کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

برنامه‌نویس

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ
برنامه نویس چیست؟
برنامه نویس موجودیست زنده که اغلب بصورت نشسته با کمی خمیدگی روبروی خود را نگاه می کند.
این موجود توانایی بسیار زیادی در گیر دادن به یک موضوع و پلک نزدن را داراست.
بیشتر طول عمر خود را بدون تحرک سپری می کند و فقط انگشتانش دارای فعالیت بسیار زیاد هستند.
غالبا بصورت انفرادی یافت می شود و در پاسخ به مخاطب همواره می گوید: چی؟ ۹۹٪ آنها شب زیست هستند.
بین یک شاخه گل رز و یک تکه پاره آجر تفاوتی قائل نمی شود.
از دید همه ی گونه های برنامه نویس، کلیه مسائل و موارد یا تابع هستند یا متغیر یا حلقه تکراری در مواجهه با هرگونه مشکل، اولین راه حل پیشنهادی برنامه نویس Restart است و هر چیزی که خراب است، بصورت پیش فرض هنگ کرده است مهارت بسیار زیادی در فشردن کلید های Ctrl+S و بلافاصله F5 یا F9 (در گونه های مختلف مانند PHP یا ASP متفاوت است) در کمتر از صدم ثانیه را دارد.
گونه هایی از برنامه نویس وجود دارد که می تواند تا 12 ساعت یک موزیک تکراری را بصورت Repeat (حتی با هدست) گوش کند و حتی یک کلمه از آنرا متوجه نشود.
 
 
رعایت نکات ایمنی در مواجهه با برنامه نویس:
- هرگز دست برنامه نویس را روی ماوس تکان ندهید، اگر این اتفاق ناخواسته افتاد بلافاصله به اندازه یک مشت از دست مخالف فاصله بگیرید.
- هنگامی که با او صحبت می کنید اگر به شما خیره شده است، مطمئن باشید 1 کلمه از حرف شما را هم نمی شنود
- وقتی مکررا با بله یا خیر جواب می دهد، برای حفظ سلامتی از ادامه دادن به سوال جواب به شدت پرهیز کنید.
  • ۹۲/۱۱/۱۵
  • آیدین

برنامه نویس

دیدگاه‌ها (۱۶)

فقط یه نکته رو از قلم انداختیا:

اونم اینه که تو اتاقشون فقط به اندازه مسیر عبور از تخت تا میز کامپیوتر و در ورودی زمین همواره بقیش کوهی از لباس و کفش و وسیله و به خصوصصصصصصص آشغال و پوسته خوراکی هاست.

آخ گفتی 

داداش منم همین جوریه؟

میشه یه پست هم بذاری که چطور میشه یه برنامه نویس رو به کانون خانواده و اجتماع برگردوند و ار این بلای خانمان سوز نجاتش داد؟؟

پاسخ:
نمیشه برگردوند!
آآآآآآری مهتاج! نمیدونی که چه به روز من آوردن! :|
+«والا این برنامه نویسی که معرفی کردی موجود جالبیست!فقط ترجیح می دم در صورت امکان از پشت میله ای پنجره ای چیزی تماشاش کنم از نزدیک بسی خطرناکست!» =)) :))
منم نود و پنج درصد این مشخصاتو دارم ولی برنامه نویس نیستم :|
پاسخ:
هستی! خودت خبر نداری!
کوه احساس؟تو؟ :O (حالا شما یا هر چیز دیگه!)
کیانا چقدر دلت پر بود! :||
والا این برنامه نویسی که معرفی کردی موجود جالبیست!فقط ترجیح می دم در صورت امکان از پشت میله ای پنجره ای چیزی تماشاش کنم از نزدیک بسی خطرناکست!
این موضوع موس که فکر کنم فقط مربوط به برنامه نویسا نباشه نگار شاهده یکی بخواد موسو از من بگیره اونم وقتیکه من دستم روی موس منم خطری میشم -_-
نه خودم برنامه نویسم نه دوروبریام!!!نه تا حالا برنامه نویس دیدم!!
کلا با برنامه نویسی میونه خوبی نداریم!!
پاسخ:
اشتباه می‌کنی دیگه!
میونه‌ی خوبی داشته باش!
آیدین این عکسه خودته دیگه ؟
پاسخ:
تقریبا همینجوریم!
الان این مطمئنم شرح حال خود آیدین هستش ! یعنی مو نمیزنه باهاش :))
پاسخ:
من؟ بی‌احساس؟ من که کپسول احساسم!
من دقیقا کجای حرفم گفتم برنامه نویسی سخته؟!

سلام.ممنون سرزدید.

جال بوداااا

منم یک برنامه نویس هستم.

آرع تقریبا همچین موجودی هستیم.

اما بی احساس نیستیم دیگه ;-)

پاسخ:
والا منم هستم!
ولی هی نمی‌گم!
چرا همه اعلام برنامه‌نویس بودن می‌کنن اینجا!

اوه!

چه موجودات خطرناکی!!!

دور و برِ منم که قربونشون برم برنامه نویس ریخته!!

با هیچیت موافق نباشم، با اون اهنگ و اینکه تو چشات خیره اس و هیچی نمیفهمه شدیــــــدا موافقم!!! 



با این اوصاف اگه مشغول برنامه نوشتنی مزاحمت نشم :))
آقا ما برنامه نویسا اینجوری هم نیستیم !!!

  • مجید رضائی
  • سلام آیدین.اگه میشه بگو چطور توی یه مطلب، نظرسنجی میذاری؟
    پاسخ:
    عزیز دلم.
    باید اول امکان درج اسکریپت رو از بلاگ بخری!
    این دو بار!
    فک کن مجبورت کنن تو یه هفته بشینی همه ی کتاب گاااااو مبانی رو قورت بدی و در همون راستا مجبور شی ویژوال بیسیک بخونی (حالا هر چقدرم vb آسون باشه، واسه کسی که فقط دو تلاش بی سرانجام برای یاد گرفتن ++c و vb کرده و همون 2 صفه ی اول حوصله ش سر رفته و در حال حاضر از همون 2 صفه هم هیچی یادش نیست یه هفته کم نیس؟! کمه دیگه! اونم وقتی که توی این یه هفته هزار تا کار دیگه هم داشته باشی! اونم وقتی که باید بشینی مو به موی متن چــــرنــــد مبانی رو حفظ کنی :||| ) واسه مسابقه ی مسخــره ی کارگاهی! بعد وقتی همه خوشالن که مدرسه فردا تعطیله، تو نگران باشی که نکنه این مسئولان مسخره ی این مسابقه مسخره، مسابقه ی مســـــخره شونو کنسل نکنن بعد تو مجبور بشی پاشی تو این بوران بری پژوهشسرا صب کله سحر :|
    الآن من دقیقا توی همین شرایطم!! :| و از همین رو عنوان پستتو که دیدم تصمیم گرفتم نگاشم نکنم اصن!! (ولی خوندمش دیگه!)
    +الآن که در این باره غر زدم احساس بهتری دارم! :) اینا گیر کرده بود تو گلوم اصن! داشت خفه م میکرد!!
    پاسخ:
    برنامه‌نویسی خیلی هم آسونه!
    فقط باید دلت بخواد که یاد بگیری.
    هیشکی به زور برنامه‌نویس نشده!
    Holy cow
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی