کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

برنامه ی وبلاگ

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

سلام بچه ها

من پوآ هستم. یه مدت (حدودا 4 ماه) نبودم. اما از این به بعد میام و طبق برنامه ی کمی تا قسمتی طنز پست میذارم.

قراره تو روزای مدرسه هر روز یه پست نوشته شه ، که هم وبلاگ آپدیت بمونه ، هم ما به درس و مشقمون برسیم!

منم سعی میکنم مرتب پست بذارم و دیگه غیبت نزنه یهو!

  • ۹۲/۰۶/۲۸
  • پوآ عسکری

پوا

دیدگاه‌ها (۶)

negar jan khodeto azyat nakon!
khodeto bokoshi ham negi ina khane y salmandano b to nmidan k ghashang gand bezani tush! :))
WB poUya ;)
بود یا نبودت برامون فرقی نمیکنه پس زیاد خودتو اذیت نکن
نامه رو دادم بعد دیدم ژ رو به جای پ عوضی نوشتم درد بگیرن این تولید کننده های کیبورد ده بار جای ژ و پ رو عوض میکنن یا این گوشه یا اون گوشه یه جا بزارین ده

 اَ ه
به این علیرضا شرج پور بگو امروز شنبه 30 شهریور ساعت 7 مسجد قدس باشه ژیامک میدم گوشیش خاموشه بهش بگیا
پاسخ:
آ.ن: آقا، اینجا جای قرارای شخصیتون نیستا!
سلام!
شما بی زحمت رو غیب نشدن حسابی کار کن که پیشینه ی داغونی داری در این زمینه!!
+خوش برگشتی!
پاسخ:
آ.ن: مرسی «داغون»!!!!! =))
خیلی خوبه کـ برگشتی!منتظر پستا هستم!
فقط یه جوری به این دوستاتون بگین "خانه ی سالمندان"رو پست کنن!وگرنه خودم مینویسم و هر بلایی دلم بخواد تو داستان سرشون میارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی