کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

افعال پرسشی

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ق.ظ

تجربه بهم ثابت کرده که از یه سنی به بعد

دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!

برای مثال:

میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)

من رفتم بیرون! (شکل صحیح)

  • ۹۲/۰۴/۰۱
  • آیدین

پدر و مادر

دیدگاه‌ها (۵)

حالا من گاهی میرم. میزنگم میگم من بیرونم =))
پاسخ:
:))
مرسی توجه!
16 به بالا

چه سنی دقیقا؟!

پاسخ:
16 ، 17 ...
من با کیانا موافقم
هیچی نگیم بهتره
یا موقعی بگیم که ازمون بپرسن


پاسخ:
خب میپرسن!
اگه دو سال تمام تو خونه بشینی ، بازم میخوای بری بیرون این سوالو میشنوی: «باز کجا؟»
یا میشه چیزی نگیم کلا!!
پاسخ:
نه!
اونطوری معنی بد میده!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی