کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

الو ...

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۴۵ ب.ظ

زنگ زدم به بابام میگم یه کارت شارژ بخر واسم نمیدونم چرا یهو آنتن گوشیش رفت
من هی میگفتم الوو الوو ...
بابام میگفت: هی الوو الوو نکن اصلا صدات نمیاد!

 

  آ.ن: هیچ دختری زشت نیست ، مگه اینکه از جونت سیر شده باشی!  

  • ۹۱/۱۱/۲۸
  • آیدین

کارت شارژ

دیدگاه‌ها (۶)

خوش به حال من که دایمی دارم و این دردسر ها رو ندارم !!
همراه اول عزیزم که دیگه قبضم چاپ نمیکنه و فقط به خودم مبلغ رو میگه بعدشم که من با کارت بانکی بابام پرداخت میکنم!!
البته خدایی تا حالا بیش از 7000 تومن ماهانه خرج نکردم !!
این 7000 تومن همش به آیدین اس میدم !!
خدا رو شکر ستاره قطبی هم ندارم که هی بهش اس عاشقانه بدیم !!
پاسخ:
قربونت ، لطف میکنی!
من موندم بابا ها چه جوری روشاشونو هماهنگ میکنن!!
پاسخ:
والا بغرعان!

بذار من اول کامنتو بذارم بعد جواب بده!!!!

تا نظر جدیدو میذارم میبینم پایینیجواب داده شده!

پاسخ:
ببخشید شما!

جدی میگی؟

من خودم میدم!!!!

آخه بابام ماهی 10 تومن پول شارژمو نمیده!

و اگه بفهمه چی مامانم چه بابام دیگه زندم نمیذارن!

پاسخ:
10 تومن؟

بابام داره میاد خونه خودش یه 2 تومنی میاره!

بعدشم ما دخترا واقع بینیم!

شما کاملا در اشتباهین!

و یه چیز دیگر!

مگه میشه دخترا زشت باشن؟

absolutely not!

پاسخ:
صد در صد!

هه!

پس بابات واست کارت شارژ میخره!!!!

جالب انگیز است!

پاسخ:
پس چی فک کردی؟
خودم پول شارژ بدم!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی