کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آپامه و شما

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

 19:00| 9 اسفند 92  نوشته‌شده توسط: parham | apameh

 

نمی دونم این پسته؟

پیشنهاده؟

درخواسته؟

یا یه نظرسنجی؟

حالا هرچی هست: سلام، بعضیا شاید منو بشناسن بعضیا هم نه ! parham | apameh

قصه رو  از اینجا شروع میکنم:

 15 مرداد بود ، توی یه سالن فوتبال، گوشه زمین نشسته بودیم که یهو (در آن واحد) آیدین پیشنهاد ایجاد یه سایتو تو زیر مجموعه "کمی تا قسمتی طنز" به من داد. منم که تا اون موقع 27 وبلاگ ساخته بودم و بعد از 72 سایت هم بیخیالشون شده بودم، بدجوری  پیشنهاد آیدین رو مغزم راه میرفت. همش تو فکر ایجاد سایت  بودم که بعد  از چند  ماه  یهو بطور  ناگهانی اسم " آپامه" [نام دختر شپی تارمن سردار ایرانی که سلکوس به فرمان اسکندر باوی (آپامه) ازدواج کرد] تو ذهنم اوج گرفت. از همون موقع تصمیم گرفتم که اسم سایتو آپامه بذارم.

حالا داشتم دیوونه میشدم که موضوش چی باشه؟؟؟؟

طنز؟ جوک؟ اس ام اس؟ موزیک؟ وااااااااااااااااای

به پیشنهاد یکی از دوستام موضوع سایتو "اس ام اس" گذاشتم و برای اینکه شاید در آینده گسترشش بدم و جوک و طنزم زیاد کنم تیتر سایتو  گذاشتم: "مرجع آزاد نوشته های پارسی" .

1 ماه مدام روش ور رفتم تا بالاخره 20 دی تمومش کردم و چون افتتاحش  با امتحانات تداخل داشت طی اعلام قبلی 30 دی قرار بود سایت افتتاح بشه!

+ 29 دی شد ساعت 11:30  شب یه حسی گفت این کارو نکن بیشتر  درموردش فکر کن و از این جور چیزا که ایشالله خدا اون حسو لعنت کنه!

هرچی میکشم از دست اونه! و بخاطر اون لعنتی از اون روز تا حالا با خودم درگیرم!

حالا خواستم اینجا تو "کمی تاقسمی طنز" از دوستان یه سوالی بپرسم و قول میدم بعد از اتمام نظر سنجی به مدت دو هفته سایت افتتاح بشه!

سوالم اینه شما به عنوان یه یک طنزی دوست دارین موضوع سایت آپامه چی باشه؟

1.طنز [چون این دسته آیدینه ، اولویتشم با اونه]

2.جوک [لطیفه]

3.اس ام اس

4.موزیک

5. آزاد [یه موضوع رو خودتون مطرح کنید!]

لطفا عدد گزینه مورد نظر را به حالت انگلیسی به شماره ***  :دی، شوخی کردم تو همین دیدگاه ها نظرتونو بگین!

فقط خواهشم اینه که هرکی که از اینجا رد میشه، میخونه و نمیخونه، یه نظری بده!!!

صرفاٌ جهت اطلاع :

آدرس فعلی سایت : apameh.blog.ir

آدرس بعدی سایت : apameh.tel

یه عذرخواهی هم میکنم اگه دیدین قالب سایت بهم ریختست بدونین دارم ادیت میکنم!

ممون از همتون!

  • ۹۲/۱۲/۱۱
  • آیدین

آپامه

دیدگاه‌ها (۱۲)

 Slm parham jan...b nazare man tanz badtarin gozine as..Felan
آیدین جون ، دوس داشت
گذاشت
مشکلیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!

سلام

از مطالبتون واقعا خوشم اومد

با تبادل لینک موافقین؟

پاسخ:
این همه پست!!! چرا اینجا دیدگاه گذاشتی!؟
طول ک کشیده ،
خب حالا اون چند لحظم حساب میشه ؟! یکی دو لحظه این و اونور چی میشه مگه مهم اینه که دوتا با هم اتفاق افتادن !!!!!!!!!!
خب شما که یه لحظه با هم دیگه با توپ بازی نکردین! طول کشیده!!
در آن واحد ینی این که هر دوتاشون یه لحظه طول میکشیدن و با هم اتفاق افتادن! یا این که اگرم بیشتر از یه لحظه طول کشیدن، دست کم با هم دیگه شروع شدن!!
کیانا خانوم ، چون آیدین وبلاگ طنز دست کرده ، پس دیگه طنز نمیشه ، اگه هم بشه تکراری میشه !
آره ، پس چی فکر کردین ؟؟؟! من اسم "آپامه" رو همینجوری مگه انتخاب کردم؟ :دی
راستی پس دقت نکردین دلیل اینکه من از کلمه "در آن واحد" استفاده کردم این بود که هم داشتیم گوشه زمین با توپ ور می رفتیم ، هم پیشنهاد ایجاد سایتو داد.
از اون جایی که آپامه زیر مجموعه ی کمی تا قسمتی طنزه، بهتره طنز باشه! یا دست کم یه جورایی به طنز مربوط بشه!
+ «نام دختر شپی تارمن سردار ایرانی که سلکوس به فرمان اسکندر باوی (آپامه) ازدواج کرد» نمیدونستم! خیلی خوشم اومد اصن!!
++ اصووولا «در آن واحد» وقتی به کار میره که دو تا کار دقیقا توی یه آن رخ داده باشن!! معنی یهو نمیده!! :|
هیما خانوم پیشنهادت قشنگ بود ولی متاسفانه من اونقدر حوصله ندارم که اینکارا بکنم ولی شاید در آینده چنین چیزی رو کم و بیش به "آپامه" زیاد کنم ! ممنون از نظرت
هومن جون دلیل دیر شدن سایتو بالا گفتم ! اوکی ؟
راستی بزار سایت باز بشه بعد بگو کپی نکن ، هنوز که چیزی نشده !!!!

سلام

خیلی جالبه

پیشنهاد من البته خیلی وقت گیره اما اگه وقتشو داشته باشی و حوصلشو چیز جالبی میشهبا توجه با اشم سایت :

اینکه بیای داستان ها و ماجرا های کهن ایران رو پیدا کنی و طنزش کنی، این طوری که نصفه یه ماجرای جدی رو بیاری و بعد ادامش من دراوردی و طنز باشه.

مثلا شعر های شاهنامه رو بیاری و یا کامل یه یکی دو تا مصراع و بعد با طبع طنز خودت و البته بازدید کننده ها ادامش بدی با توجه به  اتفاقات این روزگار.

یا رسم های قدیمی رو بیاری و بعد ببینی چقدرش تو روزگار الان هنوز هست و چه تغییراتی کرده و مثلا فردوسی چطوری خونه تکونی میکرده و از این جور حرفا

چیز ابتکاری جالبی میشه.


این پرهام مارو دق داد با این وبلاگش از وقتی که ما اینو میشناختیم این میخواست یه وبلاگ درست کنه بالاخره درست کرد ولی هنوز کامل نشده فقط از پرهام میخوایم که پست های دیگه رو ندزده البته همون کپی منظورمه! با تشکر
3
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی