کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

از این پفکا دارین؟

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

دختره اومده تو مغازه دستشو گذاشته رو پفک میگه آقا از این پفکا دارین؟
منم گفتم نه عزیزم تموم کردیم ؛ اونم رفت بیرون!
خدا به سر شاهده فشارم افتاد!!!

 

  آ.ن: ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺕ ، ﺩﻳﻨﺎﻡ ﮐﻮﻟﺮﻡ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩش برﺩﻩ!  

  • ۹۲/۰۶/۰۶
  • آیدین

دختر ها

مغازه

دیدگاه‌ها (۱۰)

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اخییییییییییییییییییییییییییییییی=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
می دونین تفاوت پسرا با مارمولک چیه ؟
شوخی کردم بابا ...
پسرا هیچ تفاوتی با مارمولک ندارن ... !
:d
;)
پاسخ:
کیمیاااااااااااااااا :@
خخخخخخخخخ
:)))))))))



بابا اسم دخترا بد در رفته ...
اتفاقا پسرا بدترن ...
والا ب قرعان ...
:|
هه هه هه
چه بانمک بوده
لابد شما رو دیده هول شده
حالاچی میشه حتماترودیددختره بی چاره هل کردیااصلاحواسش نبودمن یه بارخودم رفتم مغازه یادم رفته بودچی می خواهم اخرسریه چیزگرفتم اومدم بیرون
فک کنم دختره عاشق بوده!!!
هوا کـ معمولا خوبه شما تو خونه گرمتون میشه؟!اتفاقا من خودم فهمیده ام کولر زیاد روشن نمیکنم! :>
خب میخواسته خودتون بهش بدین(جدا" یه مدتاینجوری مد بود!) دیدم که میگما!:d
آ.ن: من میترسم چند وقت دیگه بابام مودم رو با خودش ببره سرکار :|
× چه سرعت عملی داری در تعویض قالب :-o
پاسخ:
یه کد html و css باید جایگزین شه دیگه!
Cheghad b adama y IQ bar mikhori!
stargirl جان!!
تو زیاد به این طنزای نت (به خصوص 1طنز!!) اعتماد نکن!!
اگه این کارو یه پسر هم کرده باشه اینا مینویسن یه دختره!!
بابا این دخترا خیلی اسکلن!!!!
این دخترا که انقد اسکل بازی درمیارن باعث میشن ملت فک کنن ما هم اسکلیم!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی