کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آدرس اینترنتی

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

کی میدون چرا توی آدرس اینترنتی

به جای یه w سه تا www میذارن؟

بگم؟

بگم؟

بگم؟

بگم؟

چون کار از محکم کاری عیب نمیکنه :))

  • ۹۲/۰۶/۰۸
  • علی رضا

اینترنت

دیدگاه‌ها (۱۲)

خیلی بی مزه بود :|

ایدین جان ازخودم نساختم که دیدم به خداا.ی کاش ادرسشومیدونستم !!فک کنم این بودمطالب خنده داربازحالامطمین نیستما.

اخه فک کردم الکی گفتی شمااین مطالباروازگوگل برمیدارین چون یه مطلب محمدکه بچه بودم رفتم قصابی مرده این طوری گفت بود

پاسخ:
آ.ن: نمیدونم منظورتون چیه کـ ما مطالبمونو از گوگل (!) برمیداریم!؟ ولی این طنزا تو سطح اینترنت پخشه، ما از جای به خصوصی «کپی» نمیکنیم! طنزاییه کـ به مراتب شنیدیم و بالاخره اینجا نوشتیمش.
سلام من رفتم توگوگل زدم نوشت چون کارازمحکم کاری عیب نمیکنه حرف توروزد!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
من که از اول میگم
ورد واید وب!!!
خلاصه اینه!!یا یه همچین چیزی!  


چه ذوقیم کردی:)):))
پاسخ:
آ.ن: همونه!
نخیربایددلیلی داشته باشه میرم دنبالشوپیدامیکنم بعدبهت میگم
پاسخ:
باشه
اتفاقا این سوال برای منم پیش اومدچرابه جایهwازسهwاستفاده میکنیم؟
پاسخ:
برای اینکه کار از محکم کاری عیب نمیکنه!
دوسِتان!میشه خواهش کنم فینگیلیش ننویسید؟!از چش و چال افتادم!
پاسخ:
چشم
mnm ba to shukhi nadarama!ajab 2khtari hastia!
kollan goftam!:|
پاسخ:
یه روزی به هم خواهیم رسید
Chtori khanum?:D
:| mn k asan az w Stefade nmikonm!
پاسخ:
!!mn maghe ba to shoki daram
mn mage bato bodam ke az w Stefade nmikoni

یهنی تو عمرم انقد قانع نشده بودما!!!

مرسی در جریانم گذاشتی!!!

پاسخ:
خواهش میکنم
سلام خانوم لینک شدید.
برای سفارشات شما در خدمتیم...
پاسخ:
اشتباه گرفتید؟؟؟؟!؟
آ.ن: خانوم عمته! [فحش نبودا!]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی