت!؟ :) عزیزم. چیزایی که بازیکنای همون بازیکنای استقلال در مورد قلعه‌نویی گفتنو که شنیدی؟ دیگه خودت تا تهش برو ... :)

    کوف : تا تهش رفتیم آیدین جان اون بازیکنا محروم شدن متاسفانه!! نحوه تاکتیک و مربیگری امیرخانو با علی جون داییتون مقایسه کن بعدن حرف بزن !! خوشبختانه اون سه جلسه محرومیت کرار تو استقلال نبوده که دوباره انگ بچسبونین بهمون!! خدایی قلعه نوعی خوب گفت وقتی دی ماریا اومد منچستر گفت اگه من بودم میگفتن من به دی ماریا گفتم جلو هلند بازی نکنه :||
    الان نکته ی اخلاقیش دقیقا چی بود  ؟ آشپزی آقایان ؟ :|
    بابا دو تا داستان بنویس سرگرم شیم :)
    پاسخ:
    نکته ی اخلاقی ینی چی اصن ؟!!!
    اون ک.ف سرشار از نکته های اخلاقی بود دیگه
    نبود آیا ؟!
    آ.ن: آقا! اولاً این پست سرشار از نکته اخلاقی بود! دوماً شما همین که حمید پست گذاشته رو بهش فک کن! خودش کلیه!!!
  • کمند سلیمانی
  • راش می گه ملیکا حرفشو باور کن! همش به هم می گن کثافت تو قورباغه میمون انتر بیب بیب بیب بیییب منی :|
    پاسخ:
    دقیقن!
    آ.ن: عنتر*
    میگن غذا رو با عشق بپزین! اینکه همش با فحش بود!!  D:
    پاسخ:
    الان ابراز عشق ها اینجوری شده!!
    تقصیر من نیست =))
    آ.ن: حمیده دیگه!! حمید!
  • کمند سلیمانی
  • سولاخاش! یه لحظه فک کردم یه دختر پستو نوشته :|
    این همون ناگتایی نیس ک زیرش اظهار کردی پختن قرمه سبزی اسونه! ؟ یه نیمرو می خواستی درس کنی کل اشپزخونه مامان بیچارتو ریختی به هم حالا می گی قرمه سبزی اسونه؟ :|
    هرچند من کلا طرفدار ابیام اما خداییش فوتبالم شد بازی؟؟؟؟ دلت میاد والیالو بذاری بچسبی به این فوتبال ک طی ۹۰ دقیقه کلی زووور اهن اوهون کلی جان دادن بترکن ۳ تا گل میزنن! البته فوتبال ایرانا! وگرنه فقد تیم ملی هلند! و المان! :دی
    پاسخ:
    در مورد سولاخاش که چیزی ندارم بگم ، خوشمان آمد اونگونه بنویسیم =))
    این پست کاملا طنز بود هیچ جنبه واقعی نداشت ، چه طنزی بهتر از آشپزی آقایان!!
    اون ناگتایی که عکس گزاشته بودم رو ظهر واسه ناهار درست کرده بودم و اون موقع هم فوتبال نداشت آبی دل عزیز ;)
    در مورد والیبالم موافقم باهات
    سلام.من یک وبسایت دارم که در آن برای بالا بردن بازدید شما بنر و بک گراند و هدر رایگان می سازم.هزینه ی کارما 3صلوات برای سلامتی آقا امام زمان می باشد.
    جهت دیدن کارهای ما می توانید به آدرس زیر بروید
    WWW.SUN-SHIEH.TK

    تحویل کارها 3روزه
    پاسخ:
    اجرتان با صاحب زمان
    دمتونم گرم
    ایول بهتون
    حالا فعلن نیاز نیست
    حجم کارای شما هم که بالاست فعلن
  • منا مهدیزاده
  • = ))))
    عآلی ...
    خوش پست گذاشتی ... ; )
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی