کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

برخیز

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ب.ظ
من اگر بنشینم، تو اگر بنشینی، چه کسی بر خیزد؟
من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی، چه کسی بنشیند؟
تو اگر برخیزی بعد من برخیزم بعد تو بنشینی
من اگر برخیزم، تو اگر بنشینی، بعد من بنشینم بعد تو برخیزی
پس بیا با همه فریاد بزن تف به گور پدر الا کلنگ
هر کسی خواست دلش برخیزد؛ هر کسی خواست دلش نرخیزد!
  • ۹۲/۰۶/۲۸
  • آیدین

الاکنگ

دیدگاه‌ها (۴)

alan man bayad chikar konam ? beshinam ya pasham?

مرسی «نرخیزد» ینی!!
اووف!یه لحظه هنگ کرده بودم!!!!=))

ههههههههه =))

 

2 ساعته میگم چی میخاد بگه !! نگو الاکلنگه !!

پاسخ:
آره!
به الاکنگ فک کنی مفهوم خوبی داره شعره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی