کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

احترام به حریم خصوصی

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ق.ظ

احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته کـ

اول در رو باز میکنه٬ بعد طی همون فرایند باز شدن در٬ همزمان چند ضربه ای هم به در میزنه!

  • ۹۲/۰۵/۲۰
  • آیدین

حریم خصوصی

پدر و مادر

دیدگاه‌ها (۷)

اینجا یه جوری وارد میشن که مچ گیری هم محسوب میشه :|

این فیلما که مادر پدرا قبل از رفتن تو اتاق بچه شون در می زنن اجازه می گیرن،

اینا همش کلک سینماییه!

جلوه های ویژه ست!

باز همین که در میزنه خدا رو شکر کن!!

:))

بابای من که اصلا در نمیزنه!!!

ولی مامانم همیشه اول در میزنه، بعد وایمیسه من بگم بله یا بفرمایین!بعد اگه اجازه دادم میاد تو :)

داداشم هم که در میزنه یهو سرشو میندازه میاد تو! :دی!!!


شیوا =)) :دی!

حالا خوبه درو باز میکنه بعد در میزنه!

اینجا هر کی میخواد بیاد تو درو همچین با شدت باز میکنه ادم سکته میکنه لامصب :|

پاسخ:
من کـ اجازه میگیرم :(
اوووووووف...وبلاگتون بالاخره واسم باز شد.
بابای منم!
پاسخ:
خب خدا رو شکر!
باز بابای تو کـ خوبه مامان من میخواد بیاد تو اتاق در کـ نمی زنه هیچ انقدر بی صدا وارد میشه کـ من نمی فهمم!
اما بابام اول در میزنه بعد میاد تو!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی